A budapesti Primark megnyitása óriási érdeklődést keltett, naponta átlagosan 9 ezer vásárló fordulhatott meg a népszerű fast fashion cég boltjában. Hétvégente továbbra is hosszú sorokra kell számítani.

Kígyózó sorok és százmilliós forgalom az első magyar Primarkban – Ez az üzlet titka

Fotó: Propeller

Az első magyarországi Primark iránt több hete töretlen az érdeklődés, a Világgazdaság információi szerint naponta átlagosan 9 ezren fordulhattak meg a boltban, volt olyan nap, hogy a legforgalmasabb napokon egyszerre 13 biztonsági őrrel kellett a helyszínt biztosítani. Mindezek ellenére balhék és lopások nélkül sikerült eddig üzemeltetni a boltot.

A lap megtudta, hogy a legforgalmasabb napokon átlagosan 40-50 percig is sorba kellett állni, de

a Primark ügyelt arra, hogy a kismamáknak, vagy a mozgássérülteknek ne kelljen kiállniuk a hosszú sorokat: a biztonságiak külön beengedték őket. Továbbá az üzlet állatbarát, de csak ölbe vihetik be a házi kedvenceket.

A kezdeti érdeklődés akkora volt, hogy a legforgalmasabb napokon egyszerre 13 biztonsági őrrel kellett a helyszínt biztosítani, az elmúlt napokban kialakult óriási tömeg miatt az egész első emeleten kellett kordonokat kihelyezni, és csak kisebb csoportokban tudták beengedni a vásárlókat. A tömegek ellenére

a 3100 négyzetméteres boltban eddig nem volt lopás, és egy olyan eset sem történt, amikor a biztonságiaknak kellett volna beavatkozniuk.

A Világgazdaság információ szerit az ír fast fashion cég kínálatában a legolcsóbb farmernadrágot 3800 forintért már lehet kapni, a legdrágább farmert 9500 forintért árulják, a legolcsóbb cipő 1500 forintba, a legdrágább 9 ezer forintba kerül.

Ha utánaszámolunk és átlagosan 9 ezer vásárlóval számolunk, és ha csupán ezerforintos vásárlást veszünk személyenként, akkor

a budapesti Primark naponta minimum 100 milliós forgalmat bonyolíthatott le, és hetente több mint hatvanezer vásárlót szolgálhatott ki.

Az értesülések szerint a legkelendőbb termékek a női ruhák, a hálóruhák és a szépségápolás. Kategóriánként a pizsamák, strand ingek, női és férfi rövidnadrágok, valamint egyes kozmetikumok. A Disney-, illetve a Bridgerton-franchise-t élénken keresik a magyarok, utóbbit azonban hamar elkapkodták, és az online kínálatban pedig egyáltalán nem elérhető.

Pedig a népszerű Netflix-sorozat alapján készült kollekció a legfelkapottabb termék a kommentelők körében, sokan csak akkor állnák ki a sort, ha biztosan érkezett a sorozat ihlette ruhadarabokból vagy étkészletből.

Forrás: vg.hu

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lampa laz
Csirkefej szíjjas biztos nem áll sorba a 9500 Ft-os cipőért.
jáger laszló
Sok sikert kívánok a boltnak és a vásárlóknak 1arámt!
Csak ennyi
barátilag
J.L.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.