Betonba öntött fák, 90 fokos kanyarok, szabványnál is keskenyebbre zsugorodó bicikliút. Megnéztük, mire vagyunk képesek, ha a legforgalmasabb kerékpárutat újraépítjük a nulláról a következő pár évtizedre.

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
verum
@lópicigáspár: - az általánosítás mindig hibás. Sok autós sem tudja, hogy mi a KRESZ, de azért az autóutakat is fejleszteni kell.
És ami rossz, arról ne hallgasson senki, (pláne ne az, akit közvetlenül érint) mert:
"Dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes." !
Csizmás Kond
miért nem építettek vízibicikliutat...ott több hely lett volna ...
lópicigáspár
@dömdödöm: Nem tán makói vagy!? :-))) @verum: Azért az autósok zöme, valamiféle vizsgát tettek, és bizony jelentősen hozzájárulnak az útalaphoz, a kerékpárosok zöme pedig meg van győződve arról, hogy a biciklivel együtt megszerezték az örök életet is!
dömdödöm
@lópicigáspár: Azért makovec mert sok a fa benne :-)
dömdödöm
Fgyeltétek ? Vörös alapon sárga utburkolati jelek közben sok akadály :-)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.