"Ha szegény a pereputty, akkor azt tisztességgel kell vállalni. "Ezt a bölcs mondás annak a Gyurcsány Ferencnek a száját hagyta el a mostani majálison, akit a Fidesz tizensok éve épp a vagyonosodása és a cégeiből származó százmilliók miatt támad. A DK elnöke azért beszélt a szegénységről, mert a DK nem dúskál a pénzben. A főváros háromszorosára emelte a területbérleti díjat, így a DK inkább lefújta a városligeti rendezvényét ezen a május elsején. Ez egész pontosan azt jelentette, hogy nem volt DK-s kézműves foglalkozás, arcfestés vagy Farkasházy-kabaré egy DK-s színpadon. A gyújtó hangú Gyurcsány Ferenc-beszéd azonban nem maradt el. A volt miniszterelnök sajnálkozott amiatt, hogy nem tudnak szórakoztató műsorokat összehozni, de a DK-s szimpatizánsoknak is tudomásul kell venni, hogy nincs pénz. "Inkább maradok tisztességes és szegény, mint hogy urizáljak más pénzéből vagy lopott közpénzből. "

Forrás: index.hu
Feltöltő: Északi
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

94 hozzászólásarrow_drop_down_circle

prime777
@verőce21: Szeretném ha ilyen "hangos" lennél a fideszes milliárdok lenyúlásánál is!
A csókos haverok milliárdokkal való kitömésénél.
AZ MNB-s nyerészkedésnél,ami 100 milliárdot hozott nekik,téve ezt a magyar emberek kárára.
De ott valahogy nem vagy ilyen keményen bíráló.
Sőt.
Oda be sem szagolsz.
Hát elhiszem.
De akkor ide se lenne képem beírni ily nagy vehemenciával.
De hát mit is várjunk egy vérfide$zestől-től.
Mert ezek után le nem tagadhatod a kettős mércét.
Amúgy 2006-ban a csőcselék megérdemelte a lövetést.
Tán vállon kellett volna veregetni azokat akik robbantgattak meg gyújtogattak és romboltak az MTV székháznál,csak azért mert a fidesz már akkor sem bírta elviselni,hogy nem ők vannak hatalmon.
Normális vagy?
2008-ban gazdasági válság volt.Ebben minden ország megrogyott.
Honnan vettünk volna fel hitelt máshonnan ha az unió tagjai vagyunk?
Tán az oroszoktól mint Orbánék,amit ellenőrizetlenül költhetnek amire akarnak?
Ti vagy nagyon ostobák vagytok,vagy tudatosan bomlasztotok és hazudoztok össze-vissza.
De szerintem inkább az utóbbi.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
verőce21
A tisztességedet már eljátszottad a tömeg közé lövetéssel, a lakossági/intézményi CHF-hitelek felfuttatásával, IMF hitel, stb. A szegénységedet pedig megvették egy teli pénzzel erszénnyel az üdülőprivatizációjával.
christike
Ez a két kategória éppen nem illik rá SEM!
prime777
@verőce21: Szeretném ha ilyen "hangos" lennél a fideszes milliárdok lenyúlásánál is!
A csókos haverok milliárdokkal való kitömésénél.
AZ MNB-s nyerészkedésnél,ami 100 milliárdot hozott nekik,téve ezt a magyar emberek kárára.
De ott valahogy nem vagy ilyen keményen bíráló.
Sőt.
Oda be sem szagolsz.
Hát elhiszem.
De akkor ide se lenne képem beírni ily nagy vehemenciával.
De hát mit is várjunk egy vérfide$zestől-től.
Mert ezek után le nem tagadhatod a kettős mércét.
Amúgy 2006-ban a csőcselék megérdemelte a lövetést.
Tán vállon kellett volna veregetni azokat akik robbantgattak meg gyújtogattak és romboltak az MTV székháznál,csak azért mert a fidesz már akkor sem bírta elviselni,hogy nem ők vannak hatalmon.
Normális vagy?
2008-ban gazdasági válság volt.Ebben minden ország megrogyott.
Honnan vettünk volna fel hitelt máshonnan ha az unió tagjai vagyunk?
Tán az oroszoktól mint Orbánék,amit ellenőrizetlenül költhetnek amire akarnak?
Ti vagy nagyon ostobák vagytok,vagy tudatosan bomlasztotok és hazudoztok össze-vissza.
De szerintem inkább az utóbbi.
nyanya001
Ezekhez a rablókhoz képest tényleg szegény
akik súlyos milliárdokat tolnak ki közpénzből a haveroknak
csak vegyük alapul a ge..i Vajnát, aki milliárdokat esz zsebre
adózás nélkül de a faszkalap fideszes még mindig nem kapott észbe !
Hogy a mocskos ge...i Mészárosról már ne is tegyek említést aki a legge...bb miniszterelnök strómanja !
verőce21
@prime777: (14:11) "...Honnan vettünk volna fel hitelt máshonnan " - talán el sem kellett volna a szociknak juttatni a gazdaságot a 2002-es 53%-os adósságrátától 2008-ra 82%-ig!

