Április 16. és május 27. között 274 ezer eurót, vagyis 105 millió forintot költött a kormány hirdetésekre a Google felületein, amivel a politikai hirdetések kategóriában a legnagyobb hirdetővé vált az egész Európai Unióban – írta meg a Lakmusz a Google hirdetési átláthatósági oldalán elérhető reklámköltési adatok alapján. Ezzel a magyar kormánypárt olyan hirdetőket is megelőzött mint az Európai Néppárt vagy az Európai Parlament liberális pártcsaládja. A 105 millió forint több mint 80 százaléka féltucat 15-35 másodperces videós hirdetésre ment el. Ezek közül a Brüsszel alázatos szolgái című videó a tárgyidőszak legtöbbért hirdetett politikai szpotja lett az egész Európai Unióban. 15 nap alatt több mint 70 ezer eurót, azaz 27 millió forintot költöttek el a terjesztésére. Rengeteget költöttek Karácsony Gergely lejáratására is.

Forrás: msn.com
Feltöltő: Peller Anikó
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.