A környezetvédelmi főfelügyelőség főigazgatója után újabb, Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter által kinevezett vezetőről derülhet ki, hogy nincs minden rendben a diplomája körül – tudta meg a Blikk.

A lap szerint Veress Balázs, az Aggteleki Nemzeti Park igazgatója ugyanis úgy szerzett szakmérnöki szakosított oklevelet a Veszprémi Egyetem (ma már Pannon Egyetem) Georgikon karán 2002-ben, hogy az alapdiplomáját egy államilag el nem ismert egyetemen, a Miskolci Bölcsész Egyesületnél szerezte.

Nem érvényes a diploma, mivel a szakmérnöki képzés alapfeltétele a megfelelő felsőfokú végzettség – mondta a Blikknek Bazsa György egyetemi tanár, aki hozzátette, hogy a felsőoktatási törvény első mellékletében vannak felsorolva az államilag elismert felsőoktatási intézmények, a Miskolci Bölcsész Egyesület pedig soha nem szerepelt ott.

44 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Brother Louie
@bretagne: ezért van az, hogy a magánszektorban a felvételi interjú felénél átváltanak a megjelölt nyelvre és folytatják a beszélgetést. Ott kiderül mit tud az ember és mit nem.

És valóban leszarják a papírt.

A 900 ezer eltartott köztisztviselőnél pedig bemutatják a megvett papírt a "tudásról" mert a büdös életben nem ellenőrzi senki a tudást.

Mint az elmúlt hónapokban kiderült ez a rendőrségnél, a katasztrófavédelemnél, a környezetvédelmi tárcánál és a többi.

Engem nem az zavar, hogy valaki buta és nem tud máshol munkát találni csak egy államilag fenntartott intézménynél, de legalább ne tegye el hónapokon keresztül a nem létező nyelvtudásáért a pótlékát, a nem létező tudása miatt megkapott magasabb osztályvezetői állást a szolgálati autóval meg a többi juttatással.

Elégedjen meg azzal, hogy 1200 magánszférában dolgozó ember eltartja ezeket az élősködő szar alakokat.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
szablyafűrész
Na és ? Kövér - Nagyon Bunkó László meg felvételi nélkül került az ELTE-re, pusztán "pártkapcsolat alapon"...
bretagne
Nem hiszek a diplomában ennyire. Akinek van érzéke a dolgokhoz, annak igazán nem fontos a papír. Ezt általánosságban mondom, a park vezetője munkásságát nem ismerem.
Mobil123
Nem gond! Majd hozzá igazítják a törvényt mint Lacinéninél. Azt annyi!
Vizual
Az, hogy a FIDESZ diplomával vagy a nélkül nevez ki valakit, lényegtelen. Úgyis központi irányítás alatt állnak az intézmények és onnan mondják meg a frankót. Látszik is a szakszerűtlen irányításon sok ágazatban.
verőce21
Van ehhez egy jó hírem!
Az Európai Parlament szocialista frakciója elnökének sikerült múlt nyáron letennie az érettségit! :)
human
@verőce21: Ne mond. És hogy hívják?
human
@verőce21: Csak hogy magyar példánál maradjunk. Németh Lászlónénak még diplomája sincs, de azért miniszter. Mégpedig az NFM élén. A fidesznél a végzettség egy fapadkát sem ér. A kutyabőr az csak mi számít.
nyanya001
A Fidesz tele van velük !
Ennyi csaló Európában nincs mint a jelenlegi kormányban !
nyanya001
@human: A Némethnének ha a fejére építenék az iskolát, akkor is olyan lenne ...
mint amilyen !
coni
Általában a szakmai hozzáértés hiánya jellemzi a kuruc szabadságharcosokat, mert a szakértelem kizárná a közreműködést a rablógazdálkodásban. Hogy a hozzá nem értésről van papírjuk, vagy sem másodlagos.
Vizual
Tabajdi Csaba
Szankon végezte az általános iskoláit, majd Kiskunfélegyházán leérettségizett. Kiváló eredményeket ért el az országos középiskolai tanulmányi versenyeken orosz nyelvből és történelemből. 1974-ben a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem nemzetközi kapcsolatok szakán szerzett diplomát. 1974-75 és 1981–1983 között a Külügyminisztérium előadója volt. Ezekben az években hét éven át volt a moszkvai Magyar Nagykövetség kultúrattaséja.

1983-1989 között az MSZMP KB külügyi osztályán dolgozott, 1986-tól alosztályvezető, majd 1987-től 1989-ig helyettes osztályvezető beosztásban. 1989–1990-ben a Minisztertanács Nemzeti és Etnikai Kisebbségi Kollégiuma Titkárságának vezetője volt.

