A 2400 év alatt megtérülő Budapest-Belgrád tehervasútról senki nem tudja, mi értelme nekünk. A kormánypártok megszavazták a parlamentben, így már idén elindulhat az egyik legnagyobb és legfurcsább óriásberuházás, a Budapest–Belgrád-vasútvonal kínai tehervagonok számára történő kibővítése. Pafféri Zoltán, az építkezést lebonyolító, részben állami Kínai–magyar Vasúti Nonprofit Zrt. vezetője a Világgazdaság szerint egy konferencián azt is elmondta: kamatokkal együtt és a nemrég hozzácsapott 80 milliárdos pluszköltséggel 750 milliárd forintba kerülhet az egész, míg korábban 550 milliárdos teljes költség keringett a hírekben.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Egy számunkra értelmetlen beruházás, másoknak lehet nyereség, itt lehet sokat lenyúlni.
Én meg tudom magyarázni!
Ennek és minden más állami pénzből történő nagyberuházásnak a legfőbb értelme a Fideszes bagázs számára, hogy így tudnak a felülszámlázások segítségével lopni közpénzeket!
A többi az huszadrangú - nekik!