"Árucikk lett az LMBT? Homoszexuális párokkal is reklámozzák az idei Sziget Fesztivált" – utal kormányközeli hírforrások híreire Rétvári Bence fideszes országgyűlési képviselő, államtitkár, miután megnézte a fesztivál
A politikus Facebook-bejegyzésében azt írja, ezzel is csak ingyen reklámot akarnak maguknak, a Sziget marketingesei pedig tudatosan provokálják az embereket
Brüsszeli nyelven ezt úgy mondanák: „nem-bináris személyek instrumentalizálása”. Azaz azonos nemű csókolózó párok felhasználása arra, hogy nagyobb hírverést kapjanak, több jegyet adjanak el, és így több legyen a profit
- írja Facebook-oldalán Rétvári, aki úgy véli, sikerült egy reklámmal mindenkit megsérteni: a homoszexuálisokból marketing eszközt faragni, a konzervatívokat provokálni.
Az államtitkár azt sem érti, hogy "miért kell a másként gondolkodókat folyamatosan provokálni". Fel is teszi a szokásos kérdést: "miért kell mindenbe kötelezően beletenni az LMBT ideológiai üzenetet?"
Rétvári Bence szerint a külföldi tulajdonossal jön kötelezően az LMBT is. Hozzáteszi, Európa szinte minden országából azért jönnek tízezrével Budapestre a Szigetre a fiatalok, hogy igazán szabadnak érezzék magukat.
Arra a Magyarországra, ahol a híradóik szerint autokrácia van, nincs szólásszabadság, csak az elnyomás dohos levegője.
Az államtitkár szerint mégis ez lesz a nyaruk legszabadabb hete, így le is vonta a következtetést: Magyarország a szabadság egyik utolsó szigete.
35 hozzászólásarrow_drop_down_circle
lehet,hogy ez a kedvenc témájuk?
Te balfék, te világéletedben úgy csókolóztál, hogy a fiúddal mégcsak össze SE ért a szátok? Hát igen, ez aztán az igazi fideszes ""szájer/er/otika" !
Úgy tűnik javul az állapota!!!??
Reméljük a legjobbakat
csak ennyi
barátilag
J.L.
Új hozzászólás