Egyre nagyobb a sofőrhiány, egy autógyárra való sofőr hiányzik Magyarországon Wáberer György, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének (MKFE) elnöke szerint. A Napi Gazdaság csütörtöki számában megjelent interjúban a logisztika és közúti fuvarozás fejlesztésére nemrég kinevezett miniszterelnöki megbízott elmondta: az MKFE és a NiT Hungary - Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete - közös kutatásából kiderült, hogy csaknem 6500 sofőr hiányzik a magyar vállalkozásoknál. Hozzátette, hogy az egyesület néhány év alatt másfélszeresére szeretné emelni a magyar fuvarozási tevékenység GDP-arányos teljesítményét, ami vélekedése szerint jelentősen növelné az állami bevételeket. A távolsági buszjáratok küszöbönálló meghirdetése kapcsán Wáberer György kitért arra, hogy a teherfuvarozás mellett részt vállalna a személyszállítás feladataiból is, amelyeket meglátása szerint néhány nagyobb, valamint sok kis- és közepes vállalkozás jól elláthat. MTI

Forrás: blikk.hu
Feltöltő: Commneter
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

emerencia
Saját cégemnél sem találnak elég munkaerőt. Munkába lépés után szembesülnek ugyanis azzal, hogy a vezetőség néhány munkatársat kiemel, a többinek pedig marad a régiben. (Egy céges évtized elteltével is vannak jól dolgozó kollégák a minimálbér környékén, erkölcstelen eszközökkel íratnak alá az előzőnél rosszabb feltételeket tartalmazó munkaszerződés módosításokat, a sajtóban nem mindig a valóságot propagálják és még az is megtörténik, hogy profitcsökkenés árán rontják le a munkakörülményeket, a dolgozók megfegyelmezése céljából. A munkaszervezés pedig úgy van megoldva, hogy veszélyes az egészségre és időnként a testi épségre.) Kívülről nézve viszont minden nagyon szép és jó. Vajon hány hasonló "munkahely" van Magyarországon?
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
1magyar
Kis pénzért senki nem akar meghalni fiatalon???
Commneter
@nyanya001: ... de hiszen, ez a cikk, már éppen a munkaerőhiányról szolt!:P

S hidd el, egy mai gépjármű - kapásból - felér, egy korszerű munkahellyel.
nyanya001
@Commneter: Értettem, hogy arról szól !
Csak illusztrálni szerettem volna hogy hazudoznak továbbra is,
fényezik magukat !
A Wáberer meg nem éppen az a vállalkozó, aki megfizette a sofőrjeit,
van ismerősöm aki neki dolgozott, folyton úton volt, a fizetése ezzel szemben köszönő viszonyba sem volt.
Naná, hogy a jól képzett sofőrök is leléceltek oda, ahol megfizetik őket.
magyarbakancs
Nemzetközi fuvarozásban nyelv tudás és szakmai gyakorlat nélkül részt venni az öngyilkosság gondolom.
Minimál bérért vagy kicsit az felett meg tojik kockáztatni az életét bárki is.
A szocializmusban akkora nyeremény volt kamion sofőrnek menni fel ért egy lottó 5 nyereménnyel ha bejutott a Volán,Hungaro kamion vállalathoz.
emerencia
Saját cégemnél sem találnak elég munkaerőt. Munkába lépés után szembesülnek ugyanis azzal, hogy a vezetőség néhány munkatársat kiemel, a többinek pedig marad a régiben. (Egy céges évtized elteltével is vannak jól dolgozó kollégák a minimálbér környékén, erkölcstelen eszközökkel íratnak alá az előzőnél rosszabb feltételeket tartalmazó munkaszerződés módosításokat, a sajtóban nem mindig a valóságot propagálják és még az is megtörténik, hogy profitcsökkenés árán rontják le a munkakörülményeket, a dolgozók megfegyelmezése céljából. A munkaszervezés pedig úgy van megoldva, hogy veszélyes az egészségre és időnként a testi épségre.) Kívülről nézve viszont minden nagyon szép és jó. Vajon hány hasonló "munkahely" van Magyarországon?
Commneter
@emerencia: Egyetlen szóval: Rengeteg!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.