Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója szerint a bankszektor tőkéjének legalább egyharmadát elviszi a devizahiteles-csomag, ami gazdasági szempontból súlyos károkat fog okozni. Megjegyezte azt is, az OTP bíróság előtt fogja bizonyítani, hogy a törvényeknek megfelelően járt el és jóhiszemű volt a devizahitelekkel kapcsolatban.

Csányi Sándor erről a vg.hu internetes portálon nyilatkozott, hozzátéve,  hogy a bank tájékoztatása korrekt volt, és bízik abban, hogy ezt majd a bíróságon is érvényesíteni tudják. A perek augusztusban kezdődnek el.

Az OTP elnök-vezérigazgatóját meglepte az árfolyamréssel kapcsolatos jegybanki számítási iránymutatás, amely szerint tőketőrlesztésként kell elszámolni a túlfizetéseket, valamint az is, hogy a kamatot változatlannak kell tekinteni. Csányi Sándor rámutatott: ha a bankok kedvezményt adtak, amire volt példa az első években, abból a pénzintézeteknek nem jár vissza semmi, viszont, ha kamatot emeltek, akkor az ügyfeleknek jár vissza az induló kamathoz képesti különbözet.

Úgy vélte, hogy a bankok hitelezőképessége romlani fog, jelenleg tartanak az eszköz felülvizsgálatok, ősszel pedig következik a banki stresszteszt. Véleménye szerint olyan tőkehiányok alakulhatnak ki, amelyeknek a pótlása nehezen lesz majd megvalósítható.

A portál egy másik cikkében kérdésre Csányi Sándor saját üzleti vállalkozásaival kapcsolatban kiemelte: több mint egymilliárd forintos kiesés jelenthet a nevéhez köthető cégek számára a területalapú támogatások elvonása. Csányi Sándor bízik abban, hogy kompenzáció lesz és akkor az érdekeltségeinél is kisebb mértékű lesz a kiesés.

A kormányzat nemrég döntött arról, hogy 100 százalékban elvonják a mezőgazdasági vállalkozások területalapú támogatásait 1200 hektáros birtokméret felett. Az 1037 és 1200 hektár közötti birtokoktól 5 százalékot vonnak el. Ez összesen 525 nagyüzemet érint, mintegy 20 milliárd forint értékben.

Csányi Sándor bízik a kompenzációban, mivel az nemcsak az agrárcégek, hanem az egész magyar élelmiszeripar helyzetét befolyásolja majd, ha nem lesz hatékony alapanyag-termelés, akkor hatékony élelmiszeripar sem lesz és akkor teljes leépülés következhet be – olvasható a vg.hu cikkében.

69 hozzászólásarrow_drop_down_circle

bundi
@verőce21: nem akarok a lelkedbe tiporni...de az mnb nagylelkű hitelezését egyenlőre a devizatartalék bánja,,,,de ha az nagyon megcsappan...miközben a banki hitelezésnek ezzel alávág rendesen...utána mi lesz...hülyén fogtok nézrlődni körbe körbe? hogy akkor most mi is van?...ha jól emlékszem április előtt még veszettül bizonygattad, hogy kell nekik még négy év, hogy kibontakozhassanak...na most kíváncsian várom mi lesz ennek a vége...mert ha elüldözik ill ellehetetlenítik az ingyen hitellel a többi üzleti alapon működő hitelintézetet, miközben ezzel felélik az ország biztonsági tartalékát?...ez normális szerinted?
és ugyanezt csinálják az energiaszolgáltatóknál is...
de hát ti tudjátok...most épp a tietekkel verik a csalánt a ti jövőtök a tét...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
1magyar
A tőke egyharmadát tőlünk csalták el. Jóhiszeműségnek nehezen lehetne nevezni egy előre kitervelt átverést!
human
Csányi meglepődött? Min? Talán azon, hogy pont miután kilépett a bankbizniszből pont utána vágja meg a bankokat a kormány? Micsoda véletlen szerencse.
kamazuka
Volt törvény arról is,hogy a bank egy évvel meghosszabbíthatja a futamidőt.
Hány bank nem élt ezzel a lehetőséggel?
Arról is regélhetnénk,hogy hiteligényléskor befizetett előlegek ellenére magas volt a törlesztendő rész.
stb...
Fradigege
Rég lelépett a suskájával az otp-ből. Mit mártírkodik, meglepődik? Menjen téli szalámizgasson.
verőce21
Majd akkor fog csak igazán meglepődni Sanya bá', ha más, nagyobb magyar tulajdonosi hányadú bankokat fog megtisztelni az állam, a számláinak kezelésével.

