Eldurvult a hangnem a DK és az LMP között. A mostani sértéshullám azzal kezdődött, hogy Gyurcsány Ferenc a szombati évérétkelőjén az összes ellenzéki pártnak nekiment. Napok óta tart az üzengetés a DK és az LMP között, amely pártok elvileg, papíron ugye Orbán Viktor leváltását tűzték ki célul. Ehhez képest koordináció nincs a két párt között, annál több sértegető üzengetés.

Forrás: index.hu
Feltöltő: Béla333
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

90 hozzászólásarrow_drop_down_circle

kereső
Szél Bernadett Kósa Lajossal és Harrach Péterrel sorosozott együtt Tusnádfürdőn 2016 nyarán
A párt megszavazta az alkotmánybíró-jelölteket (itt a Fidesz-KDNP-vel megegyezett az LMP négy alkotmánybíró-jelöltről, Hadházy Ákos társelnök azt mondta, azt remélik, így többen lesznek a testületben azok, akik a kormánytól független döntéseket hoznak - a szerk.)
Jelötet indítanak Mellár Tamás független jelölttel szemben Pécsen. (Mellár a szocialista Tóth Bertalan helyett indul, a DK is támogatja, bár ez a koordinált indulás miatt számára tét nélküli volt.) A DK emlékeztet arra, az LMP különindulása 2014-ben 11 körzetbe került.
"E tények rögzítése után szívesen vennénk, ha Szél Bernadett érdemben is reagálna és elmondaná, hogy miért lenne hazugság, hogy az LMP több kritikus ponton a Fidesz politikai törekvéseit támogatta a demokratikus ellenzék törekvéseivel szemben

Ez ,miért és mennyiben mocskolódás?Ez ,miért és mennyiben durvább annál,hogy "Gyurcsány hazudik".

Amugy,meg jó lenne tudni,hogy ki mit akar az országgal! Mert lehet,hogy csak mi érzékeljük,hogy nagyon rossz irányba mennek a dolgok-és a tisztelt?ellenzéki pártjaink meg nem?Nem érdekel,hogy mi lesz a dk.val,az lmp.-vel,gyurcánnyal,vagy széllel.Engem az érdekel,hogy velünk-az országgal mi lesz.
Abba kéne hagyni,hogy képtelennek mutatkoznak kompromisszumokat kötni az ország érdekében.Abban kéne elsőnek lenni ,nem az egymásnak történő beszólásokban.
ELÉG!
És nem érdekel ki kezdte!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Béla333
Ez a mocskos csürhe DK még tovább pusztítja az ellenzéki térfelet!
Peller Anikó
Ez a mocskos csürhe LMP még tovább pusztítja az ellenzéki térfelet!
Béla333
Csak egy apróságot meg kellene nézni: a viszonylagos csendet Gyurcsány hétvégi mocskolódása törte meg, nem az LMP kezdte századszor sem a másik párt mocskolását!
Ezt Gyurcsány szokta megtenni!
Béla333
Elérkezettnek látta Gyurcsány az időt arra, hogy a MOMA, a Liberálisok, az Együtt és az MSZP leamortizálása utén az ellenzéki térfélen még viszonylag erős LMP-t is megpróbálja bemocskolni!
Ennek a palinak semmi sem számít, csak az, hogy a DK legyen a legerősebb ellenzéki alakulat a választások után!
Több kárt tett az ellenzéki oldalon, mint bárki más!
szaboria1
Itt látszik meg hogy Schiffer a hátérből írányit.
Béla333
@szaboria1: 12.00
Miért? Schiffer írta Gyurcsány hétvégi beszédét?
Equus
@szaboria1: reb Schiffert meg a fidesz
szaboria1
@Béla333: Ne ködösíts, pontosan arra gondolok miket szavaztak meg a fidesz javára.
Katalina62
Abban hagyhatnák már a marakodást! Valaki szólhatna nekik, hogy áprilisban választások lesznek!
Béla333
@szaboria1: 12.03
Soha nem a Fidesz javára szavaztak, az a DK, ne keverd a dolgokat:

