A bérlet-alku részeként az építési és a közlekedési miniszter elérte, hogy az állami HÉV-járműváltás helyet cseréljen fővárosi közlekedési projektekkel az uniós listán, így most ez utóbbiakat szorítja a 2026-os határidő.
Forrás:
nepszava.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Ha a médián múlna biztosan Orbán uncsi-öcsikéje lenne a befutó ellene, de abban igaza van, hogy Óvakodj a Lézer Jankóról
Aki ezerrel kavarja, s a kavarásból a fővárosnak – ha el lehet képzelni valakit, aki jobban gyűlöli Budapestet, mint a retardált dagadék, nos az Lázár NER-társ – nem lesz túl sok haszna. Minimum az várható, hogy ők másképp – mármint Karácsonyéknál, egyébként a szokott: nekik csak jogaik vannak, a kötelezettség a gyengéké - értelmezik az együttműködést is.
A nepszava.hu „HÉV: a pénzügyi ajtók később záródnak, Lázár Jánosnak további trükkökre lesz szüksége” cikke számol be – bár taxatíve ezt nem meri kimondani – arról az ádáz igyekezetről, hogy és ahogy az m3-hoz hasonlóan megpróbálja ruszki haverjaiknak átjátszani az EU-s pénzeket. Egy cseppet sem zavartatva magukat attól, hogy:
a HÉV német alapú, igaz NDK-s,
s van valami embargó is a dolgokban!! =))
A cikk vége „Lázár minisztériumának további trükkökre lesz szüksége, ha uniós forrásból akarja felújítani a HÉV-eket.”. A trükkök? Nos a dolog úgy áll, hogy egyre átlátszóbb és bugyutább próbálkozások! =))