A Pro Infrastruktúra Egyesület alelnöke szerint rendkívül költséges beruházásról van szó, ami ráadásul nulláról induló fejlesztést igényelne, a meglévő infrastruktúra ugyanis nem bővíthető ilyen formában. Az sem világos, honnan lenne rá elegendő utas.
Forrás:
hvg.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Mariska néni meg 2500 - ra taksálta valahol a kinai kivitelezésre BELGRÁD- BBUDAPEST - megtérülését. Hát Putyin dácsájáig épithetnék de kézi erővel lapáttal,csákánnyal lenne hozzá segédmunkás a zenekarból..
Az autópálya is a semmibe ér véget az sem gond, majd 15-25 év után valaki majd összehozza.
index.hu/gazdasag/2017/07/17/felcsut_kisvasut/#
Fizetniük úgyse kell érte, ahogy eddig se kellett. Jegy helyett elég a magyar igazolvány. A vasútért is és az összes többi hasonlóért elég, ha mi fizetünk. Nekik miért kellene?
Új hozzászólás