"A DK a NAV átalakításával együtt megszavazta azt is, hogy állami vezetők és közjogi méltóságok közeli hozzátartozója is indulhasson közbeszerzéseken. Fodor Gábor liberális politikus is igennel szavazott, az Indexnek nem sokkal később szintén azt mondta, tévedésből, de ő félrelapozásra nem hivatkozott."
nepszava.hu/cikk/1078387-lex-tiborczot-hozott-a-nav-torveny
Béla333
@Katalina62: 12.04
Nem kellett volna elkezdeni! De Gyurcsány nyilván azért kezdett bele az ellenzék mocskolásába a hétvégi "kampány nyitó"-ján, mert ez a leginkább megfelelő a Fidesznek!
Szemét banda!
bencemacska
Mindenki azt kapja, amit megérdemel!
"a MOMA, a Liberálisok, az Együtt és az MSZP leamortizálása utén"
Ehhez nem kellett senki, ők magukat amortizálták le!
Béla333
@bencemacska: 12.11
Talán erről meg lehetne kérdezni a másik oldalt is, lehet hogy ők nem úgy gondolják, ahogy te meg a DK!
kereső
Szél Bernadett Kósa Lajossal és Harrach Péterrel sorosozott együtt Tusnádfürdőn 2016 nyarán
A párt megszavazta az alkotmánybíró-jelölteket (itt a Fidesz-KDNP-vel megegyezett az LMP négy alkotmánybíró-jelöltről, Hadházy Ákos társelnök azt mondta, azt remélik, így többen lesznek a testületben azok, akik a kormánytól független döntéseket hoznak - a szerk.)
Jelötet indítanak Mellár Tamás független jelölttel szemben Pécsen. (Mellár a szocialista Tóth Bertalan helyett indul, a DK is támogatja, bár ez a koordinált indulás miatt számára tét nélküli volt.) A DK emlékeztet arra, az LMP különindulása 2014-ben 11 körzetbe került.
"E tények rögzítése után szívesen vennénk, ha Szél Bernadett érdemben is reagálna és elmondaná, hogy miért lenne hazugság, hogy az LMP több kritikus ponton a Fidesz politikai törekvéseit támogatta a demokratikus ellenzék törekvéseivel szemben

Ez ,miért és mennyiben mocskolódás?Ez ,miért és mennyiben durvább annál,hogy "Gyurcsány hazudik".

Amugy,meg jó lenne tudni,hogy ki mit akar az országgal! Mert lehet,hogy csak mi érzékeljük,hogy nagyon rossz irányba mennek a dolgok-és a tisztelt?ellenzéki pártjaink meg nem?Nem érdekel,hogy mi lesz a dk.val,az lmp.-vel,gyurcánnyal,vagy széllel.Engem az érdekel,hogy velünk-az országgal mi lesz.
Abba kéne hagyni,hogy képtelennek mutatkoznak kompromisszumokat kötni az ország érdekében.Abban kéne elsőnek lenni ,nem az egymásnak történő beszólásokban.
ELÉG!
És nem érdekel ki kezdte!
relatív
Az egyértelmű - a nagyon egy irányban lejtő törvény okán -, hogy csak egy többségi párt képes leváltani a jelenleg kártékony regnálót !

Mivel ilyen ' nagy párt ' nincs, ezért csak a többség összehangolt indulásával lehet ezt elérni.

Amely párt ezt nem érti meg az a regnáló uszályában politizál, azt erősíti.

Minden demokratikus érzelmű szavazónak ezt kel figyelembe vennie, és a voksát nem ezekre a pártocskákra vesztegetnie !!!
Katalina62
@Béla333: az LMP-nek sem kell a szomszédba menni, ha DK-t, és Gyurcsányt kell a földbe döngölni! Nem különben ők sem! Ez a politika!
Béla333
Nem lesz addig béke az ellenzéki oldalon, amíg a DK és annak a vezetője Gyurcsány bent lesz a Parlamentben.
Képtelen ugyanis bármiféle normális együttműködésre.
Csak diktálni, kioktatni, piszkálni, mocskolni, hergelni tud és közben a Fidesszel együttműködni!
Valóban elég volt!
És engem igenis érdekel, hogy ki kezdi állandóan a szart keverni, a helyett hogy az országgal törődnének!
Béla333
@Katalina62: 12.26
Tőled is megkérdezem, mivel a szart szeretitek mindenkin szétkenni: mondjuk az elmúlt egy hónapban mutass már nekem egy-két olyan esetet amikor az LMP mindenféle előzmény nélkül elkezdte rugdosni Gyurcsányt!
Merthogy erre hivatkozva érezte felhatalmazva magát Gyurcsány, hogy a hétvégi kampány nyitóján elkezdje rugdosni az LMP-t!
Tehát?
Sámannus
Elvégre Bercikének tudni kell kitől kapja az apanázsát. Mi is tudjuk, nem kell titkolni, nem is lehet.
Madácsi Pali
@Béla333: ki ült Tusnádfürdőn a pódiumon Kósa mellé Soroson nevetgélni, Gyurcsány vagy Szél? Ha eszébe jut próbáljon gondolkodni! De ne a valóság tagadásán, új ködösitésen járjon az agya.
Béla333
@Sámannus: 12.34
Talán csak nem arra a Fideszre gondoltál, amelyikkel Gyurcsány miniszterelnöksége idején az MSZP és a Fidesz pártpénztárnokai osztogatták az ellopott közpénzeket?
Bár ez egy elvakult DK-s fanatikusnak nem szokott számítani! Igaz?
Peller Anikó
@bélaluka: 12:27, béluka a szart te kevered már évek óta, te gyurcsányoztál akkor is amikor szétvertétek Budapestet és te gyurcsányozol azóta is mert ebből a betegségből képtelen vagy kigyógyulni.

