A Tények stábja Biatorbágyig kísért egy menekülő csoportot. A vasútállomáson a menekültek odafutottak egy álló vonathoz. De közben jött egy másik, hatalmas sebességgel. Pillanatokon múlt tucatnyi ember élete.

123 hozzászólásarrow_drop_down_circle

verum
Nagy szerencse.
De azért akárki akármi mond, engem bizony megijeszt ez a nagy és erőszakos elszántság.
Ellentmondást nem tűrve, rohamozzák a vonatot, ajtót felfeszítve, ablakon bemászva.
Nincs életveszélyben egyik se, miért nem tudnak várni, amíg legálisan sorra kerülnek?
Ha nem kapják meg azonnal, amit akarnak, még mi mindenre képesek?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
wagabund
erre nem tudok mást mondani, mint az a nő...aztaqurvaéletbe...

(az állomás személyzete hol a rákban volt?)
picike
a tevét várták oszt a vonat jön juj@wagabund:
nyanya001
Én is azt mondom ami a szőke csaj ... asztaq...
verum
Nagy szerencse.
De azért akárki akármi mond, engem bizony megijeszt ez a nagy és erőszakos elszántság.
Ellentmondást nem tűrve, rohamozzák a vonatot, ajtót felfeszítve, ablakon bemászva.
Nincs életveszélyben egyik se, miért nem tudnak várni, amíg legálisan sorra kerülnek?
Ha nem kapják meg azonnal, amit akarnak, még mi mindenre képesek?
volvós
Gratulálunk a MÁV ügyeletes tisztjének,
a forgalmistának, a biztonsági személyeknek !!!
Bizony asztaqurwaéletbe !!!
verum
@volvós: - a gratulációból ne hagyd ki a migránsokat sem, akik semmivel és senkivel nem törődve vadul rohamozzák egy idegen ország vonatát, figyelmen kívül hagyva minden szabályt törvényt.
Ki tudna itt bármiféle rendet, fegyelmet, tartani?
Gondolod, a MÁV ügyeletes tisztje képes rá?
F_Viktor
@verum: Írod:
"De azért akárki akármi mond, engem bizony megijeszt ez a nagy és erőszakos elszántság.
Ellentmondást nem tűrve, rohamozzák a vonatot, ajtót felfeszítve, ablakon bemászva."

Igazad van, de erről az jutott eszembe, amint röpül Magyarország az EU-ból, sok hasonló erőszakos, elszánt , rohamozó magyar ember lesz látható, mikor megérkezik a kenyér a pékségbe.
pbalage
ezek amúgy tudják, hogy mire való az ajtó?
a vonatablakon másznak be.
volvós
@verum: 21:20

Miért véded Öket ?? A MÁV biztonsági emberei, az ott levö Rendörök
felelnek az állomásokért...azért kapják a fizetésüket !!! Azok a szerencsétlenek
napokig, hetekig nem ettek, ittak, holtfáradtan felfigyeltek egy álló
vasuti szerelvényre és megrohanták...Tisztelendö Atyám !! Ha a helyükben
lettél volna, hogy reagáltad volna le a dolgot ??? Nem kell, hogy válaszolj, nem
akarok vitaestet ebböl...Köszike !
verum
@F_Viktor: - csakhogy ezek a migránsok nem kiéhezettek és nincsenek életveszélyben.
Egyébként én életem olyan időben, amikor bizony éhezés volt. Akkor sor állás volt, akinek nem jutott, az hazament.
Én sem törném ki senki kezét lábát, a magamét sem, mert nem ezt tanultam.
verum
@volvós: - igen, védem őket, mert nekik is szélsőségesen válsághelyzet van. Ilyen vad erőszakosság ellen te ki mernél állni, hogy hátrább álljon, nem menjen a vonathoz?
Igen, én éheztem és akkor sem vetkőztem ki emberi formámból, akkor sem voltam erőszakos.
rugacs
Érdekes, hogy a "szurkolók" nem ismerik a szabályokat: az Unió alapszabálya szerint az Unióból csak kilépni, kitiltani viszont senkit sem lehet.
Szinte hallom, hogy most szakadt meg egyes "sportszerű" szurkoló szíve...
Ami viszont jó hír nektek, lassan megérkeznek a "barátságos" menekültek hozzátok is..., kár hogy a keresztényeket nagyon nem szeretik:
24.hu/kulfold/2015/04/16/tengerbe-dobtak-a-muszlim-menekultek-kereszteny-tarsaikat/

Nem baj, mindenki azt kapja amit ér!
verum
@volvós: - még valami. Nálunk is élnek, akik napok óta nem ettek, hajléktalanok, ellátatlanok, rokkantak, betegek - mégsem törnek zúznak, nem másznak be erővel senkinek ajtaján, ablakán, pedig nekik ez a hazájuk!
verum
@volvós: - és még pékséget sem törtek fel!
rugacs
@rugacs: Javítom: ...mindenki azt kapja amit kér!
rugacs
Osztrákiából sietett a menekültekért a Keletibe.
F_Viktor
@verum: Írod:
"csakhogy ezek a migránsok nem kiéhezettek és nincsenek életveszélyben..."