A nép közé lövetést pedig semmivel sem lehet megmagyarázni. El-Qúró elkaparta magát egy életre a nép szemében. Hiába alakított új pártot, mert szégyelli az MSZP-t, a nép nem hülye, hogy a személyét ne jegyezze meg!
prime777
@verőce21: Amit megfigyeltem nálad,hogy választ nem sok mindenkitől szoktál kapni.
Én szoktam még néha veled "harcolni".
Tudod miért van ez?
Mert mások már rádhaggyák.
A menthetetlen kategória vagy.
Te tényleg elhiszed amit mondasz? - te tényleg úgy gondolod,hogy csak a fidesz létezik, és a többi ember és párt csak lop,hazudik,rabol?
A többiek mind ördögtől valóak?
Mondtam már neked.
Mit sem ér az olvasottság ,ha nincs mellette egy csipetnyi bölcsesség.
A végletekig való hit egy emberben pedig elvakultságot és homályos "látást" okoz.
A józan ítélőképesség teljes elvesztéséhez vezet.
Bár lehet ez nálad nem is hit,hanem annyira gyűlölöd a baloldalt,amit neked a fidesz komcsikként azonosított,hogy már ezért nem tudsz reálisan gondolkodni velük kapcsolatban.
Nem vitatom, más is csinált rossz dolgot és lopott is.
De ekkora mértékben és ilyen szervezettséggel amit a fidesz tesz ez elképesztő.
És teheti ezt,mert sok ilyen ember van még mint te aki ezt foggal körömmel védi.
És ha kiderül egyszer,hogy a haza és a köz teljesen ki van rabolva akkor mit csinálsz?
Elintézed majd azzal,hogy itt többet nem látunk?
Mert körülbelül ezt nézem ki belőled.
Elnézést kérni?
Bebaszna.
karma1
@prime777: Hagyd a fenebe, kar a klaviaturaert... Azt a pici tenyt se veszi figyelembe, hogy meg orban is azt nyilatkozta, hogy a gazdasagot jo allapotban vette at 2010-ben, es akkor az IMF penz 65 %-a a bankban pihent, de csak addig, mig a rablo orban hozza nem nyult, es el nem koltotte. Az allamadossag majdnem megduplazodott, minden unios penz le van allitva a helytelen felhasznalas miatt, szinte mindegyiknel birosagi dontes varhato valamilyen szinten. Bovliba rakta az orszagot, de a narancskodosok nem latnak a seggnel tovabb, amit eppen nyalnak...:o((((
prime777
@verőce21: Egy mutatóval próbálsz érvelni.
Ilyen tempóval, évi 0,9 %-os csökkenés mellett 84 év alatt fogyna el az adósság.
Közben meg minden, amire az államnak költenie kéne rohad lefele, és nem évi 0,9% sebességgel.
Egyébként pedig: "csak annak a statisztikának hiszek, amit magam hamisítottam"
Sir. W. Churchill
prime777
@karma1: Nem lehet őket kikezelni ebből.
A személyi kultusz teljesen maga alá gyűrte a józan eszüket.
És akkor én vagyok a bunkó,tahó,meg fényezem magamat.
Harminc pár éves vagyok,de több tisztánlátás ragadt rám mint rájuk,akik már megéltek egy kort.
60 év feletti Csizmás is és Verőce is,ha jól tudom.
De ehhez a tisztánlátáshoz nem is kell ész,hanem csak józan ítélőképesség.
Egyébként nekik Orbán személye a végtelenül vonzó és szimpatikus.
Orbán nélkül a fidesz nem lenne,ebben biztos vagyok.
És ahogyan írtam már,ez a személyi kultusz teljesen elveszi az eszüket.
Illetve szerintem tudják ők és látják is,hogy mi megy,de nem zavarja őket ,hiszen olyan teszi ezt velük akit elfogadnak és kedvelnek.
Ezért elnézőek és nem érdekli őket semmi.
Csak akkor elégülnek ki ha egy jót Gyurcsányozhatnak meg komcsizhatnak.
És akkor úgy hiszik,így jó minden,és ezzel a lelküket is megnyugtatták.
Nem tudom mi lesz ezzel az országgal de már valahogy nem is izgat.
Eriksson
Könnyen teljesülhet a Gyurcsány vágya, elég ha elválik Klára asszonytól. Rögtön szegény lesz. No de tisztességes?
Szóval lehetne egy kicsit szerényebb is.
csa-csa
@verőce21: a vandál csűrhe közé lövetett.
az meg nem a nép
Törölt felhasználó
Tisztesség politikusnál nem létező fogalom az hogy szegény pedig még relatiív sem mondanám. Nem kell túltolni neked sem Feri!:) Jó volt, ahogy eddig csináltad, Juhász Péter szerintem lekövezte az utat, hogy mit kell csinálni első kőrben, ha lesz második oda én nem engednék "régi" emberek. Abból nem lesz sem elszámoltatás, sem reform
Katalina62
@Eriksson: Ő, legalábbis szerintem, a DK-ra mondta, értette, hogy szegény!Bár fogalmazhatott volna egyérteműbben is, de azért ha valaki akarja érti!
Mobil123
@prime777: Csodálom türelmed és meghajlok előtte. Amit Te bírsz ezzel a kettővel (girhes)harcolni komolyan isteni csoda a türelmed.
Mobil123
@Horizont: És képzeld el hogy Gyurcsány még szokott futni is :-DD a dagi meg csak a focit nézi de lehet hogy most mérgében még azt sem. :-D
Törölt felhasználó
@Horizont: Akkor ezt benéztem:) Én birom Ferit, a maga közegében pedig bőven mondható tisztességesnek. Azért az hogy a 50-60-as politikusoknak ma tisztességes cége van attól az első rendszerváltós milliók nem voltak azok. Bár ezt a modellt, minden mai 50p lusszos üzletemberre rá lehet húzni szinte.
Eriksson
@Katalina62: Nincs a DK-nak másfél-kétmillió forintja Majálisra?
A költségvetésből kapott kevéske párttámogatás is más pénze, ha szigorúan vesszük. Ha nem a támogató ellen használnák fel mindenféle megmozdulásra, bármiféle ürüggyel, akkor jutott volna Majálisra is. Na de ugye a fontossági sorrend a legfontosabb.
Katalina62
@Eriksson: Akkor meg azt róják fel neki, hogy elmajálisozott 2 millió forintot, és a megmozdulások igenis fontosak egy pártnak.
nyanya001
@Horizont: Nem volt véletlen a Simicska beszólása...
Eriksson
@Katalina62: Csűrhetjük, csavarhatjuk, a szimpatizánsok kedvére nem jutott, oszt annyi.
cikicakk55
Gyurcsány Úr! Talán megfontoltabban kellett volna fogalmazni. Nem Ön a szegény,hanem a DK. Szívesen cserélnék én Önnel pénztálcát. A másik: Ha Ön annyira szereti a DK-t és igazi vezetőnek érzi magát,akkor igazán kifizethette volna azt a rohadt bérleti díjat saját zsebből. Meg sem kottyannak a családi költségvetésnek. Mielőtt Fidesz trollnak,vagy fannak tartanátok,hozzá írom még,hogy az egész eddig párton volt hordát és a jelenlegit is egy rohadt tolvaj bagázsnak tartom. Mindegyik lopott lop és lopni is fog.Tök mindegy ki lesz 2018-ban a nyertes,de nem a 4 millió létminimumon tengődő az biztos.
Eriksson
@Horizont: Hát ki másra? Az aktivisták mennek tüntetni ide, mennek tüntetni oda, a hívek meg elégedjenek meg a gyújtó beszédekkel. Mert az ők kedvükre már nem jut az állami támogatásból.
Eriksson
@cikicakk55: Ez az egész történet az önfényezésről szól. A gazdag sosem volt barátja a szegénynek.
Eriksson
Bizonyított Gyurcsány úr, hogy ő is csak úgy a szavak embere, mint minden más politikus. Lényeg a kampány és a gyújtó beszéd (a süket demagóg duma), de amikor a nép kedvére is illene valamit virítani, rögtön pénzhiányra hivatkozik. Ilyen piti, tét nélküli dolgokban sem tud nagyvonalú lenni, mit lehetne elvárni tőle egy komoly pozícióban?
Semmit. Ezt már bebizonyította M.elnöksége alatt.
kamazuka
"Ha szegény a pereputty, akkor azt tisztességgel kell vállalni.