1990 májusában, az Antall-kormány megalakulása után a miniszterelnök felmentette állásából, és ezután mintegy öt hónapig munkanélküli volt. 1990. október 15-én országgyűlési képviselő lett
Boszi27
@bretagne: Oké, persze nem minden a diploma, de ha a pályázati kiírásban megkövetelik, akkor legyen már valódi végzettség mögötte. Vagy nem is kell felsőoktatási intézményeket fenntartani, hanem akinek szüksége van rá bármilyen okból az vegyen, hamisítson magának és ne firtassuk honnan van, járt-e egyáltalán valamilyen iskolába az illető. Nem hiszem hogy ez így rendben volna. Na meg az sem, hogy nagyon sokan nem a szakterületüknek megfelelő helyen vannak. Van a Mercinél pl. műkörmös csoportvezető. A szaktudás bolsevista trükk. Ki is mondta?
Brother Louie
@bretagne: ezért van az, hogy a magánszektorban a felvételi interjú felénél átváltanak a megjelölt nyelvre és folytatják a beszélgetést. Ott kiderül mit tud az ember és mit nem.

És valóban leszarják a papírt.

A 900 ezer eltartott köztisztviselőnél pedig bemutatják a megvett papírt a "tudásról" mert a büdös életben nem ellenőrzi senki a tudást.

Mint az elmúlt hónapokban kiderült ez a rendőrségnél, a katasztrófavédelemnél, a környezetvédelmi tárcánál és a többi.

Engem nem az zavar, hogy valaki buta és nem tud máshol munkát találni csak egy államilag fenntartott intézménynél, de legalább ne tegye el hónapokon keresztül a nem létező nyelvtudásáért a pótlékát, a nem létező tudása miatt megkapott magasabb osztályvezetői állást a szolgálati autóval meg a többi juttatással.

Elégedjen meg azzal, hogy 1200 magánszférában dolgozó ember eltartja ezeket az élősködő szar alakokat.
bretagne
@Boszi27: Igazad van, részben. Régebben nem voltak hülye megkötések. Nem azokra gondolok, akik műkörmösként jutnak különböző pozicióba (lásd földmutyi!)
bretagne
@Brother Louie: Nem tudok vitatkozni Veled. Régen is volt ilyesmi, talán nem ennyire nagy mértékben.
JAJMÁR
Ez a Veszprémi "Pannon" Egyetem hibája. Felvételt nyert oda egy ember, akinek nem volt alapdiplomája, hogy lehetséges? Nem mentegetni akarom a Veresst, de ő nyilván benyújtotta a meglévő okmányt, és ennek alapján felvették a képzésre. Nem ő a hibás.
JAJMÁR
Egyébként meg nem az a baj, ha valakinek nincs diplomája, vagy érettségije, hanem az a baj, ha hamisít egyet és azzal akar érvényesülni. Sajnos, erre számtalan példa van...
Vizual
Maradjunk abba, hogy a FIDESZ értelmisége" divatozik a diplomák meghamisításával, félreértelmezésére,. De ha nem az "álami" képzést lejáratja és hamisít. Némethnének is gimn. érettségije van, és egy 3 hónapos tanfolyama.
De ha mindene megvan és frankó a FIDESZES tudatlanságot dűti befelé. mert ha nem hülye, fél. De nagyon.
Boszi27
@human: Oké, de legalább nem biggyesztett a neve elé egy Dr-t és nem vett magának diplomát pedig biztosan nem kellene pár hónapig zsíros kenyéren élnie, hogy megvehesse. Nem akar többnek látszani, mint ami. Legalábbis iskolai végzettség tekintetében.
Boszi27
@Boszi27: Beugrott már. Csurka mondta, hogy a szaktudás bolsevista trükk csupán. Sokan híjján vannak ennek a trükknek.
martinpalermo
És ebben a pillanatban,fizessen vissza minden jogtalanul felvett forintot,a mai kamatok szerint.Ne csak ő--- Schmidtől kezdve mind egytől egyig, akik nem létező jogosultságukkal többletpénzhez jutottak.!!
Nil
Pl Deutsch Tamás diplomája érvényes pedig mindenki tudja hogy szerezte. Egy valamihez ért de ahhoz nem kell diploma - még az állatok is képesek rá.
human
@martinpalermo: Ha már jogtalan haszonszerzésért nem kerülnek dutyiba, tényleg legalább kényszeríteni kellene őket a visszafizetésre. De itt csak a politikusnak van joga. A polgároknak meg kötelezettségeik.
human
@Nil: Állatok? Ne értékeld túl Deutsch Tompikát. Az egysejtűek is szaporodnak.
szablyafűrész
@verőce21: Nekem is van egy jó hírem - neked:

1/ Snitt Plágium Pál ócsójé jutott doktorihoz

2/ Tömjén -Szenteltvíz Zsóti dettó

3/ Dajcs Lóg a F*szom ha Akarom Tamás 14 évig kerülgette az államvizsgákat

4/ Kósa 20 %-os de Lajos nem diplomázott ( de akkor mi a francnak járt a közgázra ? )

