A beruházás során a szakasz villamosítása mellett több helyen vágányok teljes cseréjét, áthelyezését és új peronok építését is elvégzik a szakemberek. A 48 kilométeres vasútvonal korszerűsítése a Kohéziós Alap 13,3 milliárd forintos támogatásával valósul meg. A munkálatokat felsővezetéki oszlopok állításával kezdték meg a szombathelyi vasútállomáson, 2016. március 10-én. A GYSEV 2015 őszén sikeresen lezárta a Mosonszolnok–Csorna–Porpác szakasz villamosítását. A nemzetközi viszonylatban és az elővárosi közlekedésben kiemelt fontosságú Szombathely–Zalaszentiván szakaszon is számos újítást terveznek. A projekt keretében 48 kilométeres szakaszon épül ki új villamos felsővezeték-hálózat. Jelentős pályamunkákat is el kell elvégezni: több helyen szükséges a vágányok teljes cseréje, áthelyezése. Hét vasúti útátjáró átépül, a vonal állomásain és megállóhelyein új, 55 cm magas peronok létesülnek, padokkal, esőbeállókkal, járdákkal és kerékpártárolókkal.

Forrás: epulettar.hu
Feltöltő: épülettár.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.