Ez legalább 10 % mínusz választáskor Bácsi!
prime777
@Eriksson: Igen!
Van igazság abban amit írsz Ferenc testvérrel kapcsiban.
De hát mondj olyat az elmúlt 26 év alatt aki szeplőtlen volt,vagy tiszta tudott maradni.
Itt a szar meg még a szarabb közül tudunk választani.
Ennyi.
Nekem amúgy még az LMP lenne a legszimpatikusabb, és az Együtt sem rossz.
De hát ezek törpe pártok és sajnos azok is maradnak.
36
@Eriksson: No, igen. Gatyásodnak, azt láttam/láttuk bár egy ideje szerényebben adják elő magukat, 2010 után is csak "csúsznak" lefelé a régi mszp-sek. A szomszéd faluban van a Szilvási ex titokminiszter kicsinek nem mondható vincellér házból átalakított erődítménye. Milyen csodák vannak ott?! Egész évben meg van bízva pl egy szerelő-karbantartó, hogy 20 C-foknál nem engedheti lentebb az épület hőmérsékletét. Napelemek és külön kis vízmű biztosítja az energia biztonságos ellátását az ivó vizet és az úszómedence töltését. Kamerák, riasztó mindenhol. Bejáró, takarító személyzettel. Az autóik, szinte biztos hogy kincstári párt autók, mindíg a legújabb VW Passat és Mercedes. 2010 körül még láttuk Gyurcsány F.-el együtt őket, aki egy hatalmas Audival közlekedett, a faluban letolva mindenkit, aki 50-el merészelt poroszkálni az úton. Egyszer Gy. F. beugrott a helyi boltba és amikor azt tapasztalta, hogy friss a kenyér, kijelentette "jólét van falun". Nem felejtem el. Medgyessy szintén sokat járt erre felé egy időben, hatalmas Jaguar-al. Nem volt gond nekik minden nap étteremben enni. És nem menüt fogysztottak! Soha semmi nem tetszett nekik az étellel kapcsolatban, de azért megzabálták mindíg. De, hála Istennek egyre ritkábban látjuk őket.
Eriksson
@prime777: Ha úgy vesszük, akkor a DK is törpepárt. És marad is. Semelyik párt nem fog velük társulni, azt már Ferenc testvér jó hírneve előre garantálja. Szóval Gyurcsány szavazat elveszett szavazat a baloldal számára.
36
Mindezzel együtt, Felcsúti sem lennék, mert ott a jelenlegi nomenklatúra mese világa épül. Azt mondom, nem baj az hogy nekik mindez megadatott, de, addig nincs ez jól, amíg a polgár, nem tud gyarapodni.