OTP-ből úgyis csak kivitték a profitot a külföldi tulajdonosok, és nem támogatták az ország fejlesztéseit. Ha nem lenne az MNB-finanszírozású Növekedési Hitel, a kkv-k sehonnan sem kapnának kedvezményes fejlesztési hiteleket.
(Akár ki is vonulhat az országból az otp, a környező országokat úgyis jobban szeretik, mert alacsonyabb kamatok mellett adnak nekik lakossági hiteleket.)
bundi
@verőce21: nem akarok a lelkedbe tiporni...de az mnb nagylelkű hitelezését egyenlőre a devizatartalék bánja,,,,de ha az nagyon megcsappan...miközben a banki hitelezésnek ezzel alávág rendesen...utána mi lesz...hülyén fogtok nézrlődni körbe körbe? hogy akkor most mi is van?...ha jól emlékszem április előtt még veszettül bizonygattad, hogy kell nekik még négy év, hogy kibontakozhassanak...na most kíváncsian várom mi lesz ennek a vége...mert ha elüldözik ill ellehetetlenítik az ingyen hitellel a többi üzleti alapon működő hitelintézetet, miközben ezzel felélik az ország biztonsági tartalékát?...ez normális szerinted?
és ugyanezt csinálják az energiaszolgáltatóknál is...
de hát ti tudjátok...most épp a tietekkel verik a csalánt a ti jövőtök a tét...
karma1
@bundi: Eltolcsynak szinte az elso lepesei kozott volt, hogy belenyult az orszag devizatartalekaba, en is kivancsi lennek, mennyi csorog meg a kassza aljan, mert ha mar semmi, akkor itt is van az allamcsod...

Ki az aki felugyelheti kuszaszemut ezugyben? Talan csak a vitya... O meg eppen azert ultette oda ezt az anti-gazdasagi "szakertot", hogy hozzaferjen ehhe a kasszahoz... Szanalmas...
karma1
@human: Kedves, akkor miert ugy emlegetik jelenleg is Csanyit, mint OTP vezert? (Nem kekeckedni akarok, tenyleg NEM TUDOM!) Vagy ez csak egy szokasos sima csusztatas?
human
@karma1: Valamennyi részvényt megtartott. Nem tudom mennyit.
Yoda69
@verőce21: Egyszeru vagy ocsi, mint faek. Azt nem ertem ennyi IQ-val ami beled szorult, miert nem vagy eltolcsi klanjaban?
Cicamama55
@nyanya001: Bedobta a "Gazdálkodj okosan" rejtett tartalékát...
dömdödöm
Még mindig benne van az ütés szerencsétlenben
Román -Magyar 3:0
Holland -Magyar 8 :1
1magyar
@nyanya001: Abból a "mínuszból" ami a devizahitelesek miatt lett!
1magyar
A bankszektor tőkéjének egyharmadát elviszi??? Ez gazdasági károkat okoz? De hát a kétharmadot csalták ki tőlünk még így is marad nekik a duplája!
Az nem okozott gazdasági kárt amit az emberektől kicsaltak szerinte???
ancika
Az OTP honlapján Csányi Sándor, mint elnök-vezérigazgató szerepel.
verőce21
@bundi: (23:38) Én elsősorban az otp-vel kapcsolatban szóltam hozzá!

