A közösségi vásárlás mint új interakció, az elemzők szerint meghatározó hatással lesz a közeljövőben kialakuló új üzleti modellekre. Működésének alapfeltétele, hogy valamennyi érintett nyerjen az üzleten. Igazi „win-win" helyzet, így tökéletesen illeszkedik a fenntartható világrend elvárásaihoz is. A rá épülő üzlet Amerikában már hatalmas sikert ért el, és rövid idő alatt Magyarországon is négy különböző közösségi vásárlásra szakosodott oldal indult el.

Forrás: Piac és Profit
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Napi Tipp
A közösségi vásárlásról szeretnék kicsit többet 'beszélni'.
Ma már itthon is majd egy tucat (lehet, hogy több) cég foglalkozik ezzel az új hype-pal, különböző stratégiák mentén épülnek fel a cégek. Van ahol sok ajánlat, más-más ideig érvényes, és van ahol napi tipp van, azaz minden reggel, jön egy új tipp az email fiókba, ez csak aznap érvényes. Minimum 50% kedvezményt kap a vásárló, de van mikor 90%-ot is adnak a szolgáltatásukat értékesítő cégek.
Sok féle szolgáltatást nyújt a közösségi vásárlás és ami legfontosabb, mind 3 résztvevő nyer az üzleten.
51kacsa
Én viszont úgy gondolom, hogy ilyen felállásban nincs arra lehetőség, hogy mindenki jól járjon.a kikiáltott magas %-ú kedvezményes vásárlások dacára.Ez a magas % lehet a húzó erő, a csali. A kérdés csak az, hogy amit megveszünk az ér-e annyit és biztos, hogy kell nekünk?
Csizmás Kond
Az üzlet az üzlet, ahol az egyik nyer ott a másik kötelezően veszít.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.