Az új üzlet gyönyörű, a tőzsdei eredmények annál kevésbé Immár nem csak az amerikaiaknak, de a Burberry tulajdonosoknak is gyásznap szeptember 11. Utóbbiakra persze nem csapott le váratlanul az ellenség, ugyanakkor bármelyik komoly cégnek több mint kellemetlen, ha egy nap alatt elveszíti értékének közel ötödét. Márpedig a Burberry-vel pontosan ez történt. Az idén 156 éves brit luxusmárka kedden tette nyilvánossá üzleti második negyedévének eredményeit, ami elsőre messze nem indokolná a pánikot. A meglehetősen rövid közlemény szerint az egy évvel korábbihoz képest mintegy 6 százalékkal sikerült növelni a forgalmat, illetve hozzáteszik, hogy a március 31-én végződő üzleti évben valószínűleg a várakozásoknál - amik szerint 429 millió font körül lesz az adózás előtti nyereség - alacsonyabb lesz a profit. [...] Bővebben!

Forrás: Burzsuj
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.