A Telenornál június 30-ig visszahívást igényelhetnek az ügyfelek, amennyiben nem fogadják el a július 1-jén életbe lépő díjszabás módosítást. A Telekom pedig júliusban új értesítőket küld, így a társaság előfizetői ezek kézhezvételétől számított 15 napon belül utasíthatják vissza a tarifaváltozást – tájékoztatták a szolgáltatók az MTI-t hétfőn.
Az ügyfeleknek arra is érdemes figyelniük, hogy amennyiben nem nyilatkoznak a megadott határidőig, akkor életbe lép a szerződésmódosítás.
A Telenor arról tájékoztatott, hogy június 24-én és 25-én SMS-ben, személyre szabott módon tájékoztatta érintett ügyfeleit a díjszabásuk várható módosításáról. Az előfizetők a Telenor bármely ügyfélszolgálati csatornáján jelezhetik, ha nem fogadják el a díjváltozást, így az nem lép hatályba a számukra.
A Telenor jelezte azt is, hogy emiatt a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben átmenetileg megnövekedett a várakozási idő. Ezért a szolgáltató azt javasolja az ügyfeleknek, hogy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal kérjenek visszahívást.
Hozzátették, hogy a Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így az ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt. Emellett a társaság hétfőn déltől az üzletekben is gyorsított ügyintézési eljárást vezetett be, visszahívási igényüket ott is jelezhetik az ügyfelek.
A Telekom azt közölte, hogy a díjváltozásról szóló értesítőket júliusban fogja megküldeni az előfizetők számára. A számlás (postpaid) előfizetők a július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják majd meg szintén július 1. után, tehát a 15 napos nyilatkozási határidő onnantól kezdve számítható majd.
Amennyiben az előfizetők a kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlatra az ajánlat kézhezvételét követően 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak.
A Telekom azt javasolja, hogy a nyilatkozni kívánó ügyfelek a díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton jelezzék ezt. Ezenkívül minden más ügyfélszolgálati csatornán – személyesen a Telekom üzletekben, írásban, emailen – is jelezhetik, ha nem fogadják el a szerződésmódosítást.
A két távközlési szolgáltató társaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) a múlt héten kötött hatósági szerződésben vállalta, hogy a teljes körű tájékoztatás érdekében újabb értesítéssel hívja fel az előfizetők figyelmét a július 1-jén hatályba léptetni kívánt tarifa módosítással kapcsolatos jogaikra.
17 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Polt urat üdvözlöm ! Úgy tűnik jól el van, kollégáival együtt, ülnek babérjaikon, jó kis közpénzért.
A Ptk. / Polgári Törvénykönyv / releváns része taglalja ezen irányultságó vselekvést, hogy a másik fél "elfogadja". Nem azt írja, hogy ráutaló magatartással fogadja el, avagy netán nem is értesül az egészről, majd pedig így járt, az érintett. Mivel megtagadni sem tudja, nincs hol - kinél, illetve a visszalépésről írásos igazolást nem adnak, tehát a bíróságon mit is tudunk majd bizonyítani ? A nagy semmit !
Tróger játék, tróger szolgáltatókkal, melyek úgy tűnik a lehúzásunkra szakosodnak !
Ezen banánköztársaságban úgy tűnik minden lehetséges és elfogadható ténykedés.
@verőce21: úgy tűnik nem tetszett olvasni ezen témáról, hát tessék :
propeller.hu/itthon/3121769-ha-nem-akar-tobbet-fizetni-most
Ott megbeszéltük, kibeszéltük, mit kell tenni, hogy ne keljen többet fizetnie anyósának :) ! 30.-áig van ideje meglépni.
Természetesen nem megtévesztő,de nem pontos.
Ide kellett volna írni egy fontos mondatot,mely sokaknak, sokmindent egyértelművé tesz.
Ne aggódj, verőce ki tudja fizetni, ha akarja, ő ugyanis szandokanhoz hasonlóan szintén az orbán-rendszer kedvezményezettje!
Kötelező bunkofonnal rendelkeznie bárkinek is?
Ha nem tetszik, át lehet jelentkezni másik szolgáltatóhoz...
...ja, hogy a mélyrebecsült kormányunknak köszönhetjük a
kartellezést? A Vodafon most ebből a buliból kimaradt...
beosztják, okosan, ügyesen, hogy a ló rúgja meg ezt a tetves kormányt!
2010-ben a jobber szavazók nagy örömére, Orbán első ellenségére gazdasági válságra hivatkozva kivetették a telekommunikációs cégekre, a távközlési szektorra a különadókat, azaz a telekomadót.
Ideiglenesen, maximum 3 évre.
Emlékezzetek, az EB 2012 év végén a telekommunikációs és a kiskereskedelmi szektorra kivetett különadók miatt elkezdte vizsgálni Magyarországot.
2012 november végén Giró-Szász András kormányszóvivőként okafogyottnak tartotta a vizsgálatot, "mert a magyar kormány már az értesítés előtt döntött a terhek 2013. január 1-jei kivezetéséről."
Ez valahogy mégis elmaradt, a távközlési cégek továbbra is köhögik a telekomadót.
Sőt a jövőévi költségvetésben is ott szerepel, mint bevételi tétel!
A Magyar Telekom eddig 31-33 milliárd forintot fizetett be. Tehát nem kicsi a tét, ezért lépnek most. Természetesen az ügyfelekkel fizettetik meg ezt az adót is.
Van egy másik bunkofonom, azon is van annyi lóvé, hogy nem jövök zavarba fél évig legalább.
Nagyképű majmok autó vezetésközben a fülükön a 7" teloval, hogy mindenki lássa. :)
Mert nem tudja, hogy az autója elvan látva gyárilag szuper kihangosítóval és telefon táborhellyel. Vagy csak nem képes össze hangolni.
De ebből azt akarom kihozni őnekik nem számít a 36000ft-os havidíj.
Új hozzászólás