Ja. És a szoci. ne viselkedjen úgy, mint Csekonics báró, mert nem kicsit ellentmondásos és irritáló!
Eriksson
@36: Bizony a "baloldal" mindig tudott élni, gazdagodni, a népet semmibe venni. Vastagon művelték azt, amit most a fidesz köröknek felhánytorgatnak. Ha belegondolunk, szóba jöhetne a Deákné vászna is, s ettől még undorítóbb az egész.
Bármit is ígérnek, mondanak, nem a nép sorsának jobbítása a céljuk, hanem a saját karrierjük építése.
S ha így nézzük, nekünk parasztoknak teljesen mindegy, hogy ki van a kormánynál..
Eriksson
@36: A felcsútiak élhetnek kiváltságukkal ha akarnak, a stadion, a vonat meg minden nekik épült, nem Orbán kizárólagos használatára. S itt globalice felemlíthetjük az ország épülését, szépülését is.
Viszont a szocik házaiba, kocsijaikba nem tekinthet be a pórnép. Mert ők a magukén kívül nemigen építettek semmit a közjó érdekében.
36
@Eriksson: Megint ott kötöttünk ki, hogy a magyart, soha nem engedték polgárosodni, gyarapodni. Mindegyik ideológia, jobb és bal oldal, fenntart magának úgy 30-40% rajongót, akik kútba is ugranának értük és mint a szenes lovak, húznak és mennek előre értük. Erre mindíg áldoztak pénzt. A többiek nem számítanak. Így marad sajnos az egymás tépése, egymás ellen hangolása, az írígység, a feljelentősdi. Ezt minden elit kihasználja.
Katalina62
@Eriksson: "Ferenc testvér" ahogy te hívod, nem makulátlan, de nem is a patás ördög azért! Azt nem tartom én igazságosnak, hogy őt az elkötett hibákért sokkal kíméletlenebül földbe döngölik.
Eriksson
@36: Ezt szoktam én is mondani: Bármilyen disznóságot is elkövetnek, az övéik úgyis megvédik őket. Innentől csak nevetnek az egészen, a hívek meg ütik verik egymást az érdekükben.
Ettől szomorú az egész.
Eriksson
@Katalina62: Nem érdekel, hogy te mit tartasz igazságosnak, mert az igazság nem egyértelmű. Természetes, hogy a holdudvar kitart mellette bármit csinál, de tények magukért beszélnek. Csak élesebb hallás kellene megértésükhöz.
human
"Szegény" helyett nem szerényet akart mondani?
De várjunk csak. Gyurcsány esetében ez így is hülyeség :D
human
Egyébként Gyurcsány gondolom a pártkasszára gondolt és nem a saját anyagi helyzetére.
36
@Eriksson: Igen. Az igaz, hogy amíg a szocik. voltak, érdekes módon, nem rakták ki közszemlére minden nap, hogy rohad a kórház, hogy sz...r a koszt és az ellátás is ramaty. Nem kerültek ki minden nap képek a rossz iskolai körülményekről, mert 2010-ig már délben hazasétáltak a tanárok, szép komótosan. A gyerekek meg mentek amerre akartak. Iskolabezárások sem verték ki a biztosítékot. Energia ár emelések sem fájtak. Az eladósodás sem volt gond. Stb. Szerintem a liberalizmussal, szabadsággal, mindent el tudtak hallgattatni azoknál, akik csak éltek bele az életbe és valljuk be a magyar, az szereti a lazaságot. Hát, igen. Amúgy meg "Deákné vászna".
nemjoezigy
@36:
írod: "Ja. És a szoci. ne viselkedjen úgy, mint Csekonics báró, mert nem kicsit ellentmondásos és irritáló!"
igazad van
De egy kdnp-s se viselkedjen úgy, mint Csekonics báró, mert nem kicsit ellentmondásos és irritáló!
Mindegyiktől messze van a humanizmus és a szociális érzékenység!
Eriksson
@36: Kifelejtetted a kórház liberalizációt. Hogy Molnár Lajos meg Horváth Ágika mekkora ámokfutást rendezett az egészségügyben, és hány száz milliárdot privatizáltak ki a rendszerből. Amit ma felhánytorgatnak hiányosságként, az mind a rendszerváltást követő "piacgazdaság" hozadéka. Szóval nem kell mutogatni, hogy 2010 óta ilyen szar.
Katalina62
@Eriksson: Làtod, én nem kezellek le, éa nem mondom azt, hogy nem édekel a véleményed! Még akkor sem, nemis értünk egyet mindenben!
Eriksson
@Katalina62: Elnézésedet kérem, de én ezt írtam: "Nem érdekel, hogy te mit tartasz igazságosnak, mert az igazság nem egyértelmű." A kettő nem ugyanaz.
36
@Eriksson: Így van. Lehetne sorolni az elk...t dolgokat, lehetőségeket. Megnézném egy alternatív valóságban, hogy 2010 után, hogyan nézne ki mára 2016-ra Magyarország, mszp-s vezetéssel. Érdekes lenne egymás mellé rakni a fidesz-es kormányzással.
Eriksson
@36: Arra én is kíváncsi lennék. De nem, inkább mégse.
prime777
@Horizont: "Ha okosan érvelve, elvek mentén állnának ki Orbán mellett, tán elnéznénk, de ők nem... "
Ha okosan érvelnének és elvek mentén állnának ki Orbán és bandája mellett,akkor már bebukták volna a vitát réges-rég.
Miért?
Mert a védhetetlent nem lehet érvek és elvek mentén fényezni.
Akkor jön az,hogy buta meg bunkó vagy.
Ismerem már őket mint a rossz pénzt.
Ami pedig a legelképesztőbb,hogy ők ezek után is baromira okosnak tartják magukat és sokkal különbnek is.
Szégyen.
verőce21
@prime777: (14:25) Te gyónni jársz ide?
prime777
@verőce21: "Te gyónni jársz ide?"
Honnan a jó büdös francból jön ez ide? I:-)
prime777
@Pálinkafőző Rézüst: Az már igaz,hogy ezek elvtársak.
A rosszabbik kárörvendő fajtából.:)
De jön még kutyára dér,szokták mondani.
verőce21
@prime777: A témával általában keveset foglalkozol, annál inkább a megszólított személlyel, de méginkább a magad bánatával és a sebeid nyalogatásával.
Gondolom, a sok hosszú, semmiérő beírogatás azért megnyugtat.
prime777
@verőce21: " A témával általában keveset foglalkozol, annál inkább a megszólított személlyel, de méginkább a magad bánatával és a sebeid nyalogatásával.
Gondolom, a sok hosszú, semmiérő beírogatás azért megnyugtat."

