A hétfő reggeli csúcsidőben is folyamatos havazással magyarázta a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója, hogy – mint fogalmazott – jelentős nehézségek adódtak a fővárosi közlekedésben. Vitézy Dávid szerint, ha ugyanennyi hó vasárnap délután esik le, akkor nem fordul elő, hogy lehetetlenné válik az eljutás a munkába és az iskolába. A BKK késő délután már azt közölte, hogy minden budapesti járata – ha késésekkel is, de - a menetrendben meghirdetett útvonalon közlekedik. A fővárosi katasztrófavédelem pedig arról számolt be, hogy sikerült felszámolnia minden forgalmi akadályt, amelyet a hó okozott.
Forrás:
ATV.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
12 hozzászólásarrow_drop_down_circle
eshet a hó !
Cca. másfél évtizedig voltam felelős az ún. téli forgalmi teendők ellátásáért az ország egyik nagy tömegközlekedési vállatánál Budapest és az hozzátartozónak nyilvánított térség vasúthálózatával kapcsolatban.
A saját személyes megfigyelésem alapján sokszor mondtam, hogy a nagyobb havazások úhgy általában hét végeken jöttek.
Ennek pedig az volt a hátránya hogy az ilyenkor életbelépő teendők foganatosítása mindig nehézségekbe ütközött.
Ugyanis a technikai berendezések üzemanyag utánpótlása, a hóeltakarításhoz berendelő emberek tekintetében - ha pénteken, vagy szombat-vasárnapon kezdődött a havazás, akkor mindig az volt a probléma, hogy a társ szakszolgálatoknál nem volt olyan felelős rendelkezésre feljogosított személy aki partnerként segítette volna a munkát.
Egy előnye viszont volt, hétvégeken gyérebb eleve a forgalom, ezért a nagy pályaudvarokon a hóolvasztó gépek - amelyekkel a váltókat tisztítottuk - mozgatása, technológiai mozgásának a biztosítása lényegesen könnyebb volt annál, amikor pl. munkanapon délelőtt kezdett esni és délutánra lepte be a váltókat.
Ilyenkor az elővárosi/távolsági vonatok vágányútjának biztosítása igen nagy nehézségekbe ütközött.
A BKK különben teljesen más eset.
A villamosok váltói az úttestbe vannak süllyesztve , pillanatok alatt elrakodnak hóval, meg az olvadó hóból és a jégoldást segítő szóróanyagokból képződő habarcsszerű anyaggal és működésképtelenné válnak.
A városi utak reggeli csúcsforgalma pedig valóban blokkolja a hókotrók és sószóró eszközök mozgását.
Természetesen biztosan történtek személyi mulasztások is az FKK részéről főleg.
Viszonyt mivel a főváros költségvetési szervezete nyilván a krónikus pénzhiány miatt igyekeznek spórolni és igen valószínű, hogy némi késéssel indították a hóeltakarító eszközöket.
"Viszonyt mivel a főváros költségvetési szervezete nyilván a krónikus pénzhiány miatt igyekeznek spórolni és igen valószínű, hogy némi késéssel indították a hóeltakarító eszközöket."
és mivel krónikus pénzhiány van, ezért kaphatnak ennyit a felelősök, akik ilyen szépen tudnak indokolni:
bkvfigyelo.postr.hu/ketmillios-fizetese-melle-het-es-felmillio-forint-premiumot-kaphat-vitezy-david2
vagy itt:
hireknaploja.blogspot.co.uk/2012/01/mennyi-premium-jar-orban-unokaoccsenek.html
egyébként a met adataiért fizetnek, tehát előre látták mi fog jönni. max szartak rá.
ha ennyire jogosnak tartod ezt az indoklást, akkor gondolom azzal is egyetértesz, hogy régebben aug 20-án amikor volt az a nevezetes vihar, senki sem volt felelős semmiért.
mert ugye, ha egy nappal előbb jött volna...
Új hozzászólás