A dolgozók érzelmeivel is foglalkozni kell egy munkaadónak – mondja a viselkedési közgazdaságtan magyar kutatója. Kőszegi Botond szerint hiba olyan befektetést választani, amit ügynök ajánl, és megmagyarázza azt is, miért sikeres a rossz termék.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Mobil123
Na ez nem igaz, mert a vállalkozók inkább nem fizetnek, hogy másnak rossz legyen.
Január
A különböző gazdasági döntéseinkbe tehát alaposan bejátszik sokszor az érzelem is, s nem csak az értelem. Ilyen jellegű cikk eddig még nagyon kevés jelent meg. Érdekes kutatási téma, figyelemreméltó megállapításokkal.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.