Te pedig az MNB devizatartalékának felélését biflázod. Két teljesen külön malom. Ráadásul szándékosan hamis következtetésekkel. Nézz utána jobban magad.
m.macskosz
@ancika: Az igaz, de biztos, ami zíher, a részvényeit gyorsan kivette...
ancika
@m.macskosz: Már rég eladta, valamit tudott...:)
m.macskosz
@ancika: Tudod, akinek Isten a barátja, könnyen üdvözül. :(
Azt meg csak Csányi és Orbán tudja, mire megy ki a játék...
egy biztos: a kisember sehogy sem járhat jól. :(
dömdödöm
Ennél lejjebb már nincsen sányi ! , talán csak ha lejebb minősítenek bóvliból
a kínai ócó müanyag fröccsöntött kategoriába :-)
human
@ancika: Oly annyira tudott valamit, hogy pont a húsfeldolgozásba fektette be pénzét. És láss csodát, az állam pont Csányi húsfeldolgozóját támogatja most 1,46 milliárd értékben.
Ezzel tönkreteszik azokat a vállalkozásokat, akik nem részesülnek Orbán kegyében:
magyarnarancs.hu/kismagyarorszag/akinek-a-csodot-jelenti-csanyi-vagohidja-egy-mohacsi-vallalkozo-buktaja-89117
ancika
Viszont a földalapú támogatások változása miatt meg állítólag - nem tudom hol olvastam - egymilliárdot bukik...:)
m.macskosz
@ancika: Erre azért ne vegyél mérget! :)
Desischado
csányi álszent és kétkulacsos. Nem kell aggódni, holló a hollónak nem vájja ki a szemét. Le volt ez zsírozva előre, nyakam rá! Csak azért "szörnyülködik", hogy a látszat meg legyen. Már akit át tud vágni, mert én nem veszem be a meséjét, egy betűt sem hiszek el neki!
human
@Desischado: Jó zsaru, rossz zsaru módszer. Valójában egy malomban őrölnek, de a tömegeket ügyesen meg tudják etetni.
karma1
@human: 00.38-ra.Azert, mert megtartott nehany reszvenyt, attol meg nem o az elnok, ha egyszer lemondott az elnoksegrol...De ezt csak en gondolom igy, ugy latszik, a cim annyira megtetszett neki az elnoki cim, hogy nem akar rola lemondani...:o))
ancika
@karma1: De nem mondott le. ő a zrt. elnök-vezérigazgatója.
mate03
@bundi: Teljes mértékben ,egyet értek!
human
@ancika: Akkor rosszul tudtam. Én azt hittem, hogy lelépett a milliárdjaival együtt.
Mangu
Az egészben az a szomorú, hogy a média ilyen baromságot leközöl.
bundi
@verőce21: oké mint mondtam...nem szeretnék a lelkedbe tiporni ezzel...de ha ezt akarod...amit írtál kissé fura. gondolom az mkb-ra gondoltál...mivel ez az egyetlen amit mostanság "államosítottak"...
www.origo.hu/gazdasag/20140724-a-kormany-megvasarolja-az-mkb-bankot.html
és ha olvasgatod a cikkeket...látod, ez is kb 270 millió eurót hozott be az országba a válság után...mivel veszteséges volt...(milyen üzlet veszteséges cégeket felvásárolni..fóleg annak fényében, hogy ezeket nemsokára el is fogják adni?"az MKB 2 éven belül visszanyerheti erős és versenyképes pozícióját, így piaci értékesítésre is lesz lehetőség. ")
és miután a költségvetésből rendesen kibélelik...azaz a ti pénzetekből...utána eladják? gondolom majd visszaosztanak ebből valamit, és emiatt csak az állami büdzsé fog rövidebb lenni...na de így a devizaadósmentő-csomag fényében ez talán még rosszabb befektetés lesz mint elsőre gondolná az ember...de hát ti adtatok felhatalmazást arra, hogy így tőzsdézze el a pénzeteket kedves vezetőd...ja a kitalicskázásról..."OTP-ből úgyis csak kivitték a profitot a külföldi tulajdonosok, és nem támogatták az ország fejlesztéseit. "nekem nagyon úgy tűnik, legalább 45 százalékban ez mégis magyar tulajdon..
és ha a mol-t, meg a leggazdagabb magyart (tudod az efftársaitokat az oroszokat értem ez alatt..
hu.wikipedia.org/wiki/Megdet_Rahimkulov
)
beleszámoljuk, akkor ez bőven 50 százalék fölött van
www.otpbank.hu/portal/hu/IR_Tulajdonosi_struktura
egyébként ha belegondolok, tavaly a 444 mintha ráérzett volna valamire
444.hu/2013/07/19/csanyi-elmenekult-az-otp-bol/
így utólag olvasgatva ez tényleg benfentes dolog lehet...
bundi
@verőce21: ja és ezt nem én írtam...
"Ha nem lenne az MNB-finanszírozású Növekedési Hitel, a kkv-k sehonnan sem kapnának kedvezményes fejlesztési hiteleket. "
hetöndöe
@verőce21: Te tényleg egyszerű vagy ,mint egy faék.Vajon az MNB miből finanszírozza szerinted a kedvezményes kamatozású hiteleket?

