Lassan, de biztosan az a helyzet áll elő, hogy nem marad olyan kisebb luxusmárka, amit felvásárolhat az LVMH. Éppen emiatt félti néhány elemző az első számú luxuskonszernt, holott az aggodalom kifejezés használata erős túlzás a jelenlegi helyzetben. Az elmúlt hetekben nyilvánosságra hozott tavalyi év mérlegében ugyanis olyan számok szerepelnek, mint a 28,1 milliárd eurós forgalom, vagy a 5,9 milliárd eurós nyereség és mindkettő jócskán meghaladja az előző évet. Akkor mi a gond? Az elemzők szerint az, hogy innen már nehéz lesz tovább nőni. [...] Bővebben!

Forrás: Burzsuj
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.