Képtelenek vagytok bármiféle együttműködésre. Kivéve a fidesszel.
Béla333
@Madácsi Pali: 12.39
Nem tudom, hogy mennyivel rosszabb Tusványoson egy nyíltszíni vitán az érveket, a véleményeket ütköztetni annál, hogy a DK szóvivője egy szekszárdi borospincében titkos megbeszélést folytat a Fidesz képviselőivel?
Vagy a DK csak oszthatja az észt és az erkölcsöt, nekik nem kell azt betartani?
Madácsi Pali
@Béla333: már megint elővette több oldalról cafolt régi hazugságát? Gratula, fideSS troll.
Sámannus
@Béla333: Már lezárhattátok volna, akkor, most nyomathatnátok a programotokat, ha van.
Fecónak a kis körme alatt a piszok többet számít a lelemplénél.
Béla333
@Peller Anikó: 12.53
Hazudsz, mint ahogy mindig is szoktál!
Én 2006-ban még nem írogattam, de ez téged ne is érdekeljen!
A mocskolást meg a szart te/ti öntitek mindenkire, aki nem DK-s azóta, hogy itt vagyok a Propin!
Persze egy olyan valakitől mint amilyen te is vagy, őszinteséget képtelenség elvárni, nem is sikerül neked sem!
Együttműködésről meg majd akkor pimpogjál, ha megmagyarázod az ellenzéki térfélen a DK/Gyurcsány által leamortizált ellenzéki pártok történetét. Ha neked/nektek ez az együttműködés, akkor bizony jól teszi az LMP, hogy szóba sem áll Gyurcsánnyal!
Béla333
@Madácsi Pali: 12.58
Tuskókám, a történetet az MSZP szekszárdi vezetője tálalta és tudomásom szerint ő soha ezt vissza nem vonta.
Az meg hogy neked annyi is elég, hogy az érintett (GRéczi Zsolt) szóban megcáfolta a történetet, a te végtelenül egyszerű gondolkodásodra mutat rá!
De hát ezért vagy DK-s, ott nem kell (sőt tilos) gondolkodni!
Béla333
@Sámannus: 12.59
Hogy zárhatta volna le az autópály felülszámlázásokkal elkövetett bűncselekményeket az LMP?
Nem ügyészség, nem Polt Péter az LMP vezetője, akit a Fidesz éppen Gyurcsányék segítségével betonozott be a jelenlegi pozíciójába!
Ha te ezeket az embereket, az ilyen DK féle bűnözőkből álló alakulatot istenítesz, az a te erkölcsi deficitedet mutatja! Olyanok vagytok, mint a Fideszesek! Sötétek, rosszindulatúak, gonoszok! Magyarán DK-sok!
Katalina62
@Béla333: Az LMP, és a DK parlamentbe jutás határán mozog, ezért ölik egymást, hátha hasznuk származik belőle! Az LMP sem az a hótiszta már aminek látszani szeretne! Nem is lehet, ha életben akar maradni! Ez van! Nem kell bálványként imádni egyik pártot sem! De te szerintem értelmes ember létére, személyes sértésnek veszed, ha valakinek nem mindig tetszik az LMP, vagy nem híve az LMP-nek!
Béla333
@Katalina62: 13.39
Azzal semmi bajom, ha valakinek nem az LMP a ideálja, de akkor nem maradok csendben, ha igaztalanul rugdossák őket, ha mocskolják őket. Foglalkozzon minden ellenzéki az ország sorsával, a Fidesz disznóságaival és ne egymás taposásával!
Szerintem!
dr. prédikátor
Szédült berci!te csak ne hazugozz le senkit ! Emlékezz, kivel is ültél egy asztalnál posványoson???Te és a bandád a fityfasz szekerét toljátok ezerrel!!!Remélem nem juttok be a nagyházba!!!
Madácsi Pali
@Béla333: "Sem Gréczy Zsolt, sem Horváth István, sem Horváth Kálmán nem járt nálunk – nyilatkozta Heimann Ágnes, a szekszárdi Heimann pincészet egyik tulajdonosa"
