Vajon az internet lesz a megoldás a magyar (művész)fi lmek forgalmazási mizériájára? Ezt a kérdést egyre élénkebben tárgyalják szakmai körökben, miután Pusztai Ferenc producer az Indexen, egészen pontosan annak videomegosztóján, az Indavideo. hu-n 24 órára elérhetővé tette Dömötör Tamás Czukor Show című moziját. A válasz korántsem egyértelmű. A marketingakciónak szánt lépésnek a mozik kifejezetten nem örültek, zömük a filmet két hét után le is vette a műsoráról: így az alkotók és a potenciális (mozi)nézők rosszul jártak, a médialufivá dagadó akció végül csak a hírportálnak vált előnyére. Ironikus: a kereskedelmi médiát kritizáló mű éppen a kereskedelmi média áldozatává vált.

RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.