A te beírásaid,amivel bizonyos fokig mindig a hazug és regnáló rezsim seggét nyalod fényesre töretlenül nap mint nap, miközben a másikat "oldalt" gyalázod és gyűlölöd,valamint minden kis dolgára ugrasz - na azok aztán kurva sokat érnek.
Legyél is büszke magadra!
Mi az hogy.
kkalman
@verőce21: tegnap, 14:20 Akkor magyarázd meg, kérlek, hogy imádott pártod miért lövetett volna éles lőszerrel a randalírozó csőcselékbe?

nepszava.com/2011/02/magyarorszag/lovetett-volna-a-fidesz-2006-ban.html

kuruc.info/r/7/74812/

Úgy gondolom, még mindig Gyurcsány az emberségesebb, és az Orbán csak messziről követni sem tudja ezen a téren (sem)!
verőce21
@kkalman: Többféle válasz is van.
Holnap délután válaszolok, mert már lefeküdtem, és telefonról írok, így nehéz.
prime777
@kkalman: Holnapra majd kimagyarázza.:D
Felesleges a vita.
Most már én is látom.
Neki Orbán és bandájánál nincsen jobb,nem is lesz és nem is volt.
Hiába is próbálkozol.
Ha valaki ellop egy kiflit a pékségből arra ugrik rögtön,de ha a másik egy egész pékséget lop el...na az már valami,az tökösség,az nemzeti kérem szépen,azt vállon kell veregetni és kiállni mellette.
Ezeket tényleg ignorálni kell,és leszarni a vérlázító beírásaikat.
Most ez járja,ez a világ,"majmos, zavaros, perces, hittelen".
Ilyen emberek egyébként régen is voltak.
A párthoz vakon hithű,szervilis alakok.
Asszem komcsiknak hívták őket.
Detto ugyanaz a rendszer.
A komcsik is azt hitték,hogy jót cselekednek ha védik az egypártrendszert,a mindenkori hatalmat.Ma egy fidesz hívő is ezt teszi.
Csak a nevek változtak.
verőce21
@prime777: (00:59) A cikkel foglalkozzál ne velem!
Az, hogy mindig önigazolást vársz másoktól a marcangolódásaidra, cselekedetedre, tipikus beidegződés nálad? Ne szenvedj!
Hellcat
Gyurcsány egy szent...a qrbánhoz képest mindenképp...önmagában ugyan olyan politikus mint a többi...mehet a ganádombra a többivel.
Mellesleg mivel előkerült a "csürhébelövetés" Ilyenkor azt mindenki elfelejti, hogy a fidesz azt nehezményezte, hogy a rendőrök miért nem használtak éles lőszert...Szóval az általuk felbújtott tömeget éles lőszerrel lövették volna. Ennyit ér a fidesznek a saját csürhéje...előreküldi feláldozni a parasztokat mint a sakkban.
JAJMÁR
Furcsán hangzik ez a mondat Gyurcsány szájából, hiszen ő sem szegény az átlagpolgárokhoz képest. Persze, minden relatív...
A "tisztesség" szót is újra kellene definiálni. Ma a szegény, nincstelen embert lenézi a többség, a szegénység súlyos stigma!
Ezért a fiatalok már nem "önmegvalósításra" készülnek, hanem sok pénzt akarnak.
Azt a mintát látják, hogy a gazdagoknak több joguk van, más a törvény rájuk nézve. Pláne a hihetetlenül gyorsan gazdagodó kormányzati körökben.
Ja, hogy a közösbül? Ez itt a fő probléma, mert nincs még egy nép, amelyiknek ilyen válogatott lélekdeficites,belül üres és "szegény", de mindenen átgázoló és értéket nem tisztelő, önmagának harácsoló kormánya lenne. Az "aranyborjú" az ő Istenük! A mocskos, ragacsos, szagos kezükkel turkálnak a zsebeinkben.

