Arra hivatkozott a tévécsatorna, hogy nem fért volna bele az adásidőbe a helyreigazítás beolvasása, ezért több darabban próbálták meg teljesíteni azt.

A hvg.hu cikke szerint a TV2 tévécsatorna hírműsora, a Tények hat (!) évvel több különböző adásában hamis hírt terjesztett Juhász Péterről, aki akkor az Együtt nevű, azóta már megszűnt párt politikusa volt. Juhász jogerősen nyert a csatorna ellen a bíróságon, a TV2-nek így sérelemdíjat kellett fizetnie és helyreigazítást is közölnie kellett, mert Juhász Pétert hamisan hozták kapcsolatba Portik Tamással a műsorokban.

Nem fért bele az adásidőbe, ezért nem közölték a teljes helyreigazítást Juhász Péterről a TV2-ben

Fotó: Illusztráció/pixabay.com CCO

Juhász Péter a Média1-nek azt nyilatkozta, hogy a TV2 nem megfelelően közölte a helyreigazítást: a szeptember 17-ei adásukban nem közölték, hogy helyreigazításról van szó, csak feliratként volt látható a szöveg. De volt olyan adás, ahol sem a neve nem hangzott el, sem pedig az, hogy megsértették a jó hírnevét. 

A cikk szerint a TV2 ezzel szemben azt állítja, hogy a leközölt helyreigazítások megfelelőek voltak, és többek közt azzal magyarázták, hogy miért nem egy adásban és miért nem a komplett közleményt adták le (amit a bíróság megállapított Juhász szerint), hogy 

"a bírósági ítéletben szereplő helyreigazító közlemény annyira terjedelmes volt, hogy meghaladta volna a rendelkezésre álló műsoridőt."

Juhász Péter végrehajtást kért a csatorna ellen, a TV2 fellebbezett ez ellen, z ügy a bíróságon folytatódik.

Forrás: media1.hu, hvg.hu

14 hozzászólásarrow_drop_down_circle

m73
Bezzeg a hazugság bele fért a műsoridőbe.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Törölt Nick
Juhász Péter egy rakás pénzt keresett a geci média ellen indított perekben, mert ocsmány hazugságokat terjesztettek róla. Ezzel csak az a probléma, hogy a hazugságok lenullázták Juhász politikai pályafutását, és az évek múltán megnyert perek ezen már nem nagyon tudnak változtatni.
Béla333
Bezárni, sóval behinteni! Törvény felettinek képzelik magukat...!!!
Qqberci
"a bírósági ítéletben szereplő helyreigazító közlemény annyira terjedelmes volt, hogy meghaladta volna a rendelkezésre álló műsoridőt."

Kit érdekel, mit mondott a bíróság? Ez itt kérem Orbanisztán!...
sokanvagyunk
Nem kellene a csatornának oly sokat hazudnia, és akkor beleférnének az idejükbe a teljes helyreigazítások.
Sámannus
Mehetne a zaciba az egész média falka, ha igazságot kéne szplgáltatni.
KisTehen
majd a maradékot leadják adáskezdéskor
icegygenabro
@KisTehen: kecskebaszóknak megfelel...hiszen jogállamban élünk!
m73
Bezzeg a hazugság bele fért a műsoridőbe.
Nessy
@m73: Azért kapják a milliárdokat, közpénzből!
Aki Én
Annyira hazudik a propagandamédia, hogy a holdról is látszik.
Már számolni sem lehet.
amaramaistanna
Nem tudják kivel kezdenek. Juhász Péterrel meggyűlik a bajuk.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.