A közterületi médiában az állam továbbra is a Fideszhez köthető vállalkozásokat favorizálja. A kormányváltás óta 90 százalékban e cégek kapták a hirdetési megrendeléseket – derül ki a Kreatív cikkéből. A Kreatív Online a nyári, részletes Közterületi pénzosztás az Orbán-korszakban cikke után kikérte a Kantar Mediától a 2012 első féléves listaáras adatait a közterületi piac állami hirdetési bevételeiről. 2012 első félévében a Kantar adatai alapján az állami szektor 2,12 milliárd forintot költött. Ebből 1,46 milliárd forint ment a Simicska és Nyerges tulajdonába tartozó Publimontba, 240,5 millió pedig a Fonyó Károly érdekeltségébe tartozó, német-társtulajdonú Euro AWK-ba. A Publimont részesedése így 69 százalékos, az Euro AWK-é pedig 11 százalék, ezzel közös részesedésük 80 százalék, ugyanannyi, mint tavaly egész évben volt.

Forrás: hir24.hu
Feltöltő: scandináv
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.