A Gyurcsány messze lemaradt, de ott kullog valahol ő is a nyomukban.
verőce21
@kkalman: (23:55) De a nyilatkozat következtében nem történt belövetés! Ezt előjáróban szögezzük le.
Egy szerencsétlen elszólása, számonkérése volt Ny.A. képviselőnek, amit rögtön felplankoltak az újságírók. De ez nem a Fidesz állásfoglalása volt! – mégha a rendészeti és nemzetbiztonsági bizottság tagja is volt az illető -, ezért is kellett évekre titkosítani, mert nem a valóságot tükrözte.
Hasonló elszólás volt, mint R. László újratemetésén a tömegben elhangzott viccesen, "Ha szegény Laci élne, most de közénk lövetne.”

Egyébként jó, hogy előkerült az eset, mert így tisztázódhatott a rágalom is, hogy a fidesz szervezte volna a TV-székház előtti tüntetést, mert így látszik, hogy az nem igaz. Milyen őrült lövetne a sajátjai közé? Nem a Patyomkin páncélos története.
prime777
@verőce21: "Egyébként jó, hogy előkerült az eset, mert így tisztázódhatott a rágalom is, hogy a fidesz szervezte volna a TV-székház előtti tüntetést, mert így látszik, hogy az nem igaz. Milyen őrült lövetne a sajátjai közé?"
Ezek a tüntetők 2006 azon bizonyos reggelén csak úgy kikeltek ágyukból és az pattant ki a fejükből,hogy hát de asszony, ma van a felkelés napja.Gyerünk tüntetni, szólj a Jóskának is!
Hát hogyne!
Minden bizonnyal így lehetett. :D
Ez mögött is ,az akkoriban minden héten háborút hirdető fidesz állhatott,feltehetően.
Ki állt volna más?
Tán a Jobbik?
Lehet,hogy nekik is volt közük hozzá persze.
De akkor ők akkor még sehol se voltak ,hogy egy ilyet egyedül megcsináljanak.
Az meg ,hogy "nem hülyék a sajátjukat lövetni".
Nem így tervezték szerintem ők sem.
Lehetett erre egy bizonyos forgatókönyv,de aztán a csőcselék túllőtt rajta,mert akkor is azt hitte mint ahogyan most is ,hogy nekik mindent szabad.
Aztán elszabadult a pokol,és lett ami lett.
verőce21
@prime777: (17:31) Csupa feltételezés amiket írsz. Eredj gyónni, a rémhírterjesztésért!
prime777
@verőce21: "A cikkel foglalkozzál ne velem!"
A nagy baj az,hogy a gazemberek miattatok vannak ott ahol.
Ti választjátok meg oda őket.
Akkor kikkel kellene foglalkozni?
Ti vagytok a kulcsa a piedesztálra emelésüknek,és az esetleges onnan való lesöprésüknek is.
Lehet vannak berögződéseim.
Lehet.
De amit ez a kormány művel ,és most nem sorolom,hiszen tudod úgy is,az már 1000x meghaladta a régi rendszerek tevékenységét.
Ráadásul teszik ezt pofátlanul,pökhendin és röhögve.
Én nem azt mondom,hogy jöjjön vissza a Gyurcsány meg a Bajnai!
De most már ezerszer inkább az a kis szar ,mint ez a mindennap mutyizós fekália tenger.
prime777
@verőce21: "Csupa feltételezés amiket írsz. Eredj gyónni, a rémhírterjesztésért!"
Tipikus fidesz duma.:D
Rémhír a feltételezhető igazság.:DDDDDDDDDD
Egyre jobban lejáratod magadat!
Hogy van az,hogy te benyomhatod azt a dumát amit tényként hirdetsz,hogy hát "hülyék lettek volna a sajátjuk közé lövetni", így nem is a fidesz csinálta ezt.
Punktum! :D
Hogy lövethettek volna a sajátjuk közé ember? - nem is ők voltak hatalmon.:D
Istenem,van ám ész.
Én csak levezettem egy logikus történetet arról,hogy mi lehet a valóság,hiszen nem Mari néni bujthatta fel azt a tömeget.:D
Ugyanaz mint Márainál: "az nem létezik,mert Márai soha nem írt olyat.":D
Szóval inkább kevesebb ego,és több realizmus! :)
Ezt a gyónást meg nem tudom honnan szeded :D
Magadból indulhatsz ki biztosan.
Rossz régi emlékek netán?:D
kkalman
@verőce21: ma, 16:48 Az, hogy nem a Fidesz volt hatalmon, nem sok mindent jelent az éles lőszer használatának a lehetőségét tekintve. Ők most, hogy hatalmon vannak, úgy vélem, nem fognák vissza magukat. Néhány ólom is elvegyülne a gumilövedékek sűrű erdejében.
nyanya001
@JAJMÁR: Gyurcsány nem a magánvagyonáról beszélt, hanem a pártja, a DK
vagyoni helyzetéről.
verőce21
@kkalman: (23:07) Hogy úgy véled, az nem jelent semmit.
verőce21
@prime777: (17:42) "...Ti vagytok a kulcsa a piedesztálra emelésüknek,és az esetleges onnan való lesöprésüknek is." - Tripla élvezet veled társalogni.
JAJMÁR
@nyanya001: 23:10 Igaz, de áthallásos, ha ezt E.sz. 1. személyben teszi. "Inkább maradok tisztességes és szegény..."
Nem rovom fel neki nagyon - mert erkölcstelen ellenféllel kénytelen küzdeni - de benne érzem a saját magát is tisztára mosás szándékát, mert egy platformra teszi magát a "szegényekkel".