Molnár Gyula az álhir közléséért felmentett Nyakó Istvánt.
Az érintettek cáfolata semmit nem jelent, egy állitólagos szemtanu és a fekáli kavarása a minden! fideSS troll!!!
Béla333
@dr. prédikátor: 13.20
Akkor most értelmesen magyarázd már el itt mindenkinek, hogy mi is a gond azzal, ha egy párt egy nyíltszíni vitán vesz részt?
Elosztogatni a hátunk mögött az ellopott közpénzeket lehet, csak vitázni nem lehet a Fidesszel?
Közösen lerabolni lehet az országot, a 80-as évek végének régió vezető országa pozícióból az egymást kormányon váltogató pártoknak sikerült leküzdeni a régió sereghajtója pozícióba, ezt lehet, ez rendben van, csak az a gond, ha valaki politikus létére leáll vitázni a nyílt színen velük?
Miért jobb borospincékben titkos találkozókon mutyizni velük, ahogy a DK teszi?
dr. prédikátor
@Béla333: Veled nem vitázok és nem magyarázok semmit!!! te NEM VAGY TÁRSASÁGI EMBER!!!
Béla333
@Madácsi Pali: 13.22
Miért gondolod, ha egy pincészet tulajdonosa olyan viszonyt ápol a pártokkal, hogy náluk tartják a titkos összejöveteleiket, akkor majd ezt be fogja vallani?
Te egyszerű gondolkodású: te megtennéd?
Molnár Gyula nem a hír közléséért mentette fel Nyakót, most volt nemrég, már erre sem emlékszel? Azért mentette fel, mert megkérdőjelezte Gréczi perelésre való bejelentését.
Amit egyébként jogosan tett, hiszen Gréczi azóta sem merte beperelni az őt látó szekszárdiakat!
A fekáliát meg te és a DK-s haverjaid keverik állandóan!
Én csak ezekre reagálok!
Béla333
@dr. prédikátor: 13.30
Olyan vagy mint Németh Szilárd? Te sem tudod a valóságot, az igazságot elviselni?
Dugd csak a fejed a homokba, ha úgy jobb neked!
Madácsi Pali
@Béla333: fizitett szarkavaró, ez a mestersége! A valóság, az érvek nem jutnak el az eszéig. Csak a gyűlölködő propagandája számit, Orbán bérenc!
dr. prédikátor
@Béla333: Mint fentebb irtam: NEM VAGY TÁRSASÁGI EMBER!!! kapísi???
Béla333
@Madácsi Pali: 13.38
Te meg dugd a fejed a homokba, nehogy megzavarjon a valóság!
Ráadásul még ott beszélgethetsz dr.prédikátot hittársaddal, ő is szereti ezt!
Béla333
@dr. prédikátor: 13.39
Szarok rá, hogy mit mondtál!
Mint a régi szakító levelekben szokták írni:
"Ne írj, akkor nem válaszolok!"
kereső
@Béla333: Nem mocskolódott.Ha ,az hogy kimondja,amit azért nagyon sokan látunk,hogy az lmp arrogáns,kompromisszumra képtelen módon, elzárkózik mindenféle egyeztetéstől a választáson való részvétellel kapcsolatban ez jogos birálat-és nem mocskolódás.Mindezek után hazugnak nevezni egy másik párt vezetőjét,és egyszintre hozni a fidesszel,az azért már a mocskolódás határait feszgeti.Te,már a hétvégi gyurcsány performansz előtt is mocskolódtál,aztán meg ezt ráfogtad másokra.Az lmp.-t/szél bernadettet nem lehet biráló ,kritikus szóval illetni? Hát,ki ő? Ne vállaljon közéleti szerepet az,aki a jogos birálatot,megjegyzést sem tűri.A dk. semmi olyat nem közölt a válaszában,ami nem tény!És ez akkor is igy van,ha ezt te egyedül nem vagy hajlandó belátni.

