Tizennyolc magyar-kínai megállapodást írtak alá a két ország vezetői; a Pénzügyminisztérium szerint annyira nem a háború okoz gondokat a gazdaságban, hogy ezt még Gulyás Gergely sem értette; újra nőni kezdett az inflációnk, a hiány pedig az eredeti éves célt túllépte. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.

Forrás: hvg.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

20 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Pusztai
@kereső: A mai világban globalista ellenes az olyan mint ha időjárás ellenes lenne.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
RonaGyuri
@RonaGyuri: „Erdei körökben elterjedt a nézet”, azaz azt mesélik

Igazából már a megállapodásik köréről is csak találgatások vannak, a részletekről még annyi sem nagyon

Nem minta az alapvető indíttatásokról sokat lehetne tudni. Marcin Zaborowski, a GLOBSEC atlantista think-thank elemzője a Wirtualna Polskának adott „Orban po spotkaniu z Xi. "Może wejść w konflikt nie tylko z UE, ale też z USA"” című interjújában fest nem túl reménykeltő képet Hszi Csin-ping kínai elnök minapi látogatásáról.
Ami pedig a megállapodásokat illeti ott sem nagyon más a helyzet. A csöpögtetett infók között szerepel a reptéri gyorsvasút is, de csak címszóban. Szakmai körökből származó pletykák szerint a felmelegítés csak címében kapcsolódik a már többször elvetett ötletektől (két konkrét ajánlat is volt). Azonban most más a helyzet: egyfelől nem a korszerű hyper-train lenne és nem a nekünk egy buznyákba sem kerülő koncessziós megoldása. =))
RonaGyuri
@RonaGyuri: Na kérem ez az Orbán kivételesen igazat mondott

persze csak a maga módján, de így sokat elmond arról, hogyan képzelik el a valóságot

Orbán Balázs a miniszterelnök politikai igazgatója a Xinhua állami hírügynökségnek adott interjút. A dolog azon része, hogy kifejtette: „Magyarország nem fenyegetésként, hanem lehetőségként tekint Kína gazdasági nagyhatalommá válására” csak a szokásos.
Ahogy azt is, hogy: „amolyan koronaékszerként tekintenek arra, hogy Magyarország az első európai országként szállt be az Egy út, egy övezet kezdeményezésbe, amelynek keretében mély és gyümölcsöző partnerséget alakítottak ki Kínával a beruházások, a kereskedelem, a zöld fejlesztés és a technológiai innováció terén. ”! =))
Azonban abbéli vélekedése, hogy: „Az együttműködés zászlóshajójának a Budapest-Belgrád vasútvonalat nevezte, amely a legmodernebb technológiával épül, s egyben TÖKÉLETES PÉLDAKÉNT SZOLGÁL A MAGYAR EMBEREK IGÉNYEINEK KIELÉGÍTÉSÉRE. ” már érdekesebb.
Ugye miközben a hallódó Nyugaton 250-350 között araszolgatnak a vonatok Lölöék termékén elérheti a 120-at is, ha elkészülnek a biztosító berendezések. S persze kizárt dolog, hogy valaha is visszahozza az árát.
Mindez részletkérdés az igazi az az, hogy el-, sőt beismerte et jelneti nála a MAGYAR EMBEREK IGÉNYEINEK KIELÉGÍTÉSÉT!!! =))
izéke
@RonaGyuri: ha mar a kielégítésnél tartunk,a magyar marhák spermája is a terítékre került :)))) mi lesz így a kistehénnel? :DDDDDDDD
KisTehen
@RonaGyuri: te gyurka ... macront és ursulat mi a fszért nem cikized? tőlük jött hozzánk a kínai
kereső
@KisTehen: 06:45 Talán azért nem, mert Macron megmaradt a "gazdasági együttmúködés" szintjén a kinaival...megjegyzem, a találkozót "eredménytelennek minősitette a kinai fél", mig végig olvasva a Tompos Marci által kikutatott "együttműködési megállapodás(ok) pontjait, az gyakorlatilag felöleli a teljes spektrumot...a gazdaságtól kezdve a kultúra, a sajtó, az oktatás, a tudományos kutatás, azaz az élet minden területét. Mer, "nem leszünk gyarmat" ugyebár...nem, csak egy kinai provincia. A független magyar államiság teljes feladása...jól elterelitek a figyelmet mindezekről.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.