A Telenornál június 30-ig visszahívást igényelhetnek az ügyfelek, amennyiben nem fogadják el a július 1-jén életbe lépő díjszabás módosítást. A Telekom pedig júliusban új értesítőket küld, így a társaság előfizetői ezek kézhezvételétől számított 15 napon belül utasíthatják vissza a tarifaváltozást – tájékoztatták a szolgáltatók az MTI-t hétfőn.

Az ügyfeleknek arra is érdemes figyelniük, hogy amennyiben nem nyilatkoznak a megadott határidőig, akkor életbe lép a szerződésmódosítás.

A Telenor arról tájékoztatott, hogy június 24-én és 25-én SMS-ben, személyre szabott módon tájékoztatta érintett ügyfeleit a díjszabásuk várható módosításáról. Az előfizetők a Telenor bármely ügyfélszolgálati csatornáján jelezhetik, ha nem fogadják el a díjváltozást, így az nem lép hatályba a számukra.

A Telenor jelezte azt is, hogy emiatt a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben átmenetileg megnövekedett a várakozási idő. Ezért a szolgáltató azt javasolja az ügyfeleknek, hogy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal kérjenek visszahívást.

Hozzátették, hogy a Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így az ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt. Emellett a társaság hétfőn déltől az üzletekben is gyorsított ügyintézési eljárást vezetett be, visszahívási igényüket ott is jelezhetik az ügyfelek.

A Telekom azt közölte, hogy a díjváltozásról szóló értesítőket júliusban fogja megküldeni az előfizetők számára. A számlás (postpaid) előfizetők a július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják majd meg szintén július 1. után, tehát a 15 napos nyilatkozási határidő onnantól kezdve számítható majd.

Amennyiben az előfizetők a kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlatra az ajánlat kézhezvételét követően 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak.

A Telekom azt javasolja, hogy a nyilatkozni kívánó ügyfelek a díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton jelezzék ezt. Ezenkívül minden más ügyfélszolgálati csatornán – személyesen a Telekom üzletekben, írásban, emailen – is jelezhetik, ha nem fogadják el a szerződésmódosítást.

A két távközlési szolgáltató társaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) a múlt héten kötött hatósági szerződésben vállalta, hogy a teljes körű tájékoztatás érdekében újabb értesítéssel hívja fel az előfizetők figyelmét a július 1-jén hatályba léptetni kívánt tarifa módosítással kapcsolatos jogaikra.

17 hozzászólásarrow_drop_down_circle

sentinel216
A csavaros eszű lókupec törpe mégis csak visszahozta a NET adót és röhög a markába.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
verőce21
Most hallottam az előbb anyósomtól erről a várható díjváltozásról. Még nem tud róla semmit, de egészen roskadozik az érzések terhétől.
Főlökött
Érzik a végzetüket :)))) A Btk. / Büntető Törvénykönyv / részletezi, ezen ténykedést a csalás - cím alatt. Halmozva az élvezeteket, ezen ténykedés folytatólagos és üzletszerű minősítéssel is rendelkezik, mely a büntetési tételt növeli !
Polt urat üdvözlöm ! Úgy tűnik jól el van, kollégáival együtt, ülnek babérjaikon, jó kis közpénzért.

A Ptk. / Polgári Törvénykönyv / releváns része taglalja ezen irányultságó vselekvést, hogy a másik fél "elfogadja". Nem azt írja, hogy ráutaló magatartással fogadja el, avagy netán nem is értesül az egészről, majd pedig így járt, az érintett. Mivel megtagadni sem tudja, nincs hol - kinél, illetve a visszalépésről írásos igazolást nem adnak, tehát a bíróságon mit is tudunk majd bizonyítani ? A nagy semmit !
Tróger játék, tróger szolgáltatókkal, melyek úgy tűnik a lehúzásunkra szakosodnak !

Ezen banánköztársaságban úgy tűnik minden lehetséges és elfogadható ténykedés.

@verőce21: úgy tűnik nem tetszett olvasni ezen témáról, hát tessék :

