A francia légitársaság fizeti a holttestek hazaszállítását a hozzátartozók helyett.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Valamelyik blogban már kifejtettem, hogy egy ilyen nagyságrendű repülőgépen nem egy, hanem legalább három egymástól független sebességmérő rendszer működik és az esetleges meghibásodást haladék nélkül kijelzi a fővezérlő számítógép rendszer, amely ismét csak többszörözve van, pontosan a biztonság növelése érdekében.
És akkor még ott van a GPS navigáció, amely nélkül ma már meg sem kapja a hatósági alkalmassági okmányt a kérdéses légijármű.
Ami erről az állítólagos lefagyásról megjelenik, az nagyjából a műszaki mesék hiedelemvilágát gazdagíthatja.
Sokkal reálisabb azokat a tényeket vizsgálni, amelyek viszont igen konkrétak.
A spanyol hajózó állítását, hogy abból a térségből egy robbanáshoz hasonló felvillanást és zuhanó tűzgombot észlelt, ahol a szerencsétlenül járt gép repült.
A másik az a kétségbevonhatatlan tény, ami az önműködően elküldött 24 hibaüzenet.
Különben ezt a balesetet úgysem az oknyomozó újságírók, hanem az ezzel foglalkozó műszaki szakemberek fogják kellően kiértékelni.
Ez egyxébként a repülésbiztonság elemi érdeke.
A találgatások, híresztelések ebben a tárgykörben a piaci vénasszonyok ostoba fecsegéséhez hasonlatosak.