Maga a látványról írtam, amit láttál.
DE! Gondolom üdék frissek, kipihenték magukat a Keleti aluljárójában, miközben Orbán ultrái tőlük (nőktől, gyerekektől) 30 méterre a vérüket kívánták. Ennyit az életveszélyről, Magyarországon!
Biztosan azt várod, hogy lógó fejjel, meg-megállva, könnycseppel a szemükben búcsúzzanak Magyarországtól, keserű szájízzel amiért máris véget ért vakációjuk.
S már most alig várják, hogy Orbán haverja, a Garancsi, aki megkapta a MET révén a közületi gázelosztást, aki milliárdokat költhet közpénzből a turizmus fellendítéséért (apropó, a világot bejáró magyarországi menekülthelyzet miatt külföldről tömegével mondják vissza a már leszervezett turistautakat. Köszöni nektek az ország gazdasága, de nyugi, ti fogjátok megfizetni ezt a kárt (is)), jövőre is Magyarországra invitálja őket.
verum
@F_Viktor: - ne haragudj, de ezeket a vonatra ugráló embereket, akik senki mással nem törődve törtetnek, nem tudom sajnálni. Akkor sem, ha magyarok lennének.
Én emberi viselkedést várnék. Ha én lennék menekült, idegen országban, megköszönnék mindent, amit kapok és amit nem, azt nélkülözném. Mert ezt tanultam, így nőttem fel.
volvós
@rugacs: 21:37

Csak ugy sárgulsz az irigységtöl...
Nem Osztrákia, hanem Ausztria !!!
F_Viktor
@rugacs: Írod:
"Érdekes, hogy a "szurkolók" nem ismerik a szabályokat: az Unió alapszabálya szerint az Unióból csak kilépni, kitiltani viszont senkit sem lehet. "

Ez így igaz, amíg a németek a franciákkal másképpen nem akarják.
Valamint ha az EU elzárja a pénzcsapot, a német cégek kivonulnak (a szerbek, horvátok, szlovákok már tavaly jelezték, hogy autógyár bármennyi mehet, erre legnagyobb esélyük a szerbeknek van), akkor Orbánt és Vonát milyen érdek tartja az EU-ban?
F_Viktor
@verum: Írod:
"még valami. Nálunk is élnek, akik napok óta nem ettek, hajléktalanok..."

Gondolom ezt nekem szántad.
Nem értettél meg. Azt akartam tudtodra adni, hogy qvára kivertétek ezzel az idegengyűlölettel a biztosítékot már az egész világon. Rohantok Putyin karjaiba, s majd akkor tapasztalni fogjátok saját bőrötökön a videón látható jelenetet, mert árú-hiány miatt lesznek - példámban - a pékségek megrohamozva.
F_Viktor
@verum: Írod:
"ne haragudj, de ezeket a vonatra ugráló embereket, akik senki mással nem törődve törtetnek, nem tudom sajnálni."

Én sajnálom és meg is értem őket, mert minél előbb el akarják hagyni az országot. Ismerik a híreket percről percre, nem bíznak Orbánban, nem biztosak benne, hogy a következő, vagy a holnapi vonattal is minden gond nélkül fel tudnak majd szállni. A vonatok szállításai kapacitása viszont véges...

Tehát ne őket okold, hanem nézz magadba, s mert a felelősség, hogy így éreznek, gy kell cselekedniük, valahol a tiéd is.
glorianna
@verum: "Én emberi viselkedést várnék." Igazad van. Csakhogy földrajzi területenként más és más minősül emberi viselkedésnek. Ami nálunk normális, az lehet délen ostoba nyámnyilaság, északabbra meg heves agresszió - konkrétan a tömegközlekedési eszközökre való felszállás is ilyen. A görögök is csordában lepik el az ajtókat, egymást akadályozva küzdik fel magukat, nálunk az emberek többé-kevésbé rendezetten felkapaszkodnak, az angoloknál a megállóba érkezés sorrendjében szállnak fel.
verum
@F_Viktor: - messze nem értek egyet. Ez már nem a kiszolgáltatottságról és nem a menekülésről szól.
Az ennivalót, a vizet sokszor el sem fogadják, eldobják. Ez az elszántság nekem egész mást mond.
A bizalom és a segítőkészség tőlem sem áll távol - de azért azt is tudom, hogy sokan rajtavesztettek már, mert bizony sokszor kihasználják.
Adja Isten, hogy tévedjek!
human
A kérdés csak az, hogy az előírt sebességgel haladt-e át a szerelvény az állomáson, mert ha nem, akkor magyarok érletét is veszélyeztette és ki kell vizsgálni. Ha ez szabályos, akkor szabályos.
verum
@glorianna: - tehát az én hibám, ha ebben az országban az itteni szokást várom el?
Tudnak viselkedni, ha akarnak, ez látszik ezer és egy helyen. De ha majd nem akarnak, akkor nem fognak!
human
Az kizárt, hogy az állomásfőnök nem értesült róla, hogy migránsok vannak a síneken. Ezzel veszélyes helyzet állt elő. Gondoskodnia kellett volna időben a sínek szabaddá tételéről vagy az érkező vonatot kellett volna figyelmeztetni és a sebesség csökkentésére vagy megállásra utasítania, amíg az akadályt el nem hárítják.
Vagy ott senki nem figyeli mi történik az állomáson és nem is kommunikálnak az érkező vonatokkal, hogy szabad-e a pálya?
glorianna
@verum: Dehogy hiba, hogy azt várod el, viselkedjenek úgy, ahogy itt szokás. Inkább csak magyarázatként írtam. Ezúttal csak gyengült az önkontrolljuk - van ilyen. Szerencsére az ijedtségen kívül más baj nem történt.
F_Viktor
@verum: Írod:
"messze nem értek egyet."

Elfogadom, nincs harag részemről, ettől még tisztelem benned realitásodat egyéb témákban.
Azért megjegyzem, bennem is, mint mindenkiben ott lappang a rasszizmus, viszont tudom kezelni.
Pl. nem rajongok a belizei emberekért kapzsiságuk miatt, de a bolgár emberekkel sem volt sok jó tapasztalatom, mégsem köpködök rájuk.

Írod:
"Ez már nem a kiszolgáltatottságról és nem a menekülésről szól."

