A kedden publikált legújabb PISA-felmérés eredményei alapján már nem csak a matematika, a szövegértés és természettudomány területén sereghajtók a magyar diákok, hanem az idén első alkalommal vizsgált kollaboratív problémamegoldásban is. A világszerte 72 országban, több mint félmillió középiskolás bevonásával készült kompetenciafelmérés alapján a rossz teljesítmény egyik oka a tudásalapú magyar oktatás, ami nem a képességekre épít.

(Forrás: napi.hu, RonaGyuri által)

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Nos szóljon akit a mai magyar rögvalóság ismeretében meglepett az eredmény! =))
Pálinkás Pál
Van aki csodálkozik ezen??? Zsellérnek,cselédnek nem kell ész...ezek meg azt akarnak nevelni...de azért van az éremnek másik oldala is...nézzél meg valami fiatalokról szóló műsort...
RonaGyuri
Ismét olyan időket élünk, hogy jobban kell hinnünk a pártnak, min a saját szemünknek?

A legújabb PISA jelentés még lehangolóbb képet mutat, mint az előző

„A kedden publikált legújabb PISA-felmérés eredményei alapján már nem csak a matematika, a szövegértés és természettudomány területén sereghajtók a magyar diákok, hanem az idén első alkalommal vizsgált kollaboratív problémamegoldásban is.” – derült ki a beszámolókból. Az értékelők kiemelik, hogy gondot okoznak „a magyar oktatás alapvető” problémái. Gond van – szerintük – a „magyar iskolarendszer, illetve a társadalom egyenlőtlensége ” miatt is. Ezek hatása a problémamegoldó-készségre meglehetősen egyértelmű.
Hasonlóan kevés kétség fűzhető ahhoz is, amit ártunk ás qurmányunk az oktatással művelnek annak romboló hatása van a képességekre.
Meglátásom szerint legalább hasonló gondokat okoz a társadalmi légkör, ami a tudatos néphülyítés rongál. Benne kiemelten az a hazugság-cunami, ami a tények sajátos unortodox logika mentén történő átértelmezése okoz.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél