Egy érdekes grafikont készített az Asymco elemzője. Ezen az látható, melyik vállalat mennyit költött hirdetésekre az egyes években, valamint hogy ez a költés hogyan viszonyult a bevételeihez (hány százaléka a hirdetésre fordított összeg a sales eredményeinek). Láthatjuk, hogy az Apple abszolútértékben is elég keveset költ hirdetésekre, ha pedig a bevételeihez viszonyítjuk, kifejezetten csökkenő tendencia figyelhető meg. Hozzá képest a Samsung kifejezetten szórja a pénzt a reklámbizniszbe, kíváncsi leszek a 2013-as eredményére. Meglepetés még a Microsoft is, nem csak az iszonyatos költései miatt, hanem mert a consumer vonalat célozzák meg elsősorban, a Business and Server and Tools divízió állítólag kisebb büdzsével dolgozik, mint a Windows, Entertainment and Online. Az elemző az Apple viszonyát a többiekhez ezzel a mondattal jellemzi: "minél erősebb, a mezőnyből kitűnő terméked van, annál kevésbé van szüksége arra, hogy reklámokkal segíts rajta. "
Mennyit költ az Apple reklámokra? Mennyit költenek a többiek?
Forrás:
Appleblog
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. May 17., 20:55
Vendégmunkások özönlenek a magyar balatoni munkahelyekre – Nekik köszönhetően lassul majd a drágulás
Nagyvilág
- 2024. May 17., 21:35
Hétfőn dől el, mi lesz Robert Fico sorsa
Itthon
- 2024. May 17., 19:55
Szentkirályi Alexandra véleménye Gyurcsány Ferencről és Karácsony Gergelyről – "Rémálom mind a két ember"
További ajánlatok
Itthon
- 2024. May 17., 17:10
Ezt a három fontos eseményt ünnepeljük pünkösdkör
Sport
- 2024. May 17., 15:54
Ők az ország kedvenc tesitanárai
Itthon
- 2024. May 17., 14:26
Üvegszilánk volt az iregszemcsei gyerekek ebédjében, volt aki megsérült – ez a furcsaságot találták még benne
Új hozzászólás