Tehát marad a vakációzós elméletem?

Írod:
"Az ennivalót, a vizet sokszor el sem fogadják, eldobják."

Szerinted miért teszik? Miért csak azoktól a civil segítőktől fogadják el, akiket ismernek?
Azért, mert azt olvasták, hogy magyar nácik mérgezett vízzel kínálják őket, azért, mert a rendőrök azt hazudják, hogy disznóhús van az ételben!

Írod:
"Adja Isten, hogy tévedjek!"

A klasszikust idézve: Tévedsz, nem kicsit, nagyot :-)
verum
@F_Viktor: - miért említesz rasszizmust? Ha bárki, amerikai, vagy svájci viselkedne így, ugyanúgy helyteleníteném.
Tény, hogy tömegével, végeláthatatlanul jönnek és nem várnak, mindenre képesek. Ez engem bizony félelemmel tölt el. És nem a bőrük színe miatt!
És nem azoktól félek, akik kulturáltan viselkednek, ha százszor is iszlám vallásukat tartják. A fanatizmustól félek, legyen az szír, vagy akár magyar ultra.
verum
@F_Viktor: - még valami. Én viszolygás egyénektől szoktam érezni, bármilyen meggondolásból, vagy érzelemből. Csoportnál meg a megnyilvánulás alapján és nem származás alapján.
Ha focihuligánokkal találkoznék, még a kerületből is kimennék.
És ilyen elszánt tömeget sem szívlelek, mint ami ezen a vonatállomáson történt. Nem volt ott mindenki ilyen, de sokan. És azok viselkedését bizony helytelenítem és bizony félelemmel tölt el.
F_Viktor
@verum: Írod:
"tehát az én hibám, ha ebben az országban az itteni szokást várom el?"

Mi volt a világútlevél idejében?
Mit csinált a magyar Bécs utcáin, boltjaiban? Köpködött a járdán, eldobálta a szemetet, lopott.
Mit tett az osztrák? Informálta a magyarokat. Táblákkal jelezte, hogy ott mi a szokás, mi a rend. Ne szemetelj, ne lopj!
Tehát első körben saját szemünkben kell észrevenni a szálkát.

S látod, ezt elfelejtjük, s azt is, hogy ennek, a sógoroknak köszönhetjük, hogy ma már európai módon, kulturáltan is tudunk viselkedni (gondolkodni még sajnos nem mindenki).
Szerbiában megdöbbenve tapasztaltam, hogy étteremben fújják a dohányosok a füstöt. Akkor gondolkodtam el, hogy mennyit fejlődött jó irányba Magyarország mióta EU tagok lettünk.
verum
@verum: - no még. Nem a szírekkel, afgánokkal van bajom általában, hanem azzal, hogy nem tudjuk ki kicsoda, kiben mi lakozik. És ha sok rossz szándékú ember jön, az bizony hamar meg fog látszani, bármilyen is a bőre színe.
human
@verum: Nem kommunikálnak velük. El kell mondani, hogy most mi történik velük és hova szállítják őket. Ezzel sok bajt lehet megelőzni. Te sem lennél nyugodt, ha egy idegen ország egyenruhásai általad ismeretlen helyre szállítanának és nem tudnád mi következik. Ha nincs kommunikáció, akkor az feszültséget kelt.
F_Viktor
@verum: Írod:
"Tény, hogy tömegével, végeláthatatlanul jönnek és nem várnak, mindenre képesek. Ez engem bizony félelemmel tölt el."

OK, értelek.
Amennyiben békén hagyják őket, nincs semmi gond. Ekkora tömeg tényleg veszélyessé tud válni, Orbán célja éppen az (remélem már csak volt), hogy provokációval, vegzálással, agresszívvé váljanak, s rasszista, mélymagyar hívei legnagyobb megelégedésére erőszakkal fel tudjon lépni ellenük.
Ezt nem várta meg Merkel és Faymann.
verum
@human: - ha én idegenbe megyek, nekem kell elsősorban tájékozódni. De ne várják már el, hogy legálisan jönnek, tömegével és mi azonnal haptákba állva minden kívánságukat azonnal teljesítjük!
Persze, kell az előzékenység, a segítőkészség, de ha berúgják az ajtót, ha ablakon másznak be, akkor coki!
F_Viktor
@human: Írod:
" Nem kommunikálnak velük."

Pontosan! S ez nem véletlen magyar részről. Így kaphatnak az interneten keresztül hamis híreket.
verum
@F_Viktor: - maximálisan egyetértek abban, hogy a kormány direkt akarta a bajt a sok rossz, vagy éppen semmilyen intézkedéssel.
De azért egyet szögezzünk le. Nem lehet MINDEN elképzelésüket teljesíteni. Márpedig meglehet, ha ellenállásba ütköznek, ha nem kapják meg a letelepedést, akkor bizony lesz gond. És akkor is, ha egyszer csak lezárul az osztrák határ, miközben a szerbek folyamatosan engedik ide a tömeget.
És akkor már lehetne itt bármilyen irgalmas szamaritánus az ország élén akkor is balhé lesz.
Mert nem csak a jelen pillanat gondját kell megoldani, holnap is élni akarunk valahogy idehaza.
F_Viktor
@verum: Írod:
"ha én idegenbe megyek, nekem kell elsősorban tájékozódni. De ne várják már el, hogy legálisan jönnek, tömegével és mi azonnal haptákba állva minden kívánságukat azonnal teljesítjük!"