A KKV-kat a mi pénzünkből finanszírozzák,úgy biza,vagyis pár bömbit,merdzsót is veszünk,csak nem magunknak.:-)))
rosalinda57
Miért nem akkor sajnálkozott, amikor kivonta a részvényeit és amikor a Gyuris úr is kivette az 50 millió értékű pénzét az Otp-ből ? Na miért ? Lehet rajta gondolkodni. Nem mindenki birka, hogy ezt a lépéseket ne értse !
rosalinda57
Miért engedte 2005 óta, hogy a devizahitelezés következtében ennyien elveszítsék a lakásukat, ennyi ember legyen öngyilkos emiatt, ennyire elszegényedjen a magyarok jelentős hányada, illetve a betétesek pénze is megcsappan a kamatadó következtében. Akkor miért nem sajnálkozott. Ja ! Mert nem saját magáról van szó a történetben, hanem másokról.
rosalinda57
@ancika: Ha 1 milliárdot bukik az egyik üzletén, de a másikat 1,46 milliárddal támogatják, akkor végül nem is olyan nagy vesztes. Talán a megmaradt 0,46 milliárdból valamennyi jutna a devizahiteleseknek is, ha nem is számottevő összeg. Most számolgatnak, hogy egy olyan képletet alkossanak meg ( így utólagosan ), amivel talán nem szegényedne el, úgy, mint a magyar emberek nagy hányada.
verőce21
@hetöndöe: (12:03) Az MNB 35.000 mrd tartalékából 2500 milliárdot fordítanak erre a célra, amit visszatörlesztenek az adósok. Nem fog belerokkanni a magyar pénzügyi rendszer.
Nem értesz te a világon semmihez Lajoska, csak arra vagy képes, hogy másoknak a "bömösét" irigyeld. :)
hetöndöe
@verőce21: A tisztességgel szerzet bömbit soha nem irigyeltem de a túlnyomó többségük adócsalásból,dolgozók kifosztásából származik.Ez van,ha sokan tagadják akkor is.
Az állami pénzből való támogatást meg mi fizetjük okoska,vagy ennyire diletáns vagy egy ország működéséhez?Magántőkét támogatni egy szegény országban meg bűn,főleg ahol a támogatottak az állam legnagyobb vámszedői.
verőce21
@hetöndöe: (19:15) Mióta bűn egy országban hitellel támogatni a hazai termelőket és a munkahelyteremtést? Te vagy egy szerencsétlen dilettáns azt hiszem!
hetöndöe
@verőce21: Dolgoztam egy ilyen bömbis szarházinál,240 misi úniós támogatást kapott,az összes embere minimálbérre van bejelentve,amiről persze az állásinterjún nem volt szó.Rendszeresen levont a bérekből mondvacsinált indokok alapján minden dokumentálás nélkül.A fizetéseket egy hónapos késéssel fizette,már akit egyáltalán kifizetett de azért a több százezres hobbijára meg minden luxusra volt pénze.Aki szólni mert, még ő fenyegette meg arab verőlegényekkel.Nekem a mai napig tartozik egy havi béremmel.Hétfőn megyek feljelenteni.Ilyen történetek százait lehet olvasni a neten és hallani ismerősöktől,tehát nem a levegőbe beszélek.A magyar vállalkozóknál szemetebb munkáltatót még nem hordott a hátán a föld,szinte nincs olyan a családban ,aki már ne szembesült volna hasonlóval.Szállj le a magasból te szerencsétlen idióta és nézz körül az országban,hogy mi folyik!
verőce21
@hetöndöe: (19:31) Olvastam korábban a "gondjaidról", sejtettem mi mozgat.
hetöndöe
@verőce21: Az orosházi cimbora súgott egy kicsit?
Nyomozgassatok csak,azért Kántorhoz még messze vagytok.:-)))
verőce21
@hetöndöe: (19:42) Te írogattál be néha a "bömös"-t vásárló tulajdonosokról.
hetöndöe
@verőce21: Én nem tudom a nevedet,vajon te honnan tudod az enyémet Szimatka?
verőce21
@hetöndöe: Régen szólítgattátok egymást! Hiába változtattál nicket a stílusod elárul pedig korábban lehazudtad! (luigilongo60) :)
hetöndöe
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
