http://www.youtube.com/v/fZd9mKJcOR0?fs=1&hl=hu_HU Múltkor mutattuk Martin Scorsese szexis és hangulatos Chanel-reklámját és Frank Miller ötlettelen Gucci-spotját, most Guy Ritchie is előrukkolt egy parfümreklámmal, mégpedig egy ötpercessel, ami jelentősen alulmúlja Miller teljesítményét is. A Dior Homme-spot szinte azonnal nevetségessé válik, ahogy Jude Law elképesztő komolysággal nagyon hatásosnak szánt, de teljesen semmitmondó dolgokat mond a telefonba egy láthatatlan idegennek. A klip később se válik értelmesebbé, de legalább felvonultatja a szemrevaló szlovák szupermodellt, Michaela Kocianovát.

Forrás: [origo]
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.