Nem értem ezt a szemellenzőt nálad, tudod miket beszélsz???
Basszus nem a szomszédodat kell fogadnod, vannak EU-s kötelezettségeink, aminek anyagi vonzatát még nem is neked, hanem a német, a francia, az angol, a dán, a Svéd adófizetők csengetik ki Magyarország számára!
S minden a megfelelő információnál kezdődik!
JAJMÁR
@verum: 22:52 Lassan nyílott meg ez a videó, de meglepődtem. A beírásod alapján egészen mást képzeltem el, de hát itt csak egy csapat fiatal - okulva az előző eseményekből - nem kockáztatta, hogy megkerülje a kerítést, hiszen ki tudja, hogy a vonat ott lesz-e még, felszállhatnak-e, vagy csak, ha "nyomulnak", mert udvariassággal nem igazán találkoztak ebben az országban, pláne állomáson.
Tájékoztatással még kevésbé, inkább csak átveréssel. Itt nem szokás nekik megmondani, hogy a vonat mikor és hova indul, és hol áll meg, és ők felszállhatnak-e és meddig utazhatnak, és a jegy elég-e, és sajnos úgy látom, már azt se szokás bemondani, még magyar nyelven se, hogy "a vágány mellett tessék vigyázni, mert gyorsvonat halad át"! Mivel még a tévések is meglepődtek a vonat átrobogásán, pedig ők tudnak magyarul.
Egyébként én nem láttam semmi erőszakosságot.
human
@verum: Lehet választani. Nincs információ és akkor beteljesül Orbán és Pintér álma a gyújtogató, lázongó, erőszakos menekültekről vagy felkészülten (nem sokból tart) kezeljük a helyzetet úgy, hogy elkerüljük a felesleges konfliktusokat. Tök mindegy hogy kerültek ide, mert már itt vannak. Most azt kell eldönteni, melyik lehetőséget válasszuk.
verum
@F_Viktor: - 22:51
Azért ne felejtsd el, Bécsben többen tudhatnak magyarul, magyar nyelvű plakátokat kitenni és sok magyar ért is valamit németül.
Ezen az állomáson szerinted hány magyar ember ismeri a migránsok nyelvét? Azt sem tudjuk, ki honnan jött! És hány migráns tud magyarul?
De mégis elvárják, hogy megfelelően tájékoztatva legyenek.
verum
@human: - a nyelvi nehézségek gond. Az információt meg, ha nem szolgálja érdekeiket, láthatóan figyelmen kívül hagyják. Tehát egy tábla, vagy egy tolmács miatt nem fognak táborba vonulni, ha kitörhetnek és elindulhatnak gyalog.
F_Viktor
@verum: Feladom! Nem akarod megérteni a valóságot, csak fikciókat gyártasz.
verum
@F_Viktor: - valóságról te sem beszélhetsz, mert ez az egész még nem lefutott meccs.
Hogy mi lesz holnap, vagy holnap után a témában senki nem tudja előre.
verum
@JAJMÁR: - szerinted egy felnőtt ember, még ha fiatal is, nem tudja, hogy kerítést mikor és miért szoktak emelni? Vagy nem tudja, infó és megfelelő tájékoztatás nélkül, hogy a síneken vonat szokott jönni? Láttad az ajtó feszegetést, meg az ablakon való beugrálást?
Persze nem vagyunk egyformák és másként ítéljük meg a dolgokat.
Én helytelenítem és sötéten látom a jövőt.
human
@verum: OK. Akkor meg sem kell próbálni a helyzetet a lehető legjobban kezelni. Majd lesz valahogy.
Továbbra is állítom. Akkor lehet minimalizálni a csellengő migránsok számát, ha folyamatosan informálva vannak a tranzit zónákban. Így a többség nem is kerülhet kíséret nélkül állomásokra így ott nem is kell tájékoztatásról gondoskodni. Ha állomásra is kerültek, a legutóbbi tranzit zónában már információt kellett kapniuk, hogy milyen eszközzel, milyen módon tudják elérni a következő tranzit zónát.
JAJMÁR
@verum: 23:17 Hiszen őket "kerítés" fogadja a határon, és pontosan tudják, hogy miattuk tették oda, és azt is, hogy akkor is átmennek az országon, és azt is, hogy itt a kerítéseken nem a kaput kell keresni. Minél elutasítóbb velük az állam, ők annál erősebben és határozottabban viszonyulnak. A viselkedésük teljesen érthető!
A jövő sötét, én is annak látom, de tévedés azt hinni, hogy a migránsok az ok. Nem, ők áldozat, és tünet is, de figyelemelterelés is egyben. Azt képzelni, hogy Magyarország kimaradhat abból, ami vár a világra, ha kerítést emel a határon, vagy ha kikiáltja oknak a menekülteket, balgaság. Ellenkezőleg. egyedül maradunk.
Ruby
Hülye európai szokás, hogy nem kerítésen átmászva szállunk fel a vonatra?
enslaved
@F_Viktor: Te nem tudod egyszer sem kihagyni a magyarok gyalázását? Képtelen vagy beismerni, hogy a menekültek sem viselkednek sokszor civilizált emberek módjára, hogy egyre erőszakosabbak? Küldjön értük repülőgépet Merkel asszony, és vigye őket, ha már azt nyilatkozta, tárt karokkal várja őket. A gond csak az, hogy lassan naponta küldhet majd egyet.
enslaved
@JAJMÁR: Igen, a valódi ok valóban nem kizárólag a migránsokban keresendő, kicsit nem ártana az USA környékén is szétnézni ez ügyben.
JAJMÁR
@enslaved: 23:43 Sokféle ok van a háttérben, de sajnos egyre inkább azt gondolom, hogy békés úton itt már nincs megoldás. (Szerintem a világ háborúra készül :(((((((((((( )
A legkisebb baj, a menekültáradat.
human
@enslaved: Erőszakos emberek mindenhol vannak. A menekültekre ez eddig nem jellemző. Törekedni kell arra, hogy minimalizáljuk a feszültséget. Megy ez, ha akarjuk:
propeller.hu/itthon/3150680-kommunikalni-kell-teljesen-egyuttmukodo-minden-menekult
enslaved
@JAJMÁR: Nem feltétlenül. Ha az USA áll a háttérben, a háború már a küszöbön áll, amit éppen így akarnak kivitelezni.
enslaved
@human: De csakis maszkban lenne szabad, meg gumikesztyűben, ahogyan ezt teszik a befogadóállomásokon a határrendészek. Ők tudják, miért, kimondani még nem szabad.
JAJMÁR
@enslaved: 23:51 Én nem hiszek a te elméletedben, majd holnap küldök egy-két érdekes cikket. Mára nekem elég volt :)
Jó éjt :)
F_Viktor
@enslaved: Írod:
"Te nem tudod egyszer sem kihagyni a magyarok gyalázását?"

