A magyar ügyfélkiszolgálók a világátlaghoz képest a vevők üdvözlésében átlagon felül teljesítenek, azonban kimutathatóan keveset mosolyognak és már a kapcsolt értékesítések tekintetében is rosszabbul teljesítettek - derül ki abból a vevőkiszolgálási felmérésből, melyben 53 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte.
Forrás:
VG.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
15 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ahova járok ott már nem is kell mondanom melyik fajtát kérem az áruból mert tudják. Nagy forgalma van talán épp ezért .
Egyszer volt egy Match, melyet addig zsarolt a gengszterkormány ( évi 400,000 HUF "büntető adóval" ) amíg a francia azt mondta " ezt nektek" ! És Kivonult ! Működött a szakszervezet, a melósok kaptak év végi jutikat, kedvezményes vásárlásokat...stb. Egy átlagos üzlet árukészlete is 300,0000-600,0000-s volt - ez kis üzlet - , a boltvezetők és helyettesek fizuja nettó 130,000 - 170,000 HUF volt ! Volt !
Annak az üzletvezetőnek, amelyiknek üzletében van 500,000 milliós (!) árukészlet, ergo ennyiért felel, a folyamatosság biztosításáért, az üzletpolitika megvalósításáért, az akadálytalan kínálatért, a leltárhiányért...stb. a nettó fizetése most: 115.000 HUF ! ( Egyszáz-tizenötezer)
Az üzletlánc magyar tulajdonú, az alkalmazottak magyarok ! A Match jobban teljesített !
Új hozzászólás