Megosztó, mert sokaknak visszatetsző. Mondhatta volna úgy is, hogy a Dk inkább maradjon tisztességes... stb., de nyilván nem véletlenül fogalmaz úgy, ahogy.
Aki Én
@verőce21: Sok mindent mondhatnék, de rövidre zárom.
BUTA VAGY!!!
Ha a buta embert félreinformálják, ez lesz belőle.
JAJMÁR
@verőce21: 2006-ban egy felbőszített, gátlástalan, közjavakat és magánjavakat romboló, - tv székházat felgyújtó - ezzel együtt mások testi épségét is fenyegető banda ellen kellett fellépni! Bűnözőkkel szemben megvédeni az embereket.
Nem az itt a leghibásabb, aki a váratlan durva helyzetre gumilövedékkel reagált, hanem azok, akik ezt a bűnbandát hergelték, amely banda - nem véletlenül - belekeveredett a jogrendet betartó, békés tüntetők közé is. Minden épeszű ember tudja már, hogy ezt a bűnbandát kik támogatták.
Talán egyszer megkapják ők is, ami jár nekik!

Manapság nagyságrendekkel nagyobb okuk lenne az embereknek "felbőszülni", és semmi kétségem nincs a "rendőri" meg a "TEK" meg a mittudoménmilyen erőszakszervezetek bevetéséről. Látni fogjuk majd, mert meg fog történni.
verőce21
@Aki Én: (08:37) Látod ennyi volt a magyar tudásod!
Sem intelligenciád sem magyar szókészleted nincs! Legyél bátran kicsi.
verőce21
@JAJMÁR: (08:41) Írod: "Nem az itt a leghibásabb, aki ... gumilövedékkel reagált." - Ez egy igazi komcsi hozzáállás!
A kommunisták mindig a saját népüket pusztították. Ilyen vagy te is.

"A munkásosztály hatalmát, a munkásosztállyal szemben is megvédjük! Ez komcsi eszme. Érted lövetünk elvtárs, ellened."
glorianna
Ha már hasonlítgatunk: amennyire látszik, OV vagyona legalább két nagyságrenddel nagyobb lehet, mint a GyF vagyona (csak a pontosság kedvéért: 2 nagyságrend = 100x-os szorzó). A megszerzés körülményeiről pedig már szó se essék.
Ami pedig a 2006-os eseményeket illeti, történetesen emlékszem, amint a kétfogú Satu vezér "csapatai" előtt OV alvezérei rázták a vekkert - jó haverságban voltak a Kossuth téren kempingező háborgók és a parlament mellé járó fideszes képviselők.

