A 65 milliárd forintot is meghaladó összeg persze többnyire három kormányközeli kommunikációs ügynökségnél talált gazdára. a legnagyobb összegek az állampolgári tájékoztató feladatokkal kapcsolatos kommunikációra mentek el. Ezek voltak az országot ellepő menekültellenes és sorosozó plakátkampányok és reklámok, amelyekre a hivatal hat etapban összesen mintegy 28,7 milliárd forintot költött.
Forrás:
varosikurir.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Mondjuk azt tényleg elköltötték volna, ezt meg csak átrakták a másik zsebükbe.
Hozzáteszem azért az 1/3 ért is nagyon kár volt, mert értelmes célra is el lehet volna költeni, nem ilyen tök felesleges konzultációkra !!!