Sok vállalkozó terveiben szerepel hogy a cége előbb-utóbb óriássá válik, Magyarország száz évvel ezelőtt legismertebb csokimárkáját újjáélesztő üzletember azonban nem akar nagyra nőni. Navaji üzemét fiának tartogatja és állítja, mindegy hogy egy multinacionális vagy magyar kereskedőlánccal tárgyal az ember, mindenki csak a bevételre hajt. Sikersztori az újraélesztett Stühmer márkáról.  

Forrás: [origo]
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.