A BKV kritikus helyzete miatt jövő szerdára összehívta a Fővárosi Közgyűlés rendkívüli ülését a főpolgármester, aki erről pénteken nyilatkozott az MTI-nek.
Forrás:
InfoRádió
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Vidéken ha el akarsz hutni egy tőled10-15 km-re lévő városba, ezt meg tehetet-jobb esetben- óránként közlekrdő autóbusszal. Az el szállít a busz pályaudvarra, ami jellemzőem 2.3 km re van a városközponttól. Onnan séta gyalog, vagy többszáz forintért helyijárattal. Vissza ugyanez a procedúra. A városban lévő munkahelyedre sok esetben 2 órahosszával előbb indulnod kell, és ennyivel késöbb érsz haza. Budapesten párhuzamoosan közlekedik egymással a villamos, a busz, a troli. Ráadásul 5 percenként. Az uticélja a Budapestinek maximum pár tíz méterre lvan a mehgállótól., És még nem említettem azt a mondjuk Bükki kis faluban élő embert, aki Budapestre akar utazni. Pár óra, mire a legközelebbi városba elér, ott vonatra, buszra száll, egyszer-kétszer-háromszor átszáll. Fél napja el megy mire Budapestre ér. Ott már akármelyik pályaudvarra érkezik egy félórán belül Budaőrsön, vagy Pesterzsébeten van. Ha a járatokat ritkítanák, és a párhuzanosan közlekedő közlekedési eszközök számát csökkentenék, csökkenteni, esetleg megszűntetni is lehetne a hiányt. Nekem egy 25 km- havi es bérlet több mint 20.000 Ft. ba kerül, és csak a megjelölt útvonalon használhatom. Egy budapesti 7-8 eter ft. os bérlettel keresztül-kasul utazhatja Budapestet.
Nincsennek I. és II. osztályú állampolgárok???