Az elmúlt négy évben több mint 2 milliárd forintot költött a kormánypárti Megafon a lejárató hirdetésekre. Drága volt Deák Dániel, Bohár Dániel és Rákay Philip facebookos megjelenése.
A 2020 nyarán alakult kormánypárti Megafon összes hirdetési költése a Meta Ad Library (Hirdetéstár) adatai szerint eddig 2.003.603.072 forint, ami nagyjából tartalmaik reklámozására ment el – írja a telex.hu. Ez azt jelenti, hogy több mint 2 milliárd forintot költött el a Megafon négy év alatt a Facebookon.
2 milliárd forintot költött el a Megafon négy év alatt Facebook hirdetésekre/Fotó: MTVA/Bizományosi: Faludi Imre
Kétévente ez egy milliárd forintos költés a Facebookon, de az elmúlt három hónapban nagyon belehúztak: sikerült újabb félmilliárdot elégetniük.
A lap kalkulációi szerint mindez hirdetésenként átlag egymillió forintos költést jelent, összesen sok százmillió, azaz leginkább egymilliárd közeli megjelenés. Ugyanezen adatbázis alapján Magyarország kormánya 679 milliót, a Fidesz központi oldala pedig 617 milliót költött eddig a legnagyobb közösségi oldalon.
A Megafon Deák Dániel népszerűsítésére több mint 339 millió forintot, Bohár Dániel posztjainak hirdetésére 336 millió forintot költött, míg Rákay Philip bejegyzéseinek reklámozására 251 millió forint ment el.
Még Trombitás Kristóf 237 milliós és Déri Stefi 226 milliós Facebook-költése is alulról, de biztosan karcolja a negyedmilliárdos szintet.
- Ennyit költöttek a hazaáruló fideszmaffiózók a mi pénzünkből a hazug propaganda hirdetéseire