verőce21
@hetöndöe: (20:13) Akkor jó lesz, ha meghúzod magad, nehogy újra kirúgjanak, ha már így bemutatkoztál! :)
hetöndöe
@verőce21: Egyet biztosan nem fogok megtenni,meghúzni magam, ez az ország ugyanis azért tart itt ahol,mert a fél ország halkan röfögve sumákol és képtelen tenni valamit a sorsának a jobbításáért.
verőce21
@hetöndöe: (20:24) Te is ebbe a körbe tartozol, aki képtelen tenni a sorsáért. Úgy látszik mégis te vagy az idióta? :)
hetöndöe
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
rugacs
Ki ne xarja le, hogy mit gondol ez a szélhámos?! Ez is csak egy kommunistából lett kapitalista. 1 Ft-ért megkapta az OTP részvényeinek 51 %-át a cimboráitól. Azért így már nem volt olyan nehéz talpon maradnia.
Az embereit (alkalmazottait) meg ott veri át, ahol csak tudja!
Itthon is, meg külföldön is. Ha rajtam múlna, sokkal többet buknának, remélem a gatyája is rámegy!
Speciel én is tudnám a bíróság előtt bizonyítani, hogy az OTP a jóhiszemű embereket orruknál fogva verte át!!
qxy
Csak duma. az nyer akinek pénze van és kinek van? és kinek a haverja?
Viktor majd segít a " közösből."
1magyar
@qxy: Elmégy te a pichába! Nem a közösből segít, csak leíratja velük az átvágás eredményét.
Pénzt nem kap senki.Milyen közösről beszélsz???
rugacs
@qxy: Kevered a szezont a fazonnal: a csányi nem az O.V.-tól kapta az otp részvényeit. A kormánynak meg nem érdeke magyar tulajdonú bankot tönkretenni. Még akkor sem ha szélhámos a vezére. Olyan, hogy becsületes bank, nem létezik. A kormánynak meg egyszerre kell megvédenie a hiteleseket meg a hitelezőket is a maga pártjára kell állítania.
Ez azért nem olyan egyszerű.
Valahogy úgy kell(ene) csinálni, hogy a nyúl is jól lakjon, de a káposzta is megmaradjon...
Szerintem csak egy jó megoldás létezett: a fletónak kellett volna megakadályozni a teljes eladósodást...!!
De neki erről más volt a véleménye... :-(
qxy
@rugacs: Tudod, nem keverem, Csak én tudom miért ment egy két húsüzem csődbe annak idején. és ki finanszírozta.
qxy
@1magyar: nem megyek én hozzád te kis buta. Ki bántott téged? én? vagy csíp a pisi? te kis buta. viselkedj mint egy Magyar"
rugacs
@qxy: Oké, azt én is olvastam. De ha mindkettő állami érdekeltségű lett volna, mind a kettő megmaradt volna. De ha ez csípi a szemed, mit szólsz ahhoz, mikor egy külföldi tulajdonú magyar céget a tulajdonosa bezár, mert választania kell, ezt zárja be vagy az otthonit?! Mert mind a kettőt nem tudja megmenteni.
Gyakran választani kell, ilyenkor a szívhez közel állót fogják támogatni inkább...
Vagy: takarékoskodni kell ezzel, azzal... Aminek egyenes következménye a munkahelyek bezárása, munkanélküliség növekedése.
Akkor mi a megoldás? Mentsünk meg minden munkahelyet, szórjuk ki a pénzt gazdaságtalan üzemekre, veszteséget termelő gyárakra, cégekre?
Hiszen ez volt a rendszerváltás előtt is: mindenkinek adtak munkát, sokszor 8-10 ember csinálta azt, ami egynek is kevés volt...meg is lett a következménye.
Az az igazság, hogy kritizálni könnyű. Mindig mindenki okosabb, mint aki éppen csinálja. Egészen addig, míg oda nem kerül a tűzhöz.
Ezért látom én így:
1, aki tudja - csinálja,
2, aki nem tudja - irányítja,
3, akinek fingja sincs hozzá - az tanítja.
Ezért tartunk ott, ahol tartunk :-((
verőce21
@rugacs: Nagyon egyetértek a 12:21, és 17:11 beírásaiddal!
verőce21
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
1magyar
