Csak úgy égetik a pénzt a politikusok a kampányban. Az élen a Fidesz áll 76,6 millióval, utána Szentkirályi Alexandra jön 52,6 millióval. Vitézy Dávid 6,2 milliót, Karácsony Gergely pedig 3,3 milliót.
Az elmúlt harminc nap 125 Facebook-hirdetéséből 114-ben kritizálta Magyar Pétert a DK-s Molnár Csaba – írja a 24.hu. Ezekre a posztokra legalább 6,5 milliót költöttek. A Meta Ad Library szerint ezzel a második legtöbbet költő ellenzéki politikus lett a DK-MSZP-Párbeszéd közös listájának kampányfőnöke, a 14 milliót költő Dobrev Klára mögött. Molnár Csaba ennél többet költött a Magyarral foglalkozó posztok népszerűsítésére, mint Vitézy Dávid (6,2 millió) vagy Karácsony Gergely (3,3 millió) ugyanennyi idő alatt összesen.
Molnár Csaba, a DK kampányfőnöke rengeteg pénzt költ Magyar Péter lejáratására/Fotó: MTI/Máthé Zoltán
Ennél nagyságrendekkel többet költ a Facebookon a kormánypárt, az elmúlt harminc napban: Fidesz 76,6 milliót, Szentkirályi Alexandra 52,6 milliót, Orbán Viktor 35 milliót költött hirdetésekre.
10 hozzászólásarrow_drop_down_circle
De úgy tűnik, hogy Gyulán már az "ellenzék vezető ereje" se!
Orbán ideje is le fog járni, csak idő kérdése, de úgy tűnik a DK ideje gyorsabban le fog járni!
A DK utolsó reménye, hogy kiderül időben kik is a finanszírozói az új "Messiásnak" és felismerik a választók, hogy MP is csak hülyének nézi őket, továbbá ha esetleg az is kiderül, hogy a gazdasági vezetője nem véletlenül nyúlt MP hóna alá az eltűnt 7 milliárdos Piramisjátékpénz segítségével, hanem azért, hogy a Piramisjáték maffia a politikai hatalmon keresztül nyerjen kárpótlást a Piramisjátékuk lebukása és leülése miatt.
A végén kiderül, hogy a választókat is alaposan átverik, de még a Soros hálózatot is!
Aki költ rá, annak meg csak hirdessenek Zimbabweben is.
Hagy fogyjon a lopott pénz.
Ebben csak a META jár jól.
Új hozzászólás