Az üzemképes dízelvonatok száma 12 százalékkal csökkent, cserére nincs pénz, új járművekre ráadásul 3-5 éves várólista van, emiatt a cél a magyar gyártókapacitások növelése a minisztérium szerint.
Forrás:
hvg.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Brüsszel miatt, hogy egye már ki a rosseb a szemeteket.
Mit kéne még hazudni ebben a két hétben, remélem megéritek a 2/3 szavazatot, mert egy egész azért ne legyen.
Ugy latszik Romaniat nem erintei a haboru hatasa, pedig kozelebb vannak tuzhoz mint mi.
avagy a MÁV elindult az M3-as útján
Az üzemképes dízelvonatok száma 12 százalékkal csökkent, cserére nincs pénz, új járművekre ráadásul 3-5 éves várólista van, emiatt a cél a magyar gyártókapacitások növelése a minisztérium szerint.
Pontosabban, ahogy Lézer Jankó megfogalmazta „nem véletlen, hogy Magyarország keresi a módját annak, hogyan lehet erősíteni a nemzeti kézben lévő gyártókapacitásait”!!
Egyenes beszéd; a korszerű. hathatos megoldások helyett most is itt is azon igyekeznek, hogy kitömjék NER-oligarcháik zsebeit! =))