A közösségi vásárlás mint új interakció, az elemzők szerint meghatározó hatással lesz a közeljövőben kialakuló új üzleti modellekre. Működésének alapfeltétele, hogy valamennyi érintett nyerjen az üzleten. Igazi „win-win" helyzet, így tökéletesen illeszkedik a fenntartható világrend elvárásaihoz is. A rá épülő üzlet Amerikában már hatalmas sikert ért el, és rövid idő alatt Magyarországon is négy különböző közösségi vásárlásra szakosodott oldal indult el.
Forrás:
Piac és Profit
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Ma már itthon is majd egy tucat (lehet, hogy több) cég foglalkozik ezzel az új hype-pal, különböző stratégiák mentén épülnek fel a cégek. Van ahol sok ajánlat, más-más ideig érvényes, és van ahol napi tipp van, azaz minden reggel, jön egy új tipp az email fiókba, ez csak aznap érvényes. Minimum 50% kedvezményt kap a vásárló, de van mikor 90%-ot is adnak a szolgáltatásukat értékesítő cégek.
Sok féle szolgáltatást nyújt a közösségi vásárlás és ami legfontosabb, mind 3 résztvevő nyer az üzleten.