5/ Némethné László del jur del med univ. Ph.D sikeresen érettségizett - és ennyi elég volt neki

csak úgy hirtelen, séróból...
martinpalermo
@human: 14:53 ra.--Hivatalból kell feljelenteni,jogtalanul bevezetett, munkaviszonyból eredő csalás útján végrehajtott szerződésért,jogtalan előnyök kihasználásáért .Ennyi.És kirúgni azokat, kiknek meg kellett volna győződni arról, alkalmazható e az illető a feladatra.
verőce21
@Brother Louie: (10:07) Egyetértek veled, Atyámhugom!
Én pl.amikor Németországban dolgoztam 4 évig, majd Bécsben 4,5 évig egy tervezőirodában, nem kérdezték meg sehol hogy tudok-e a nyelvükön beszélni. Csak ők egyszerűen nem voltak hajlandók magyarul megtanulni miattam. Nem felháborító? :)
verőce21
@human: (08:45) Látod abban igazad van, a Fidesznek nincs és nem is volt sosem kellő számú képzett szakembere! Ezért jelenleg majdnem ugyanúgy állnak ebben a tekintetben, mint a kommunisták álltak az ötvenes években. Aztán az ő második generációjuk már képzett volt, külföldi egyetemeken tanult, külföldi kapcsolatokkal rendelkezett, stb. De ehhez el kellett telni majd 40 évnek!
Na majd így lesz ezzel a Fidesz is meglátod! :)
szablyafűrész
@verőce21: nana, a Fidesznek nem lesz erre 40 éve.-...
JAJMÁR
@szablyafűrész: Magyarországnak nincs, sőt, 4 éve sincs. Minek is? Vannak jó szakembereink, azokat kell a megfelelő pozícióba helyezni, az alját meg, a csúszómászót szintén a megfelelő helyre tenni. Minél előbb, mert az idő pénz.

Minden más megoldás az ország kárára van.
verőce21
@szablyafűrész: (19:37) Elég lesz az a húsz is a hatalomban! :)
human
@verőce21: Külföldön tanultak, mint Orbán Viktor pölö.
verőce21
@human: (21:09) Igen, itt szerencsére nem "csizmadiaivadékok" vették át a hatalmat. :)
szablyafűrész
@verőce21: nyugodtan add lejjebb...ma már a felcsúti mini dakota harcos is felismerte, hogy a 2/3 elszállt, hála a pofátlan és mértéktelen gengsztermutyiknak, a hazugságokba csavart átverősöknek.
kukac50
Hoffmann Rózsa beiskolázta!
Vagy adott egy diplomát Neki.
Ez a Fidesz oktatáspolitikájába belefér.
verőce21
@szablyafűrész: (14:41) A 2/3-ad elszállt, de most elegendő lesz az 51-52% is!

Lehet szkanderezni ellene, de jó lenne tisztában lenni saját erőnkkel is. :)
Desischado
Már írtam, hogy ennyi erővel bármelyikünk odamehetne osztani az észt! Veszek egy diplomát, és máris Dr. Desischado vagyok! Hozzáértésem 0, de a plusz pénzt felvenni, meg nyalni nagyon jól tudok! Hát ennyiből áll fityiszes "értelmiséginek" lenni!
Igor Herceg
Balázs, Balázs! Látod, ha megveszed tőlünk a Soproni Erdészeti és Faipari Egyetem diplomáját, potom 300 ezerért és a diplomamunkát további százért, nem lennél ekkora bajban! De Neked elveid voltak!
rézfánfütyülős
Van olyan ismert (volt )tanítványom, akire nem vagyok büszke pedig kettő valós diplomája van!
Emberként viszont csődöt mondott :(
Az oklevél csak egy kemény fedeles papír, ami nem jelenti egyben azt, hogy aki kapta valójában megérdemelte a tudásával.
Senara
Igaz hazafi , mente a kedvenc viselete , tehát mindent tud Aggteleki Nemzeti Park igazgatójaként , pártunk iránymutatása alapján kiváló munkát fog végezni . :-(
nezelodo
"Boszi27
@Boszi27: Beugrott már. Csurka mondta, hogy a szaktudás bolsevista trükk csupán. Sokan híjján vannak ennek a trükknek."

Csurkának nem is kellett trükközni, elég volt neki, hogy testi lelki jó barátja volt Aczél György. Meg is pecsételte a kultúrkomisszár a barátságot egy kastély adományozásával Pista bácsinak. Aztán elment a Gyuri bá' is Pista bátyánk meg annyira elszomorodott, hogy nem is igen írogatott utána drámákat.
Boszi27
@verőce21: Mikor dolgoztál No-ban, ill. Ausztriában tervezőként, mert mostanában az első lépés telefonos, vagy skype-os német nyelvű interjú. Lehet, hogy betanított munkánál nem ez van, de mérnöki poziban mindenképpen. Ugyanez itthon is a versenyszférában. Úgyhogy a megvásárolt nyelvvizsga ezeken a területeken nem sokat ér.
verőce21
@Boszi27: (18:29) Az több, mint 20 éve volt és ők jöttek el értem, ill néhányunkért!
Egy éttermi ebéd mellett volt a "felvételi beszélgetés", de végül csak engem választottak. :)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.