@1magyar: Azt gondoltam a devizásokra gondolsz. Mert azokat nem kell a közösből fizetni.
rugacs
@hetöndöe: Ilyen magyar vállalkozó sok van, pártállástól függetlenül. A politikusok nagy része is ilyen, csak a száját jártatja, ígér fűt-fát, a zsét lenyúlja.
De mindkét esetben marha vastag arcbőrre van szükség. És olyan szikla szilárd elhatározásra, hogy leperegjen róla minden szitok és átok.
Én biztos másként csinálnám ..., mondom én, de nem vagyok ott.
Bár a volt alkalmazottaim a mai napig jószívvel emlegetnek. :-)
Nem is lettem milliárdos :-(
A lényeg, hogy valóban kevés az olyan tehetős hazai vállalkozó, aki megbecsüli az alkalmazottait és normális fizetéssel honorálja munkájukat. :-(
De a külföldi tulajdonos sem különb!
És erről nem az itteni kommentelők tehetnek.
Mi csak (más-más) véleményt alkotunk arról, ami foglalkoztat minket.
JAJMÁR
@rugacs: 17:11 ...a kecske.. nem a nyúl! " A kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon". Na, de ebben a történetben mi lehet a káposzta? csak nem a bankok? vagy ami benne van? -:D
rugacs
@JAJMÁR: Tévedni emberi dolog, éppen nyulakat néztem a tévében... :-)
Mi a kecske meg a káposzta?
Úgy kéne a hiteleseket hitelesen megmenteni, hogy valóban meg legyenek mentve, de a bankokat sem kellene teljesen tönkretenni ill. a befektetői csoportokat teljesen az ország ellen hangolni.
Ezt sokkal könnyebb lett volna elkerülni, mint most megoldani.
Tegnap hallottam, hogy az MNB változata szerint, aki 7 millát vett fel, "akár" kétszázezret (?!) is visszakaphat! Még jó hogy nem kaptam röhögő vagy síró görcsöt!
Én csak 850 ezret vettem fel 60 hónapra, ezidő alatt visszafizettem 1.200 milliót és még kifizettem árfolyam különbözetre az elmúlt két év alatt több, mint fél millát és még mindig vagy 300 ezret követelnek tőlem.
A dolog pikantériája, hogy kérésemet - hogy bizonylatokkal igazolják a devizát a hitel mögött (Ptk 201. § ) - titkos belső mechanizmusra való utalással utasították el. Vagyis azért a titok, mert szó sem volt devizáról, kizárólag az extra profitra bazíroztak!
Hogy kapnák be... :-(
JAJMÁR
@rugacs: 22:18 Nekem is van devizahitel ügyem, kevés olyan család van, akiket nem érint.
A bankok szerepe mindig is fontos lesz, nem véletlenül "fontos" ennek a kormánynak az MNB, és az összes bank. Pénz nélkül már vizet sem lehet inni, pedig az alap. Az ember kiszolgáltatott a pénzvilágnak.
Talán jobb lett volna, ha nem romlik ennyire a forint, én ebben látom a devizahitesek fő problémáját.
Ha pedig a kormánynak lehetősége van ilyen mélyen belenyúlni a bankok és az emberek szerződésébe, akkor miért várta meg a 310 fölötti eurót?
Egyébként csak az kap vissza, aki már kifizette a hitelét, és hogy mennyit, azon is múlik, hogy mikor vette fel a kölcsönt, és végig fizette-e, vagy van elmaradása, ja, és hogy milyen árfolyamon lesz forintosítva, akinek még nem járt le... inkább olyan ez, hogy kapunk is valamit, meg nem is.
Komolyan, nem vagyok biztos benne, hogy megéri... törékeny a magyar gazdaság :)

mindenesetre várjuk meg a novembert. Sok múlik azon, hogy a választások után miket mondanak a kedves politikusok, és még a bankok is perelnek.
1magyar
Semmint nem jelentene a gazdaságra nézve ha a bankoknak le kellene írni az elcsalt pénzeket.
De mivel már a kormány is lejáratta magát a hitegetéssel az jön le,hogy ők is a banknak játszanak.
De az önkorm. választásokig még hülyítenek bennünket.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.