Milyen magyarokról beszélsz?
A mélymagyar hazaáruló nácikról akik Magyarországon élnek?
Nem tartom őket magyarnak, mert akik nem a magyarok érdekeit képviselik, azok mocskos hazaárulók.
Vagy azokat tartsam magyaroknak és védelmezzem, akik magyar nőket kézigránáttal fenyegetnek? Vagy szerinted azok a magyar nők, azok a civilek akik segítenek a menekülteken, ők nem magyarok?

Írod:
"Képtelen vagy beismerni, hogy a menekültek sem viselkednek sokszor civilizált emberek módjára, hogy egyre erőszakosabbak?"

Okát ismered? Július végéig miért nem voltak erőszakosak?
F_Viktor
@enslaved: Írod:
"Igen, a valódi ok valóban nem kizárólag a migránsokban keresendő, kicsit nem ártana az USA környékén is szétnézni ez ügyben."

Aha, USA. Orbán meg a jobbik a szent...
F_Viktor
@enslaved: Írod:
"De csakis maszkban lenne szabad, meg gumikesztyűben, ahogyan ezt teszik a befogadóállomásokon a határrendészek. Ők tudják, miért, kimondani még nem szabad."

Húhaaa. Mond ki! Mond ki!
Azt is, hogy pl. a fogorvosok már 25 éve miért csak szájmaszkban és orvosi gumikesztyűben kezelik pácienseiket?
Szeparepa-
Az utóbbi egy évben, kb 10 000 parazita illegális migráns döglött bele a saját ostobaságába, hogy elhitte, hogy majd itt jön neki a kánaán, és korlátlan létszámban lehet jönni... tízezerhez képest, egy tucat az szinte semmi... mentek volna a többihez a hosszú listán... van egy mondás: aki hülye, haljon meg... ez manapság egyre érvényesebb... hát mi a jóistent képzelnek ezek a szerencsétlen baromfiak..?
rugacs
Az USA békeszerető múltja 2013-ig:
Amerika háborúi: „1945. Japánra két atombomba, 1945-46 Kína, 1948-49 Görögország, 1950-53 Korea, Kína, 1954 Guatemala, 1958 Indonézia, 1959-61 Kuba, 1960 Guatemala, 1964 Kongó, 1965 Peru, 1964-73 Laosz, 1961-73 Vietnám (bukta!), 1967-69 Guatemala, 1973 Chile, 1983 Grenada, 1983-84 Libanon, 1980 El Salvador, 1980 Nicaragua, 1986 Líbia, 1987 Irak-Irán, 1989 Panama, 1991 Irak, 1993 Szomália, 1998 Szudán, 1998 Afganisztán, 1999 Jugoszlávia, 2001- jelenleg is Afganisztán, 2003- Irak, befejezés nélkül, de az olaj megy kifelé, 2008 Koszovó, 2008 Georgia (Grúzia), ( 2011- Líbia, befejezés nélkül, de az olaj szintén ömlik kifelé, és most Szíria. Afganisztánban, Irakban, Líbiában és Szíriában azóta nincs élhető élet, amióta megtámadták őket. Az emberek menekülnek a háborúk elől főként Európa irányába. (közel kelet blog)

