Az már jó ideje nyílt titok, hogy megváltozik a közösségi oldal hirdetési stratégiája, és feltehetően nem a kevesebb hirdetés felé mozdulnak a tulajdonosok. A jelenlegi, lájkolós rendszer annyiban kezelhető, hogy a felhasználó tudja, ha lájkol egy céget, akkor megindulnak attól a hirdetési tartalmak, anyagok a híreink közé. Az már kissé zavaró, hogy a hírfolyamunkba kerülnek a „szponzorált történetek” is, az azonban feltehetően sokaknál kiütné a biztosítékot, ha a barátaink által lájkolt cégek, szervezetek promóciós anyagai is benyomulnának.

Forrás: facebookhirek.hu
Feltöltő: facebookhirek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.