Más nem lenne büszke arra, aminek a GVH örül.
Rigó Csaba Balázs. Kép: GVH
Július elsejei indulása óta több mint 650 ezer látogató kereste fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) online árfigyelő weboldalát – nyilatkozta elnöke a Kossuth rádió Vasárnapi újság című műsorában. Rigó Csaba Balázs elmondta, a rendszer első napján több mint 230 ezren kattintottak az oldalra, és az érdeklődés később sem csökkent; az indulás óta eltelt időszakban a látogatók 48 millió alkalommal töltöttek le adatokat és 264 ezer kulcsszavas keresést indítottak a portálon.
Ezek a számok valójában akkor sem a sikerről árulkodnak, ha eltekintünk attól, hogy Rigó MTI-ben idézett szavai alapján az arfigyelo.gvh.hu összes látogatójának több mint harmadát az első nap felhajtása hozta. A hvg.hu számoolta ki:
Az állami oldal említett látogatottsága azt jelenti, hogy áruházanként napi 20 alkalmazott és vásárló néz rá az oldalon feltüntetett árakra.
Az oldal jelentőségének tehát alapos túlbecsülése, hogy Rigó szerint „őldöklő” árversenyt indítottak el, 2 százalékkal csökkentve az élelmiszer-inflációt.
Az árfigyelő hat kiskereskedelmi lánc (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, Spar, Tesco) mintegy 1200 boltjában, 62 termékcsoportba tartozó élelmiszerek árait kötelesek feltüntetni. A rendszer célja, hogy a felület segítségével a vásárlók eldönthessék, hogy melyik a számukra legkedvezőbb árban lévő, ugyanolyan minőségű termék, és ezt melyik boltban vásárolják meg.
19 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Sok hűhó semmiért!!
L lehet felejteni
csak ennyi
barátilag
J.L.
Úgy izgulok miatta!!??csak ennyi
barátilag
J.L.
Új hozzászólás