És a "szent" Orbán hány háborút robbantott ki?
Ticsi
Úgy őszintén, hogy mehet el ennyivel az állomáson egy vonat? Mennyivel mehetett? Kb 60-70 így szemre. Ha csak a peronon állsz is ijesztő lehet.
pbalage
@rugacs: hát mi ennél sokkal többet háborúztunk már akkor is, amikor a Dicső Vezér rokonai még Pakisztán területén loptak.
wagabund
@Fradigege: 22.18...ezek erős szavak...
ez a vonat naponta többször is átszáguld vasútállomásokon, ahol menetrendszerűen nem kell megállnia...ez a szerelvény saccperkábé 95-100-al közelítette meg az állomást, mert ennyi a megengedett, sőt előírt sebessége...
nagy összegbe fogadnék, hogy a mozdonyvezető amikor meglátta a síneken álló embereket, igencsak elengedte a sportszeletet...dudált, mint az állat, de megállásra esélye sem volt..
a pulzusa igencsak 200 volt, mint a vérnyomása...
igenis az állomásfőnöknek, és az ott álldogáló rendőröknek kellett volna figyelmeztetni az embereket a közelgő veszélyre..
remélem lesz, aki feljelentést tesz az állomásfőnök ellen..és nem a mozdonyvezetőre...mert az biztosan lassít, ha erre utasítják..
Freewolf
Miért nem zsuppoljuk vissza mindet, ahonnan jöttek?
nena
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
human
@Ticsi: Erre biztos van szabály. A vonatokon pedig van tachográf, azaz visszakereshető mennyivel haladt át a szerelvény. Én sem láttam még ilyen gyorsan elzúgni vonatot, de lehet hogy csak felén nem járnak ilyenek.
nena
@Ticsi: Ültél te már vonaton ?! Egy IC bekapcsolja a 'robotpilótát' és tolja neki 120-140-el Biatorbágy egy 'falu' egy ilyen szerelvénynek... Sok hülyét mire észreveszi már átment rajtuk.
eszegfu
A mi falunk vasutállomásán is van aluljáró... a "tilos az átjárás" felirat is minden sinpárnál több helyen is... továbbá zajvédő kerités is az állomástól mindkét irányban kb. 150-200 m-es. Mindezek ellenére a helyi lakosok rendszeresen a sineken bóklásznak pl a zajvédő kerités végétől az állomásig, vagy az állomással szemben lakók szintén a sineken közelitik meg, nem az aluljárón át, mert akkor "kerülőt" tesznek. Ez megy reggeltől estig az év minden napján! Ezzel csak érzékeltetni szerettem volna, hogy a sinek utnak nézéséhez nem kell nekünk "menekült", erre itt vagyunk mi magyarok! A másik a tülekedés...ha kimarad egy vonat és végre jön a következő, érdemes lenne megnézni a tömeg felszállását vagy végállomáson felszállva egy Nagykovácsiba tartó buszra mekkora az üléhelyért való "csata", de mondhatnám a Buda Cash, vagy a Questor irodái előtt ácsorgó tömeget, akik az ajtó pillanatnyi nyitásakor egyszerre akarnak bemenni a szük ajtón. Vagyis mi magyarok éppen ugy tülekedünk, amikor egy leheletnyi, talán nem is fontos előnyre tehetünk szert. Mit várhatunk el a menekültektől, akiknek szinte az egész életük egy nylon zacskóban van...hallották az "átverés"-t, vélhetően már minden megmozdulásunkban ezt látják... Természetesen mindezek dacára van felelőssége az ott lévő embereknek, mind a menekülteknek, mind a MÁV dolgozóinak, melynek mértékét bizonyára alapos vizsgálat után eldöntik. Hozzáteszem: én sem vagyok nyugodt! Tartok attól, hogy előbb-utóbb ebből a rendezetlenségből baj lesz... akár véletlen baleset, akár szándékos összetüzés.
Aki Én
@rugacs: 21:30
,,akiket azzal vádolnak társaik"
Vannak szélsőségek, de ez még a társaiknak sem tetszett. Semmivel sem különb a fehér porschés aljadék sem.
nena
@eszegfu: Ugye tudja hölgyem hogy semmi értelme visszamutogatni... Mindenki utálja őket... Ennyi...
eszegfu
@nena: Nem vagyok kiváncsi semmilyen "megállapitására"...nyugodtan lapozzon! Ennyi
JAJMÁR
@nena: Dehogy! Én pl. nem utálom őket. A viselkedésük emberi, ahogy Eszegfu leírta, az ember viselkedik így. Önmagukat utálják, akik ezekre a szerencsétlenekre "kígyót, békát kiabálnak", és ezzel előbb-utóbb beteljesítik önsorsrontó jóslatukat. No meg a plakátkampány hatását igazolják.
nena
Még jó hogy nem egy TGV-volt moccanni nem tudtak volna ! Hehe !!! DÍÍÍÍ
nena
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
nena
"Minél jobban szidja a Libsi nyugat Orbánt annál jobban kedvelem !!!
Hatás, ellenhatás, pedig Jobbik szimpatizáns vagyok !
Feraj49
Mint a Cseh vígjátékban /Nap,széna,eper / " nem állunk meg,nem állunk meg csak lassítunk" !
nena
" A Liberális kormányok a krízishelyzeteket soha sem voltak képesek kezelni, ezért kerültek előtérbe a jobboldali pártok / Osztrákia / Putyin pedig mosolyogva nézi az Únió széthullását "
Feraj49
Azért jó ha tudja mindenki:- 50 Km /ó. sebességgel haladó vonatszerelvény az észleléstől a megállásig 1,5-2 KILOMÉTERT tesz meg. /nem részletezem,mert mitől függ ez a távolság/
nena
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
eszegfu
@nena: Azt gondolom, inkább a "gyenge jellemüek" fegyvere a személyeskedés és a mocskos stilus! Nem szokásom senkit sem elküldeni a náthásba, igy most sem teszek kivételt, még Önnel sem!
nena
@volvós: Habsburgulungiának már most elege van, csak a vén nyanyának aki rájuk szabadította őket nem mer, nemet mondani, Oszrákia a háta közepére sem kívánja, a menekülteket, kifelé, jópofi, odabent forrong !!!
Egye meg Merkel amit megfőzött !!! Csakhogy ezzel végre szétesik az EU !
nena
@eszegfu: Túl lájtos hölgyem ez a baj. De tisztelem hogy ön egy ilyen jellem.
Sajnos épp ezért még összefutunk. :(
JAJMÁR
@nena: Ja, jobbik szimpatizáns vagy? A minap olvastam, hogy valamelyik jobbik nagyokos előrevetítette, hogy a menekültek majd felgyújtják Bp. utcáit, és randalíroznak.
Egy picit tévedett, mert az esemény megtörtént, csak nem azok, és nem úgy. Szóval neked nagyon tetszhetett, ahogy az ultrák elintézték Budapestet, ők aztán nem cicóztak, és legalább teljesült az előrevetített jóslat is. Kiabálhatod bátran te is: ria-ria, hunga-ria!
volvós
@nena: 10:14

