2014. március 31-től utasokat szállít a négyes metró Budapesten - jelentette be a főpolgármester hétfőn.
Forrás:
ATV.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A próbaüzem ugyanis arról szól, hogy üzemszerű és nem üzemszerű helyzeteket egyaránt előidézve - a biztonság érdekében - tesztelik a metróvonal teljes műszaki berendezésrendszerét, beleértve a járműveket is.
Közforgalomban ugyanis csak akkor üzemelhet a rendszer, ha minden kifogástalanul működhet.
A metró ráadásul fokozottan veszélyes üzem - éppen a föld alatti építés miatt.
Éppen ezért itt bármilyen esemény kimenetele lényegesen súlyosabb lehet, mint a földfelszíni közlekedésben.
Kézenfekvő, hogy utasokkal próbaüzemet működtetni - az esetleges események bekövetkezési kockázata miatt - nem szabad. (Ki vállalna felelősséget egy ilyen eset bekövetkezése miatti utassérülésért?)
Talán a fentiek folytán fel vagy képes fogni, hogy mekkora képtelenséget írtál le a rád - sajnos - jellemző erőteljesen mosdatlan - stílusban! (Ha erre a beírásra egyáltalán illik-e a "stílus" kifejezés!)
Te az ellen ágáltál, hogy a próbaüzemet megkísérlik minimális baleseti kockázatúvá szervezni.
Különben elárulom neked, hogy a világon mindenütt - így hazánkban is - az utasok súlytömegét ballasztsúlyokkal imitálják.
Egy utasra 75kg/fő tömeget számítanak szabványosan.
Az ing viselési szokásaid pedig kizárólag a "magánügyeid" kategóriába tartoznak...