Polt elbujtatása az ügyészségenÉ: most is csak fújod a magadét! Dátumokkal bizonyitottam neked,hogy éppen ahhoz gyurcsánynak sem pártelnökként,sem miniszterelnökként nem is lehetett köze.De,azért te itt mondod a magadét.Meg az a szekszárdi borospince!Utálom ezt mondani,de muszáj,és sok-sok dologra igaz,amit itt már néhány hónap alatt összehordtál:"előbb ismerd meg a tényeket,elferditeni őket ráérsz később "/Mark Twain/.
És most akkor jöhet a szokásos szöveged.
Tájékoztatlak,már előre :nem vagyok Gyurcsány Ferencnek sem fanja,sem beosztottja-de ,szeretem az igazságot.És ,ha már a kedves párttársai ,és a koala partner nem tette meg annak idején, hát megbocsáss,de ezt a mostani mocskolódást amit előadtok,én nem tudom tovább tolerálni.Nem ezzel kéne választást nyerni.Az autópálya épitésről,meg az adósságraló,meg a többiről még jövök neked eggyel.
kereső
@Béla333: folytatom: a te kijelentéseddel szemben: gyurcsány és a dk tünjön el,szünjön meg ott áll 11.000 dk.tag,és 450.-500.000 szimpatizáns,potenciális szavazó ellenvéleménye.Rohadt módon demokratikus a véleményed. Tudomásul kell venni,hogy a nap másokra is süt,nem csak rátok.Sok mindent olvastam már olyanoktól akik nem kedvelik az lmp-t,szélt, de még senkitől sem!!!,hogy tünjön el a közéletből.Követeld orbántól,meg vonától, akik nácikkal ,és diktárokkal barátkoznak és paroláznak.De még ezt sem olvastam tőled,/és azt sam ,hogy az mszp. csak és kizárólag a dk/és nem olvashattál tőlem sem.
sokanvagyunk
@durbincs: Szundikálj most nyugodtan, most más van soron... - belőle ugyanis 333 van. :D
Béla333
@kereső: 13.47
Mitől is arrogáns az LMP?
Mitől kompromisszum képtelen, ha pl a Gémesi féle párttal választási szövetséget kötött?
Mennyiben kompromisszum képesebb a DK az almúlt egy év tárgyalás sorozata és a tárgyalások végeredményét figyelembe véve?
Mégsem hallottam sohasem, hogy ezt egyszer is felhánytorgatta volna az LMP Gyurcsányék felé!
Tegnap kérdeztem tőled, de bátran meghátráltál: mutass már mondjuk ebben az évben olyat, hogy az LMP nekiállt volna a DK-t vádolva bármivel?! Amikor az LMP kezdte a konfliktust!
Látom nem zavarnak téged sem a tények: nem bizonyítottál semmi olyat Polt történetét figyelve, hogy a jelenlegi helyzetért ne lett volna felelőssége az új, rá szabott ügyészségi törvény módosítást összeállító és 2005 őszén beterjesztő Gyurcsány kormánynak.
Hogy most újra ezt a képtelenséget hozod elő, hogy Gyurcsánynak ebben semmi felelőssége nincs, az csak azt mutatja, hogy te csak kimosni akarod Gyurcsányt abból, ahová saját magát helyezte, nem az igazság érdekel, hazudozol, mellébeszélsz, terelsz!
Sajnálom, hogy nálad kimerül az igazság abban, hogy hazugságokat írogatsz nap mint nap!
Képtelen vagy a közelmúlt történéseivel szembenézni, becsapod saját magad és mindenki mást!
Így nem lehet párbeszéd, mert semmi értelme!
Béla333
@kereső: 13.59
Én csak abbéli véleményemet közöltem, hogy addig nem lesz semmi normális ellenzéki erő, amíg DK és Gyurcsány az ellenzéki oldalon van! Miért ne lehetne ez a véleményem? Mitől kevésbé demokratikus ez, mint pl. 2014-ben, amiko az összeborulók és igan a DK is azzal kampányolt az LMP ellen, hogy úgysem kerülnek be és csak elvesztegetett szavazat a rájuk adott voks. Ez a kampány mennyiben is demokratikusabb, mint az én véleményem?
Nem emlékszem, hogy a DK-s siserehad fellépett volna ez ellen a 2014-es kampányban!
szép új világ
Összefogás magyar módra! Egy mindenki ellen, mindenki egy ellen!
kereső
@Béla333: Hazugságokat nem irok, én nem szoktam-ill.nagyon ritkán-beidézni,belinkelni.Ez nem jelenti azt,hogy nem olvasok.Van saját -különbejáratú-gondolkodásra képes agyam,általában azt szoktam használni,és a tapasztalataimra hagyatkozom.Te szoktál ide lökni elénk cikkeket,de a fáradságot már nem veszed,hogy meggyőződj azok igazság tartalmáról.Az lmp-és méginkább szél bernadett arrogáns,és lekezelő minden ellenzéki párttal,mintha ő fujná a passzát szelet is./ az oktatás jövőjéről tartott többpárti megállapodást csak nagy-nagy könyörgésre,és rimánkodásra volt hajlandó aláirni- civil kezdeményezés volt/.

