Egy érdekes grafikont készített az Asymco elemzője. Ezen az látható, melyik vállalat mennyit költött hirdetésekre az egyes években, valamint hogy ez a költés hogyan viszonyult a bevételeihez (hány százaléka a hirdetésre fordított összeg a sales eredményeinek). Láthatjuk, hogy az Apple abszolútértékben is elég keveset költ hirdetésekre, ha pedig a bevételeihez viszonyítjuk, kifejezetten csökkenő tendencia figyelhető meg. Hozzá képest a Samsung kifejezetten szórja a pénzt a reklámbizniszbe, kíváncsi leszek a 2013-as eredményére. Meglepetés még a Microsoft is, nem csak az iszonyatos költései miatt, hanem mert a consumer vonalat célozzák meg elsősorban, a Business and Server and Tools divízió állítólag kisebb büdzsével dolgozik, mint a Windows, Entertainment and Online. Az elemző az Apple viszonyát a többiekhez ezzel a mondattal jellemzi: "minél erősebb, a mezőnyből kitűnő terméked van, annál kevésbé van szüksége arra, hogy reklámokkal segíts rajta. "

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.