A magyar hatóságok egymásra mutogatnak, és hallgatnak a repülések céljáról.

Forrás: mno.hu
Feltöltő: Sakura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

46 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
lbs
Érdekes az hogy Hazánk felett - csak úgy - izraeli kémrepülőgépek grasszálhatnak, ráadásul a legnagyobb és nemzetközi légikikötőnk légterében!

Az új parlament bizonyára meg fogja találni a módját, hogy a megfelelő következtetések levonásra kerüljenek és a kellő mértékű szankciók a vétkesekkel szemben kiszabásra kerüljenek.
És az hogy a honi légvédelem rá sem mozdult, jól jelzi azt, hogy a honvédelem ügye hol áll jelenleg Magyarországon.

Amikor még valóban létezett a valódi honi légvédelem, ennél lényegesen csekélyebb okért is felemelték a vadászgéppárost és a legelemibb dolog lett volna a betolakodó igazoltatása és földre kényszerítése! Esetleg az együttműködés megtagadása esetén az elfogása a fedélzeti fegyverek használatával.
Ideje, hogy leteljen az a néhány visszamaradt átkozott nap a választásokig!
fülig jimmy
@lbs: Nemes egyszerüséggel le kellett volna lőni őket!
lbs
@fülig jimmy: Ez azért nem úgy egyből megy, mindennek megvannak a maga szabályai.
Ha az RT ezredek kezelésében álló rádiólokátorok be nem jelentett légi célt érzékelnek, akkor először is a repülésirányítás igyekszik velük kapcsolatba lépni és tisztázni a helyzetet.
Ha nem működik együtt, vagy más gyanús manővert tesz, akkor a készültségi vadászgéppárost felemelik rá.
Annak a vezérgépe az azonosítandó repülőeszköz mellé repül és megpróbálja vizuálisan is felvenni annak vezetőjével a kapcsolatot, nemzetközileg elfogadott repülős jelzésekkel tudatni vele, hogy szálljon le és a géppár közrefogva a kijelölt repülőtérhez vezeti a nem azonosított gépet és mellette marad addig, amíg az nem ér földet.
Az akció közben a géppár másik tagja folyamatosan fedezi a vezérgépet.
Amennyiben ismételten jelét adja annak, hogy nem kíván együttműködni, a vadászgépek gépágyújával figyelmeztető rövid sorozatot adnak le alája, úgy hogy ne sérüljön meg.
Ha ennek ellenére sem engedelmeskedik, akkor végrehajtják a most már egyértelműen ellenségesen viselkedő repülőeszköz elfogását, amely történhet gépágyúval, illetve levegő-levegő rakétákkal.

Mivel Hazánk légtere igen szűk, a korszerű repülőgépek viszonylag nagy sebességűek, ezért igen rövid ilyen esetben a rendelkezésre álló idő.
Annak a repülőgépnek ami a képeken látszik az utazási sebessége a szubszónikus tartományba esik, ami 800~950 km/ó körüli sebességet jelent.

Minden esetre illene a külügybe rendelni az izraeli nagykövetet és tiltakozó jegyzéket küldeni az izraeli kormánynak a magyar légtér szuverenitásának súlyos megsértéséről és veszélyeztetéséről.
Ha pedig kiderül, hogy a hazai illetékesek között együttműködők is voltak, akkor a fenyítéseket mielőbb kiszabni a részükre és azok mértékét nyilvánosság elé tárni.

Még annak idején a szovjetek sem merészeltek ilyen mértékű eseményt elkövetni, fényes nappal, a legnagyobb hazai repülőtér légterében, pedig akkor megszálló hatalom volt a szovjet hadsereg!
magyarszív
Ha volt engedélyük, akkor nincs mit tenni!

Márpedig az NKH kiadta!

De ott sántít a dolog, hogy az érintettek már megint félrebeszélnek!
Az egyik egy gépet emleget, a másik kettőt, a harmadik nem tudott róla....stb.

Az NKH-nak nincs statisztikája! Amit kétlek! Ez azért igen fontos manőver, hogy ne iktassák!
Főleg, ha többször is előfordult!

Megint csak hazudozik mindenki, ez a baj!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.