Az ügxyészségi törvényről: elolvastam az Átlátszó cikkét,-de ezt már megirtam neked- abból a cikkből/sőt az átlátszó maga leirja- az mszp-fidesz megállapodás született.2005 őszén gyurcsány csak miniszterelnök volt, az mszp-ben nem volt a pártapparátussal/elnökség,választmány/ szemben nem volt szava.Mint ahogy nem volt szava Szili jelölésénél sem.De nyugodtan gyurcsányozz csak tovább.Mégegyszer: ismerd meg a tényeket!

Légy szives legközelebb gondold meg mit irsz, mert én téged még nem vádoltalakj hazugsággal,annak ellenére ,hogy hozol ide gyurcsány és a dk ellenében féligazságokat sem, csúsztatásokat tartalmazó blogok,és ujságcikkek halmazát.
Jobb lenne,ha néha a saját fejedet használnád.
dr. prédikátor
@Béla333: @Béla333: Én meg terád meg a véleményedre szarok! Be4nyalhatsz a szédült bercikének!
Béla333
@kereső: 14.29
Teljesen elvesztetted a realitás érzékedet, ha azt vallod, hogy Gyurcsánynak mint miniszterelnöknek semmi köze nem volt az ügyészségi törvény 2005 őszi módosításához, amit a kormánya terjesztett elő.
Talán itt hagyjuk is abba, semmi értelme!
Béla333
@dr. prédikátor: 14.29
Mi van felriadtál a délutáni szunyókálásodból? Rúgkapálsz egyet, aztán visszaalszol?!
simmering73
Bagoly mondja verébnek: nagyfejű (kollaboráns).
bencemacska
@kereső: ma, 13:47; 13:59
Köszönöm, helyettem is írtad!
Sohasem bíráltam az LMP-t - csak néha Schiffert - de ez a 333 időnként úgy felbőszít, hogy már az egész pártot utálom.
Ha arra adom a fejem , hogy a DK-ra szavazok, azt a DK megköszönheti neki!
Béla333
@bencemacska: 14.49
Nagyon kiszúrsz az egész világgal =))))
Béla333
Akkor egy DK-s sem tud olyat felhozni, amikor az LMP indok nélkül elkezdte volna a DK-t/Gyurcsányt amúgy öncélúlag mocskolni?
Mondjuk úgy, mint ahogy Gyurcsány tette a hétvégi kampány nyitójában?
Akkor talán ezzel nem kellene vádolni őket!
Bár nektek, DK-s fanatikusoknak a jelek szerint teljesen mindegy!
Equus
ez a Bejla kezd idegesítő lenni. Nyilván ezért fizetik. Szét kell verni egy klubjellegű informális közösséget..