Hogy mekkora primitiv bunkó vagy, azt látjuk, tudjuk
Iskolázatlan álmodozó troll... Rólam meg nagyon sürgösen
szakadj le, ne irogass butaságokat.
Többet nem válaszolok a fröcsögö, irigy és ostoba kommentjeidre !
nena
@JAJMÁR: Ha Merkel nyanya nem hátrál meg Orbán beszólása után, nem kellett volna sok hogy égjen a tűz BP-utcáin.
nena
@volvós: @eszegfu: Na Eszegfű valami ilyesmi, ki tudtok ti vetkőzni önmagatokból... Hehe..
JAJMÁR
@nena: Na, akkor jól megkapta volna a Merkel, tényleg! Nooooormáááááliiiiis? Nena :-DDDDDDDDDDDDDD
volvós
@JAJMÁR: 10:48
Nem kell válaszolni a kis cserépnek...éljen csak a narancsködben !
TASzSz
Már csak Matuska Sziveszter hiányzik...
nena
@JAJMÁR: Persze egyik óráról a másikra meggondolta magát, amikor /félreérthetően/ terülj, terülj asztalkámat mutatott 800.000 szírnek... Utána meg szólt, hogy hát mégsem de addigra elindította a lavinát...Viktátor megjegyezte az EU előtt... Ennyi.. Másnap már akár a terrorita is mehetett a Nácikokhoz... Megérdemlik egymást.
nena
@volvós: Egy Jobbikosnak ne mondj ilyet, csak megsérted.
EGO
Nincs miért csodálkozni! Az utasnak a peronon a helye!!! A magyar miért nem megy a sínek közé??? Ráadásul kerítés van a 2 vágány között...
nena
@EGO: ŐK csak tevét vártak ! DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
wagabund
@eszegfu: 8.49... '56-ban amikor sorbaálltunk cukorért, kenyérért ott is volt tülekedés..mert akik udvariasak voltak, azomnak már nem jutott..aztán a cocilizmusban is ..mindegy, hogy banán, narancs, vagy hús, de sorbaálltunk..aztán kihozták az utolsó ládát, és elszabadult a pokol...

de ugorgyunk...mindannyian láttuk, hogy fínom, művelt nyugat milyen elegánsan tapossa egymást, amikor Londonban egy, vagy több luxusáruházban 50%-os leárazás van éjféltől..
vagy nyújorkban, amikor éjféltől lehet kapni az épp' aktuális ájfont, vagy a legújabb mikroszoft op.rendszert..
és ez így van ám tokióban is, meg melbörnben is, csak nem tudunk róla...

nos a tülekedés teljesen érthető, bárki is teszi...az viszont nem, hogy egy ilyen veszélyes helyen miért nincs utasirányítás, vagy figyelmeztetés...mert ez a peron valahogy nem a harrod's áruház volt, ahol csak egymást tapossák mikuláskor..itt a húsdaráló robogott el...

estem már én is pofára, mert nem voltam hajlandó tülekedni..
eszegfu
@wagabund: 11:23 Pontosan ilyenekről beszéltem, igazad van! Ez a "tülekedés" a világon mindenhol megtalálható... ilyen az ember! És azt is hidd el, hogy EU-s pénzből ujjáépitették a falunk állomását, szuper-hiper lifttel a mozgássérülteknek, mégis azzal a "huzi-buzi" bevásárló kocsijaikkal rendszeresen látom őket bóklászni a sineken keresztül a peronra!
JAJMÁR
@nena: 10:55 Nanemár, nena! Haladj a korral. Nem a menekültek gyújtották fel Bp-et, nem a migránsok a terroristák, és már nem a németek a "nácik"! A Merkel pedig még mindig nem h@lye, ez ügyben javaslom neked a tükröt.
nena
@eszegfu: Ha még le is szólód, lenézed őket, Gratulálok ! Főleg falun mindenki, mindenkit is ismer, nem szólnál, vagy segítenél, hogy mi, miért is van , inkább idepötyögysz, pedig szerencsétlen, talán az értelmi képességei miatt, alkalmatlan arra is hogy felfogja, mi miért is van.
De itt osztod azt észt . Na Itt Szerepeltél Le Emberileg . Előttem legalábbis
nena
@JAJMÁR: Mi jól el leszünk három nap meló után, végre pötyizek, meg körülnézek a napi politikában... Mit is írtál... jaaa ha ezerből egy terrorista, azt szorozd be Merkel mamóca 1000000- 'ójával ' Köszönjük vén picsa !
nena
"Ellenőrizetlenül beengedni egy ekkora, teljesen más kultúrájú tömeget Európába, az öngyilkosság."
izo
@wagabund: Neked nem elég utasirányítás a kerítés amit átugráltak?!
rugacs
@JAJMÁR: A Merkel a németekre nézve talán rosszabb, mint a nácik. Mert akkor anno volt normális és lett túlélő német. Most nem lesz!
Merkel most éppen a nácizmus miatt nem mer különbséget tenni ember és ember között, pedig tudja mindenki, hogy van, még te is. Csak nem úgy kell különbséget tenni, mint a nácik tették.
És mivel nem MER különbséget tenni, ezért beenged az országába (és ez még a jobbik eset lenne, de ő egész Európába engedi be) mindenféle ismeretlent, akikről a fél világ tudja, hogy még a büdös életben senkivel sem tudtak integrálódni!
Hát nem! Nem véletlen, hogy a Szíriával szomszédos gazdag arab országok ezek közül senkit sem engedtek be.
De Európa a hatalmas szívével - de mikronnyi eszével - igen! Pedig teljesen más kultúra vagyunk. És a Föld története igazolja, hogy a fennmaradás harcában mindig az erősebb - és nem az emberségesebb - maradhat csak fenn!
És ha kicsit is ismernéd ezeket tudhatnád, hogy nem mi vagyunk az erősebbek! Ezeknél még az is természetes, hogy a vallásukra hivatkozva a gyerekeiket meg a feleségeiket is simán feláldozzák, pokolgépes merénylettel. Mert ezek MUSZLIMOK!
Neked pl. sokkal jobban kellene félned tőlük, mint nekem, mert ezek a keresztény férfiakat csak megölik, de a nőket halálra qrják, vagy megkövezik, meg hasonló. És hiú remény, ha azt hiszed, csak azért meg fogják kímélni az életed, mert most védted őket!
Van a neten egy csomó brutális video róluk, nézegesd őket, aztán imádkozz, hogy nálunk egy se maradjon és ne is jöjjön vissza!!
JAJMÁR
@rugacs: 16:26 Az iszlám, a kereszténység, a zsidó vallás annyira nem is áll messze egymástól.. Persze, az utóbbi kettő sokféle, - talán a zsidó a legegységesebb - de e három világvallás bizony onnan ered. Igen, más kultúra, ez mégsem akadályozta meg sem a nyugati nagyhatalmakat, sem az USA-t, sem Oroszországot, de Kínát se, hogy ebbe a más kultúrába beleavatkozzanak. Az iszlámot ne keverd össze a terrorizmussal. A világ számos országából - más kultúrákból is - csatlakoznak hozzájuk folyamatosan, és ezek az emberek bármikor visszatérhetnek onnan, őket fel sem ismerni, tőlük nem félsz?
De igen, a NATO és az USA is, külön-külön is erősebb. Oka van annak, hogy nem avatkoznak mélyebben be, hiszen - amitől én nagyon félek - ott ütköznének a nagyhatalmak erői is. Attól tartok, hogy ez meg fog történni :(
enslaved
@F_Viktor: Hogy július végéig miért nem voltak erőszakosak? Hányan is lépték át addig illegálisan a határt, és hányan azóta? Az okok ezekben is keresendőek. A maszk meg nem akkora poén, mint azt te gondolod.
F_Viktor
@enslaved: Látod, látod, nem is hallottál még az augusztus 1-én hatályba lépett új, magyar menedékjogról szóló törvényről, o'szt hülyeségeket firkálsz!

