Az üzemképes dízelvonatok száma 12 százalékkal csökkent, cserére nincs pénz, új járművekre ráadásul 3-5 éves várólista van, emiatt a cél a magyar gyártókapacitások növelése a minisztérium szerint.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Peller Anikó
Á nem az elbaszott lopáscunami miatt, az értelmetlen pénzszórás miatt, a bicskagyújtogató önfényező propapandaőrület miatt pusztul le az ország a bulgárbéka segge alá büdözsgeci macskatehenek és nagyóru marhák hanem a

Brüsszel miatt, hogy egye már ki a rosseb a szemeteket.

Mit kéne még hazudni ebben a két hétben, remélem megéritek a 2/3 szavazatot, mert egy egész azért ne legyen.
Yoda69
Romania eladja az ocska dizelmozdonyait, mert modernizaljak a vasutat. Rajta luzer, itt a lehetoseg!
Ugy latszik Romaniat nem erintei a haboru hatasa, pedig kozelebb vannak tuzhoz mint mi.
RonaGyuri
Ahol már a béka feneke is a beláthatatlan messzeségekben van

avagy a MÁV elindult az M3-as útján

Az üzemképes dízelvonatok száma 12 százalékkal csökkent, cserére nincs pénz, új járművekre ráadásul 3-5 éves várólista van, emiatt a cél a magyar gyártókapacitások növelése a minisztérium szerint.
Pontosabban, ahogy Lézer Jankó megfogalmazta „nem véletlen, hogy Magyarország keresi a módját annak, hogyan lehet erősíteni a nemzeti kézben lévő gyártókapacitásait”!!
Egyenes beszéd; a korszerű. hathatos megoldások helyett most is itt is azon igyekeznek, hogy kitömjék NER-oligarcháik zsebeit! =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.