Javaslattal élek: Bejla nem létezik.
Béla333
@Equus: 15.30
Már javasoltam neked is: ha nem tetszik az, amit írok, akkor ne olvasd el!
Ugye milyen egyszerű és máris boldog lesz az életed!
Béla333
@Equus: 15.30
Eddig sem volt olyan sok értelmes hozzászólásod egyik témához sem. Csak a mocskolódás ment a részedről, a nélkül meg valóban szebb lesz az élet!
Így pls! Ne írj és akkor nem válaszolok!
Peller Anikó
@Equus: nem értek egyet veled. A bejla nem kezd. A bejla egy félreinformált, fizetett buta barom. Egy seggfej. Egy gnóm. Ezt azért fizeti aki fizeti, hogy mindenkinek megmondja, hogy ő dékás. Igen azzal a dekás agyával. Ennyire hülye már elég ritka errefelé talán a libabella még hasonló ökör. Elempé fanatikuss, de ugat.
Katalina62
@Béla333: Schiffer, és Sukoró-ügy? Nagyon próbálták akkor Gyurcsányra ráhúzni a vizes lepedőt!
Béla333
@Peller Anikó: 15.47
Na látod, mekkora egy barom vagy! Nem okoztál csalódást! Csak ez megy neked hülye DK-s!
A másik mocskolása! Aztán meg meglepődsz, hogy a másik is visszaüt(ne)!
Béla333
@Katalina62: 15.53
Mi a kérdésed? Igen feljelentette Schiffer és szerintem jól is tette.
hivatali visszaélés gyanújával, ha jól emlékszem! Most is számos esetben tesz az LMP feljelentést hasonló okokból.
Ha ezt el tudod fogadni, akkor azt is el kellene.
Végülis ez egy olyan ország, amit szárazra loptak az elmúlt évtizedekben, de soha egy politikus ezért nem ült!
Ki a fene figyeljen a politikusok visszaéléseire, lopkodásaira, ha nem egy másik politikus.
Hadházy több mint 100 korrupció infót tartott az elmúlt években. Nem kellett volna szerinted?
Béla333
@Katalina62: 15.53
Még egy: Senki nem próbálta Gyurcsányra húzni a vizes lepedőt, hiszen Polt egy bizonyos szint fölött ide is oda is hárít.
És Gyurcsánynak és kormányának is köszönhette a bebetonozott helyét, hát miért ne hárítana nekik is? Olvasd el a tegnap beidézett 2 Átlátszó cikket, abban részletesen le van írva Polt bebetonozásának a története.
Mondhatom szégyenteljes!
bencemacska
@Equus: ma, 15:30
Nekem már régen nem létezik, mert nincs mélytengeri búvárvizsgám, anélkül meg nem merülök... ...
Katalina62
@Béla333: hát a válaszod nem okozott meglepetést!
Béla333
@Katalina62: 16.21
Örülök, hogy tisztán látod a helyzetünket!
kereső
@Béla333: nem érvelt ,nem nyilt szini vitát folytatott: valljuk be egy jó izűt Sorosozott.
Ennek fényében ,kicsit különösnek tűnik -most meg "soros bérenc",és "nemzetbiztonsági kockázat".
11:53 "ez a mocskos csürhe dk.még tovább rombolja az ellenzéki térfelet" -ezt irtad.
Ezzel a kijelentéseddel több emberről nyilvánitottál véleményt,mint Lázár János.Ő csak 250000 emberről állitotta,hogy lop.Te meg kétszer annyiról,hogy csürhe.Vehetem ezt úgy,hogy te vagy az lmp.szószöve,veled mondatják ki azt,ami azért már mégsem lenne "komilfó"?,hiszen Szél most nyilatkozott,hogy olyan miniszterelnökének kell lenni Magyarország következő miniszterelnökének,aki tud késsel-villával enni.Ezek szerint a többi párt miniszterelnökjelöltje nem tud.Mert természetesen magára gondolt.És még kérded,miért mondom az arroganciát?
Béla333
@kereső: 18.35
Nem! Honnan veszed, hogy bármi közöm lenne az LMP-hez?
Bár semmi közöd nincs hozzá, de még csak tag sem vagyok, semmi más közöm nincs az LMP-hez, minthogy szimpatizálok az elképzeléseikkel!
A késsel-villával evéssel meg Orbánra gondolt, hiszen róla beszélt!
Béla333
@kereső: 18.35
A DK-sokról meg (akárhogy is próbálom őket mentegetni) egy önálló gondolkodásra képtelen, sötét, de ugyanakkor arrogáns, a falkavezért imádó, annak minden cselekedetét vakon elfogadó fanatikusoknak tartom, legalábbis amit itt a Propin tapasztalok, illetve a TV-ben látható megnyilvánulásaik alapján! Persze lehet kivétel, (pl Debreczeni üdítő kivétel), de ez ritka, mint a fehér holló!
Ha meg arrogánsan, kioktatóan esnek neki egy számomra kedves pártnak és politikusainak, akkor nem fogom vissza magam, mint ahogy az ide írogató DK-sok sem fogják vissza magukat! Tudod: Adjon Isten- fogadj Isten!
Ez van!
Béla333
@kereső: 18.35
Látod, te is csak csúsztatsz, manipulálsz, hazudozol! Nézz utána hogy milyen szövegkörnyezetben hangzott el az ominózus nyilatkozat, mielőtt nekiesel a másiknak:

