A Mol hatékonyságnöveléssel és akciókkal reagál a szűkülő hazai keresletre - mondta a Világgazdaság tévének adott interjújában Fasimon Sándor, a társaság magyarországi tevékenységéért felelős vezérigazgató-helyettese - a trafikrendeletnek azonban kétségtelenül a vesztese lett a szegmens legnagyobb hazai szereplője. Eddig 360 töltőállomáson árulhatott dohányterméket, most csak 25 koncessziós partnere nyert pályázatot, igaz, a Mol felvette már a kapcsolatot más nyertesekkel is. A társaság közel negyedét ellenőrző állam nem szól bele a napi működésébe, a stratégiáját pedig teljes mellszélességgel támogatja.
Forrás:
VG.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás