Mik azok a tartalmak, amelyek leginkább érdeklik a felhasználókat és melyek azok, amikre senki sem kíváncsi? Mit kell változtatni ahhoz, hogy az érdeklődőkből vásárlók legyenek? Megtérül-e az internetes reklámokra fordított pénz? Minden cég azt szeretné, ha pontosan ismerné a vevőköre igényeit, illetve szokásait. A webanalitika felel azért, hogy ezek a kimutatások bármikor elérhetőek legyenek.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.