Persze lehet romantikusan arról ábrándozni, hogy a számítógépes banki adatfeldolgozás saját rendszeren belül sincs képben, vagy hogy az ügyintézők annyira lassúak, hogy hetek alatt sem viszik fel gépre, amit csinálnak, de azért legalábbis gyanús, hogy a bankok sorra többször próbálják behajtatni a tartozásokat mostanában valahogy:A CIB Banknál volt egy hitelkártya szerződésem, amelyet a bank felmondott, mivel előfordult korábban, hogy nem határidőre törlesztettem a hitelt. Február 3-án a náluk vezetett folyószámlámról leemelték a hitelkártya-tartozás és a késedelmi kamat összegét, majd telefonon közölték, hogy ezzel lezárjuk a szerződést, nincs több tartozásom. Ezzel eddig nem is lett volna semmi gond. Február 6-án, vasárnap azonban, lekérdeztem a folyószámla-egyenlegemet és megtudtam, hogy február 4-én további 9,433 forintot vont le a CIB a hitelkártya-tartozásom miatt. Annak ellenére, hogy három nappal korábban biztosítottak arról, hogy nincs semmiféle tartozásom. A call center munkatársa nem tudta megmondani, hogy miért vonták le a 9,433 forintot.[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.