Előfordult már, hogy úgy érezte, jogszerűtlenül járt el a bankja vagy a biztosítója önnel szemben? És talán állt már tanácstalanul a kialakult helyzet miatt, és elképzelése sem volt arról, panaszával hova is fordulhat? Binder István, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) szóvivője segítségével választ kaphat a legfontosabb kérdéseire.
Forrás:
Blikk.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
a terhelt ingóságot vagy ingatlant alacsony áron mielőbb meg akarja szerezni . .
Én ezt nézem ki belőle mert semmi más indokot nem látok az ügyfél iránti ellenszenvük telefonon való érvényesítésére.
mert erre nagyon nem vagyok kiváncsi hogy feleslegesen idegeljenek. Az volt a válasz hogy a telefonszámom átadása feltétele volt a hitelnek .