2007-ben 42 millió poggyász tűnt el a világ légitársaságainak kezei között, ebből több mint egymillió soha nem jutott vissza a gazdájához. Az utasok érdekvédelmével foglalkozó szervezet szerint a légitársaságok könnyen áthárítják a felelősséget a bajbajutottakra. Mikor és mennyit fizetnek a légitársaságok az okozott kárért, jobb-e a helyzet a fapadosoknál és ha igen, miért?

Forrás: hirszerzo.hu
Feltöltő: IT
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Evikati
Három-négy ember mindig akad az ott dolgozók között, akik összejátszanak. Csak így tudnak lopni. Előbb-utóbb lebuknak, de addig nagy károkat okoznak a munkáltatónak is és az utasoknak is. 30 évvel ezelőtt is loptak Ferihegyen (10 évig ott dolgoztam? tudom) és ma is lopnak. A fiam egy évvel ezelőtt Kairóba érkezvén nem találta a mobiltelefonját a bőröndjében. A zippzár félig lehúzva, a bőröndön, csak ez kellett nekik. Vagy itthon, vagy Egyiptomban. Én azt gondolom, hogy innen már nem utazott a telefon. Egyiptomban örülnek, ha van ilyen jó munkájuk, a büntetés pedig nagyon szigorú. Nem mernek lopni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.