Tizennyolc magyar-kínai megállapodást írtak alá a két ország vezetői; a Pénzügyminisztérium szerint annyira nem a háború okoz gondokat a gazdaságban, hogy ezt még Gulyás Gergely sem értette; újra nőni kezdett az inflációnk, a hiány pedig az eredeti éves célt túllépte. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
20 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Igazából már a megállapodásik köréről is csak találgatások vannak, a részletekről még annyi sem nagyon
Nem minta az alapvető indíttatásokról sokat lehetne tudni. Marcin Zaborowski, a GLOBSEC atlantista think-thank elemzője a Wirtualna Polskának adott „Orban po spotkaniu z Xi. "Może wejść w konflikt nie tylko z UE, ale też z USA"” című interjújában fest nem túl reménykeltő képet Hszi Csin-ping kínai elnök minapi látogatásáról.
Ami pedig a megállapodásokat illeti ott sem nagyon más a helyzet. A csöpögtetett infók között szerepel a reptéri gyorsvasút is, de csak címszóban. Szakmai körökből származó pletykák szerint a felmelegítés csak címében kapcsolódik a már többször elvetett ötletektől (két konkrét ajánlat is volt). Azonban most más a helyzet: egyfelől nem a korszerű hyper-train lenne és nem a nekünk egy buznyákba sem kerülő koncessziós megoldása. =))
nepszava.hu/3235194_orban-balazs-kina-nem-fenyegetes-budapest-belgrad-vasutvonal-interju
persze csak a maga módján, de így sokat elmond arról, hogyan képzelik el a valóságot
Orbán Balázs a miniszterelnök politikai igazgatója a Xinhua állami hírügynökségnek adott interjút. A dolog azon része, hogy kifejtette: „Magyarország nem fenyegetésként, hanem lehetőségként tekint Kína gazdasági nagyhatalommá válására” csak a szokásos.
Ahogy azt is, hogy: „amolyan koronaékszerként tekintenek arra, hogy Magyarország az első európai országként szállt be az Egy út, egy övezet kezdeményezésbe, amelynek keretében mély és gyümölcsöző partnerséget alakítottak ki Kínával a beruházások, a kereskedelem, a zöld fejlesztés és a technológiai innováció terén. ”! =))
Azonban abbéli vélekedése, hogy: „Az együttműködés zászlóshajójának a Budapest-Belgrád vasútvonalat nevezte, amely a legmodernebb technológiával épül, s egyben TÖKÉLETES PÉLDAKÉNT SZOLGÁL A MAGYAR EMBEREK IGÉNYEINEK KIELÉGÍTÉSÉRE. ” már érdekesebb.
Ugye miközben a hallódó Nyugaton 250-350 között araszolgatnak a vonatok Lölöék termékén elérheti a 120-at is, ha elkészülnek a biztosító berendezések. S persze kizárt dolog, hogy valaha is visszahozza az árát.
Mindez részletkérdés az igazi az az, hogy el-, sőt beismerte et jelneti nála a MAGYAR EMBEREK IGÉNYEINEK KIELÉGÍTÉSÉT!!! =))
Új hozzászólás