Mindebből még nem következik, h GyF alkalmas fővezérnek, de az feltétlenül, h OV és csapata teljességgel alkalmatlan a jelenlegi szerepkörére.
sziha
@verőce21: Kozejuk lovettek? Igen? Eles loszerrel? Nem.
Az az alja nepseg randalirozott, gyujtogatott? Igen. Kinek az adoforintjaibol lett helyrehozva minden? Gondolkozz. Egy eles loszer valamelyik egybenyaku ultra combjaba (nem kerul az eletebe), a tobbi meg szepen hazaballag. Se gyujtogatas, se maganvagyon (!!!) rongalasa. (Teny, nem vagyok ennek a hive, de ami akkor es ott tortent, igy utolag mar kritikan aluli.) Mert az nem forradalom volt, hanem az akkori ellenzek (tudod, fonokodek) hisztije. Az a baj, hogy amit a hon szeretett vezered el mert jatszani ellenzekben, most hazaarulasnak titulalja, ti meg ugy nyaljatok befele, mint kisiskolas az egyszeregyet. Szar dolog lehet nektek, hogy az orrotoknal nem lattok tovabb.
A masik szar az az, hogy a mai ellenzek sem es nincs annyi ver a pucajukban, hogy ugyanugy nekimenjenek a pintersegnek, mint veziredek anno. Meg osszefogas sincs. Orbanek elertek, amit akartak: szetzilaltak az egesz orszagot. Vagytok meg egy paran, akik a tompora ket partjatol nem latjatok, mi folyik az orszagban, de ahogy elnezem, egyre kevesebben...
JAJMÁR
@verőce21: 21:09 Engem nem érdekel a sértődöttséged. Tökmindegy, hogy te minek nevezel engem, nem múlik azon semmi. De saját magadat vajon hova teszed?

Boldogan néznéd végig, ahogy az autódra Molotov koktélokat dobál a "békés" tüntető? A néped -:D
A mögöttük álló erő a politikát rendszeresen az utcára vitte, és meg is szervezte ott az első, válogatott "hadseregét".Ők a hatalom érdekében bármire, értsd szó szerint: bármire képesek!
verőce21
@JAJMÁR: (22:02) "Érted jöttünk elvtárs, nem miattad!" :)
JAJMÁR
@verőce21: Látom otthon vagy az "elvtársi" szokásokban és "szakirodalomban". Hiába, a tapasztalat a legjobb tanító :-D
verőce21
@JAJMÁR: Igen, az őseim megtapasztalták. "Érted lövetünk elvtárs! Ellened..."
wagabund
valószínű, hogy bakizott...

talán úgy jobb: szegény, de tisztességes...vagy tisztességes szegény...

bár a szegény szó nemigazán illik ide..
Szókrakész
"Gyurcsány Ferenc: Inkább maradok tisztességes és szegény"

Te tisztességes és szegény?!?!?!?!
Ezt már csak az überelné, hogy nem is vagy hazug.

Április 1. már elmúlt.
De még akkor se kacagtam volna halálra magam.
Inkább orvosilag vizsgálnám a dolgot.
F_Viktor
@Szókrakész: Írod:
"Te tisztességes és szegény?!?!?!?!"

Talán ha a nagybetűkön is túljutnál, s elolvasnád az apróbb betűs cikket is, akkor nem írnál hülyeségeket!
Szókrakész
@F_Viktor: Szokjál le rólam!

Nincs kedvem csőlátókkal "vitázni"!
F_Viktor
@Szókrakész: Ülj le, elégtelen! Még ezek után sem olvastad el a cikket, mert akkor ki kellene bújnod vakondjáratodból?
Fizikailag nem fáj a sötétség?
Szókrakész
@F_Viktor: Az undorító Gyurcsányid a pártalapításához is gyűjtésbe kezdett!
A szegény, CSÓRÓ Ferike!!!
Csak emlékezz!!
És ne mindig a napi aktuálisig jusson a hosszú memóriád.
A rövid memóriádba már bele se merek gondolni. Az meddig terjedhet???
F_Viktor
@Szókrakész: Szintén elégtelen, a cikk nem a pártalapításról és a kalapozásról szól!
Azt nem értem, ha képtelen vagy elolvasni pár mondatot, akkor miért csorgatod itt a nyáladat?
Szókrakész
@F_Viktor: re:21:38

"Fizikailag nem fáj a sötétség?"

De igen.
Érzel fájdalmat?
Na az attól van.
Szókrakész
@F_Viktor: "Azt nem értem, ha képtelen vagy elolvasni pár mondatot, akkor miért csorgatod itt a nyáladat?"

Te sok mindent nem értesz!
Magát az életet se.
F_Viktor
@Szókrakész: Írod:
"Te sok mindent nem értesz!
Magát az életet se."

Te viszont mindent értesz, mert megmondják neked a köztévé csatornáin mit, hogyan gondolj :-))
Szókrakész
@F_Viktor: Ne velem foglalkozz!!!

Indulj ki önmagadból!
Gyakorolj önkritikát!
Azonnal kiderül, mennyi mindent nem tudsz!
F_Viktor
@Szókrakész: Írod:
"Gyakorolj önkritikát!
Azonnal kiderül, mennyi mindent nem tudsz!"

Világosíts rá!
De előtte olvasd el a cikket, s nyilvánosan szórj hamut a fejedre, mert világít rajtad a hazugság bélyege!
Szókrakész
@F_Viktor: Te még most se fogod fel, hogy hanyagolj?

Melyik részét nem érted annak, hogy:
"Ne velem foglalkozz!!!"
F_Viktor
@Szókrakész: Te egy nagy humbug vagy, felétek ennyi egy ember?
Vagdalódsz a nagyvilágba, nyomod a betanult mantrát, konkrét kérdések esetén mellébeszélsz...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.