A közúthálózat állapotának kedvezőtlen alakulását mutatja, hogy 2006 és 2011 között 10 százalékkal nőtt az úthibák miatti sebességkorlátozás alá eső útszakaszok hossza, a felújítási ciklusidő 10 év helyett 35 év körül alakult, továbbá az is, hogy évente átlagosan 28 milliárd forintból 632 kilométernyi közutat újítottak fel az évenként szükséges 2500 kilométerrel szemben – mindezt az Állami Számvevőszék legfrissebb jelentésében olvashatjuk.

Forrás: Magyar Nemzet
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

kukac50
Nem mintha az Orbánisták törődnének vele,Most még rosszabbak az utak mint két évvel ezelőtt.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
KöBüKi
Elég szamarak voltak amennyiben igy van.!Ugyan is az autópálya épités után a következő legjobb pénzszivattyu a másod-harmadrendü utak felujitása.!!!
kukac50
Nem mintha az Orbánisták törődnének vele,Most még rosszabbak az utak mint két évvel ezelőtt.
szaboria1
9 éve lakunk az 55 -ös út vonalán Szeged és Baja között már háromszor újították és javították. A városunkban épp tavaly a belterületen áthaladó utat teljesen fel újították és mára a nagy teher forgalom miatt már hepehupás.
marlin
Na ja, mert a doktorvölner törődik az utakkal!!
Ne máááá!! Miért kell itt ilyesmivelhülyéskedni??
lópicigáspár
@szaboria1: Pedig ott Mórahalom és környékén igen erős a narancs köd! Tudnának segíteni, ha akarnának. Gyere el erre egyszer a régi 43-as felé, főleg a Makó és Nagylak közötti szakasz érne meg egy misét!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.