A média- és reklámpiac újraosztása mellett jobboldali érdekkörök megregulázása is állhat a legújabb kormánypárti reklámadós tervezet hátterében. Legalábbis elemzők erre gondolnak, mivel a hivatalos magyarázatokat gyengének érzik ahhoz képest, amekkora érdeksérelmet és konfliktust okozhat a javaslat, ha elfogadják azt. A Hetek cikke.
Forrás:
ATV.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
mondjuk megoldják, mert tuti az alapcsomagot is piszkosul meg fogják emelni.
kijönni a kormánybuliból !!!
Szerintem az az érdekes, hogy nálunk mindig azok sírnak leginkább, akik a legnagyobb profitot termelik!
A médiában alig van 6 számjegyű fizetés, 7-8 sokkal inkább!
Jaj, de sajnálom őket!!!
Most ezután nekik is adót kell fizetniük!!!
Hány vállalkozás nem csődölt volna be, ha mentesült volna az adózás alól?!
Olyanok, amik családokat tartottak el, igaz nem milliós fizetéssel!
Mennyivel kisebb lenne a munkanélküliség?
Új hozzászólás