Válaszomban a maszkkal semmi poén nem volt, egyszerű higiéniai eszköz!
Vagy te mire használod? Szexuális segédeszköznek (na, ez a poén!)?
enslaved
@F_Viktor: A fertőzések miatt használják, ami már jelen van, olyanok mint tífusz, kolera. Most ne akarj linket, egy haverom ott dolgozik, nekem ennyi elég. A törvényt meg ismerem, ennek ellenére mégis özönlenek az országba.
F_Viktor
@enslaved: Ha ismered az új menedékjogról szóló törvényt, akkor hogy nem érted miért menekülnének át az országon?

Tehát haverod szerint már ott van köztetek a tífusz, a kolera? :-)
Hangulatkeltésben ügyes a haverod, ugyanis a tífusz lappangási deje 1-2 hét (két féle tífusz létezik), a kolerái pedig 4-5 nap!
Tehát Magyarországra el sem érnek, kórházba kerülnek Görögországban, Macedóniában, Szerbiában, vagy nagyon is jól látható jellegzetes tünetekkel rendelkeznek már a Magyar határnál.
Utóbbi esetben pedig létezik Magyarországon nagyon szigorú egészségügyi törvény, ami tartalmazza a járványügyi tevékenységre vonatkozó még szigorúbb jogszabályokat.

Nem találtam még a kuruc.infon sem olyan hírt, hogy pl. járványveszély miatt bármilyen csoportot pl. elkülönítve, netán karanténban kezelnének!
Pedig olyan nincs, hogy erre jobbereink ne csaptak volna le, ne ezt mantrázná az összes menekültgyűlölő, az összes náci, az összes mélymagyar!

Ergo nem hiszek a "haverodnak"!
enslaved
@F_Viktor: Nem is kértem, hogy higgyél neki. Ő ott van, nekem ennyi elég, és se nem náci, se nem mélymagyar, se nem menekültgyűlölő, csak ez a munkája. Azt meg te sem hiheted, hogy az összes menekült átesik egy átfogó egészségügyi vizsgálaton, amíg ideérnek.
F_Viktor
@enslaved: Aki egy picit is hallott az általad felsorolt betegségekről (egy laikus is észreveszi a tüneteket) az nem hisz a "haverodnak", még akkor sem ha ott dolgozik. Ezért neked sem!

A nemzetifront oldalnak sem hinném el, de még ott is csak a félelemkeltésnél tartanak, hogy "lehetséges", hogy "talán", hogy "esetleg", hogy "veszélyesek" írásoknál tartanak.
adrenalink
@enslaved: 12:57-re Milyen végzettsége van az állítólagos haverodnak?
enslaved
@adrenalink: Ennek mi a jelentősége? Határőr volt, akiket ugye átképeztek a szétverésükkor, de most újra bevetik őket a csatasorba.
adrenalink
@enslaved: Ó, csak annyi, hogy már nyár eleje óta -igaz, akkor más nick név alatt- írod ezt a szöveget. Utánanéztem, és én is azt olvastam ezekről a betegségekről, mint amit F_Viktor 13:32-kor leírt. Szóval a határőr haverod hitelessége nulla!
enslaved
@adrenalink: Nem érdekes mit gondolsz, viszont majd amikor kitör egy járvány, ne sopánkodj.
adrenalink
@enslaved: Nem fogok! Azon viszont te gondolkodhatnál/sopánkodhatnál, hogy miért vagy ennyire agyilag korlátolt...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.