Csak a fővárosi közösségi közlekedés fejlesztésére 600-700 milliárdot kellene fordítani, ha Budapest valóban olimpiát szeretne rendezni 2024-ben. De ez csak az egyik bizonytalan pont: már a Dagály uszoda felhúzása is rizikós vállalkozás, gondot okozhat az építőipar teljesítőképessége, vagy éppen az árfolyamváltozás és az se biztos, hogy a közvélemény többsége kiáll a tervek mellett. A Népszabadság megszerezte a budapesti olimpia hatástanulmányát, abból szemelvényeztek a lap szerdai számában.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.