A Wizz Air közleményben osztotta meg szakértői véleményét a magyar légi piac helyzetéről - burkoltan a Sólyom Airwaysről - írja az Origo.

"Az újonnan induló légitársaságok túlnyomó többsége vagy soha nem száll fel, vagy néhány éven belül csődbe megy" - kezdi nem kis áthallásokkal teletűzdelt közleményét a vezető fapados légitársaság.

Felhívják a figyelmet a hatalmas versenyre, a tőke nagyságának fontosságára és hosszasan elemzik az elavult flotta kapcsán felmerülő nyitott kérdéseket. Álláspontjuk szerint a magyar polgári légiközlekedésnek semmiképpen sem lehet érdeke, hogy az öreg és nem hatékony repülők üzemeltetéséről legyen ismert. Kitérnek arra, hogy a légiközlekedési hatóság jogi kötelezettsége ellenőrizni, hogy egy új légitársaság rendelkezik-e a működéshez szükséges műszaki és pénzügyi háttérrel - olvasható az Origo cikkében.

38 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Sede
a viccair, amelynek ugyancsak gyakran hibásodnak meg a gépei, és nem ritkán több órás késésekkel repülnek...
bagoly a verébnek...
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
ranger47
@Dr plágium: Még bekövetkezhet az 1972-ben történt uruguai rögbicsapat tragédiája második kiadásban! Azok a fiúk is egy teljesen leamortizált, ósdi géppel voltak utaztatva!!Én a csúti csodacsapattal csinálnám a próbajáratot!
Halszem
A közelmúltban egy ismerősömnek szerettem volna repülőjegyet vásárolni.
Természetesen a fapadosokkal kezdtem, mert "olcsók".
Hát ez nem igaz!
Ha mindent figyelembe vesz az ember (pl. csomagdíj, ülőhely foglalás, levegővételi díj, stb.!) a fizetendő összeg magasabb lehet, mint pl. a British-Airways tarifája!
Tessék kipróbálni!
Na ezek után az egyik gagyi, Wizz Air maradjon nagyon-nagyon csöndben!
Halszem
@Tootsy: Egy repülőgép társaság csak akkor tudja regisztráltatni magát a legkülönböző helyeken, ha már van EGY db tényleges repülőgépe!

Lehet, hogy ezt a 26 éves gép ezt a célt szolgálja? Reptetni nem is szándékolják!
ranger47
@Halszem: A "lehet" csak egy bizonytalansági tényező!Ha ez lenne a projekt első lépése,akkor a kormány már propagandát csinált volna abból,hogy ez "csak" egy bemutató gép és valójában nem ez,vagy hasonló állapotú társai fognak repülni.A jelenlegi helyzet azonban azt sugallja hogy tényleg, e bemutatott roncstemetővel szándékoznak "fuvarozni"! Ez a légi közlekedés "légvédelmi rakétája"a rajta ülőkre különösen veszélyes!És a "célpont"sem mellékes!!
ranger47
@Halszem: Oszt tessék máá megmondani,hogy ez a "zuhanó bombázót" üzemeltető sólyom vagy mi a franc,mennyivel fogja megvágni a halálbátor utasait?
Halszem
@ranger47: Javaslom ne állj sorba a 26 éves izére jegyért! :-)
Én sem hiszem, hogy sokan lennének akik pont ezen szeretnének utazni!

Az eddigi közleményekből én azt veszem ki, hogy "szeretett kormányunk" éppenséggel nem nagyon támogatja ezt a légitársaságot.

Az árakra én is kíváncsi vagyok. Nem fapadosként kívánnak üzemelni, viszont magas árak mellett nem lesz elég kuncsaft.
A fapados, kizárólag a reklámban olcsó társaságoknak nagyon nem tetszik a leendő konkurens, pl. mehetnek vissza a BUD 1-re. A "normál" társaságok már sokkal objektívabbak.
Én kíváncsian várom a fejleményeket, Simicska betársulása nélkül el tudnak-e egyáltalán indulni?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.