A hosszú távú, kölcsönös bizalmon alapuló ügyfélkapcsolatok kiépítése stratégiai terület a Generali Biztosító üzletpolitikájában, az első 3 negyedévben közel 250 ezer esetben intézték személyesen az ügyfelek biztosítási ügyeit ügyfélszolgálataikon rendkívül rövid várakozási idővel. Ugyanezen célkitűzés szellemében újította fel legnagyobb hazai ügyfélszolgálatát is a társaság a Váci úton, amelynek kialakításakor a közvetlen, kényelmes és gyors ügyfélkiszolgálás mellett az akadálymentesítés szabályait is szem előtt tartotta.

Forrás: epulettar.hu
Feltöltő: épülettár.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.