propeller.hu/itthon/3121769-ha-nem-akar-tobbet-fizetni-most

Ott megbeszéltük, kibeszéltük, mit kell tenni, hogy ne keljen többet fizetnie anyósának :) ! 30.-áig van ideje meglépni.
kamazuka
Ma utána érdeklődtem,és kiderűlt a cikk nem pontosan fogalmaz.
Természetesen nem megtévesztő,de nem pontos.
Ide kellett volna írni egy fontos mondatot,mely sokaknak, sokmindent egyértelművé tesz.
m.macskosz
@Főlökött: Q-ára tetszik, hogy verőce anyósa számlája miatt aggódsz.
Ne aggódj, verőce ki tudja fizetni, ha akarja, ő ugyanis szandokanhoz hasonlóan szintén az orbán-rendszer kedvezményezettje!
m.macskosz
Egyébként mi a probléma?
Kötelező bunkofonnal rendelkeznie bárkinek is?
Ha nem tetszik, át lehet jelentkezni másik szolgáltatóhoz...
...ja, hogy a mélyrebecsült kormányunknak köszönhetjük a
kartellezést? A Vodafon most ebből a buliból kimaradt...
beosztják, okosan, ügyesen, hogy a ló rúgja meg ezt a tetves kormányt!
orogordog
@m.macskosz: De ha kártyás vagy akkor aludhatsz Te is, mert az első feltöltésnél ha elfogadod ha nem emelkedik a percdíjad a Telenornál . Nem annyival emelkednek a percdíjak minta rémségek elő adták csak módjával és évente többször.
F_Viktor
Nem kell ezen csodálkozni.
2010-ben a jobber szavazók nagy örömére, Orbán első ellenségére gazdasági válságra hivatkozva kivetették a telekommunikációs cégekre, a távközlési szektorra a különadókat, azaz a telekomadót.
Ideiglenesen, maximum 3 évre.
Emlékezzetek, az EB 2012 év végén a telekommunikációs és a kiskereskedelmi szektorra kivetett különadók miatt elkezdte vizsgálni Magyarországot.
2012 november végén Giró-Szász András kormányszóvivőként okafogyottnak tartotta a vizsgálatot, "mert a magyar kormány már az értesítés előtt döntött a terhek 2013. január 1-jei kivezetéséről."
Ez valahogy mégis elmaradt, a távközlési cégek továbbra is köhögik a telekomadót.
Sőt a jövőévi költségvetésben is ott szerepel, mint bevételi tétel!

A Magyar Telekom eddig 31-33 milliárd forintot fizetett be. Tehát nem kicsi a tét, ezért lépnek most. Természetesen az ügyfelekkel fizettetik meg ezt az adót is.
m.macskosz
@orogordog: Kösz. Előfizetéses voltam, havi 2 ezret fizettem, de úgy döntöttem, váltok. Most perkáltam 5 ezer forintot, kártyásként, ez 365 napig műxik. Speciális helyzetben vagyok: a telefont telefonálásra használom. A halálom, amikor egyesek a családi életüket, a gyereknevelést, a baráti, rokoni kapcsolataikat a tömegközlekedési eszközökön tárgyalják meg.
Van egy másik bunkofonom, azon is van annyi lóvé, hogy nem jövök zavarba fél évig legalább.
orogordog
@m.macskosz: Én már egy éve csak hívható vagyok, de ma pl. úgyhogy hívtak 60percet beszéltem minimum. Megtakarításom évente 120000Ft így. Meg 20-as ra küldök vissza hívóst mint a "tesók". De ha így nézzük akkor miattam vissza jöhetne a 1990-es évek is, meg vagyok nélküle. Volt fülke, Agárdon a fülkéknél nyáron milyen sorok álltak, nem ám a 5" monitoron rángatták az újukat.
m.macskosz
@F_Viktor: Tökéletes hozzászólás, nincs mit hozzátennem. Kínos, hogy van pár perc csúszás, ezért csak most láttam, de attól még ...:)
m.macskosz
@orogordog: A mobil telefon okos dolog, örülök, hogy létezik. Akkor éreztem először, milyen jó, hogy van, amikor a fiam a szlovák határ közelében békát mentett, miközben a tévében mondták, hogy Hort körül kissé árvízveszély van...Ha nem lenne bunkofonom éssürgősen telefonálnom kellene, egyszerűen nem tudnék! Kb.5 kilométeres körzetben nincs telefonfülke a közelemben: sem kártyás, sem érmés.
colibri
Akinek van net elérhetősége, talál megoldást a mobil problémájára. Csak meg kell keresni. A megoldás: meglévő nagy flottához való csatlakozás!
JAJMÁR
@colibri: Igen, én is flottához tartozom, valóban az a legkedvezőbb.
sentinel216
A csavaros eszű lókupec törpe mégis csak visszahozta a NET adót és röhög a markába.
orogordog
@m.macskosz: Nem mondtam , hogy ne legyen. De ha valakivel együtt vagy társaságba partyn, nehogy már órákig keljen csetelni azzal aki nincs ott, a képeket osztani a pillanatról az még belefér. Ismerek olyan ember aki csak akkor nem birizgálja az okos telefonját mikor alszik.

Nagyképű majmok autó vezetésközben a fülükön a 7" teloval, hogy mindenki lássa. :)
Mert nem tudja, hogy az autója elvan látva gyárilag szuper kihangosítóval és telefon táborhellyel. Vagy csak nem képes össze hangolni.
De ebből azt akarom kihozni őnekik nem számít a 36000ft-os havidíj.
Rézi
Ja! És ők küldhetnek SMS-t, de én SMS-ben nem mondhatom le. A lényeg, hogy semmi módon ne tudjam lemondani. Hülyeség itt ügyfélnek lenni. Drága székházra telik, de egy rendes honlapot, ahol üzenni lehet,és egy e-mail címet nem képesek összehozni, mert akkor sok ügyfél zavarná őket.
Mobil123
Elvileg engem visszahívnak ! Írás van róla!! :-D

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.