A postás minden hónapban csengetett, a tatai férfi nem tudott ellenállni a kísértésnek. A nő 1994. február 6-án hunyt el, de a nyugdíjfolyósító csak idén júliusban vette észre a turpisságot, és tett feljelentést az ügyben. Leállították a kifizetést, és belső vizsgálatot rendeltek el. A férfi munkanélküli lett, és két gyerekről kellett gondoskodnia. Mivel a nyugdíjat minden hónapban kivitte a postás, élt a lehetőséggel, és felvette a pénzt, pedig tudta, hogy ezt nem szabad. Azt tervezte, ha rendeződnek a dolgok, visszafizeti az addig felvett összeget. De nem lett jobb a helyzete. A büntetőeljárást a napokban zárta le a rendőrség, és vádemelést javasol.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
semmi teendőm nem volt ez ügyben.
A nyugdíjukat sem hozta a postás.
Én meg nem vagyok hajlandó a bürokrácia helyett intézkedni:
ha én az önkormányzattól megkapom a lakcím kártyámat,
szarok rá, hogy a népesség-nyilvántartó adataiból dolgoznak,
ami egy fals adat. Most akkor az én postásomat is el kellene kapni,
mert tudja, hogy rossz címre hozza a nekem szóló leveleket, számlákat?
Nem lehetne ekkora káosz, adócsalás, --és a jelenlegi eset sem--,
ha a hivatalok normálisan koordinálnák a dolgokat.
De ahhoz már ész kell!