"Szerinte azonban Orbán Viktor diplomáciai habitusa lökte mélypontra a tárgyalásokat, mára pedig kiderült, nem csak neki vannak kemény eszközei az unióban. Kijelentette: az alapvető kérdés, hogy „olyan kormányfője legyen az országnak, aki képes késsel-villával enni”."
www.hirado.hu/belfold/belpolitika/cikk/2018/01/31/fidesz-az-lmp-az-otthonteremtesi-kedvezmenyt-is-megszuntetne
grincss
Látom, Béla nem bírta már Gyurcsányozás nélkül!
Olyan, mint a viccbéli Móricka!
Béla333
@grincss: 19.18
Fordítva: Gyurcsány nem bírta ki, hogy ne az ellenzéki pártokat baszogassa!
Ez csak reakció Gyurcsány hétvégi kampány nyitóján elhangzottakra!
koszpeko
@Béla333: Hazudozni,terelni,mocskolni te szoktál.
Szopod a fidesznyikek faszát.
Gusztustalan amit művelsz.
Te vagy baszd meg nagy ellenzéki?
Ugyanolyan köpönyeg forgató vagy mint a kedvenc pártod.
Jajj csak véletlen szavaztok át.
Ti vagytok az egyik szárnya a fityfasznak a Jobbik a másik.
Ez nyilvánvaló csak a vak nem látja.
Clavigo
@Béla333: Mááá meg megint mindenki szembe jön a zautópályán...Nem igaz Beéjjla ?
Béla333
@koszpeko: 19.20
Mi van? Bebasztál öreg?
Eléggé bunkó szoktál lenni, de most sikerült még mélyebbre süllyedni!
Vagy eddig voltál az érdemeidnél magasabbon és ez az igazi szinted?
Na józanodj ki!
Béla333
@Clavigo: 19.23
Én eddig még mindig jó irányban hajtottam fel az autópályára, így ilyen élményem nincs!
koszpeko
@Béla333: Nem tetszik az igazság?
Így jártál.
Tanuljátok a pávatáncot.
Haladó szinten vagytok.
1-2 hónap s profi szinten járjátok.
Clavigo
@Béla333: Idén mész Tusványosra Beéjla ?? Vagy a Széltyúk megint egyedül nyalja fényesre Orbán elvtárs fölséges valagát ? Miután egyeztettek,,persze.
Béla333
@koszpeko: 19.31
Az igazsággal semmi bajom. Amit te fújsz az nem biztos hogy az igazság.
A mocskos, alpári stílusod az, ami nem tetszik, de nyilván te csak saját magadat adod!
grincss
@Béluska 333 ma 19:19
Baszod Bélus!
Olvasd már el az általad idehozott cikk címét!!!
Ennyire még te sem lehetsz ilyen ostoba fasz!
Úgy látszik, h mégis!
Ha nem érted, elmagyarázom!
Ingyen, hisz hülyék okításáért nem kérek pénzt! :-)
Béla333
@Clavigo: 19.32
Hülye voltál, az is maradtál!
Béla333
@grincss: 19.19
Ne csak a címét olvasd el tökfej, hanem magát a cikket!
Vagy túl sok a betű, ennyi nem megy egyszerre?
Gyurcsány a hétvégi buláján kezdte el rugdosni az ellenzéki pártokat, így az LMP-t is.
Erre reagált Szél Bernadett, majd erre meg a DK.
Látod én képes vagyok az olyan hülyegyerekeket is oktatni, amilyen te vagy, remélem nem lesz hiába!
koszpeko
@Béla333: Tőled tanultam a stílust.
Te lehülyézhetsz mindenkit aki nem a pávatáncot járja.
Te baszd meg megmondod a tutit.
Aztán nem a cikkre reagálsz hanem mocskolod Gyurcsányt.
Ez vagy te.
Béla333
@koszpeko: 19.42
Én nem szoktam ilyen stílusban írni, de ha te így, akkor én is így!
Nem én mocskolom a Gyurcsányt, hanem Gyurcsány mocskolta az ellenzéki pártokat, így az LMP-t! Te sem bírod követni az elmúlt pár nap történését?
Kookas
@Béla333: béjla bazdmeg ez az oldal csak róladszól most akkor buldog vagy hogy rohadnál már le.
Béla333
@Kookas: 20.12
Zavar, hogy az olyan bunkó beírásokra is válaszolok, mint amilyet te röffentettél ide?
Azt szereted, ha amit mondasz, azt mindenki némán elfogadja és bólogat hozzá?!
Rohadj le te!
grincss
@Béluska333 ma 1941: Figyu!
..."Először az LMP-t említi, bár a gondolatmenete nem volt pontosan érthető. Arról beszélt, a párt éveken keresztül ejátszotta, hogy lehet középen állni, demokrácia és diktatúra között, a választás közeledtével viszont elfogadhatatlan alkut kötöttek, kisegítették a Fideszt a törvényhozásban. Ezt a beszédében nem fejtette ki bővebben."...
hvg.hu/itthon/20180127_A_kormanyba_es_az_ellenzekbe_is_beleszallt_Gyurcsany
Miről is beszélünk?
Peller Anikó
@grincss: ja éértem már, ez a fasz 1941 -ből maradt ránk, azért ilyen gyökér. Nem tudtam elképzelni hogy lehet valaki ennyire hülye, de akkor így világos. Egy kövület, szegény. Az esze már mumifikálódott, csak a fidesze maradt. Az elem meg lemerült. Pé.
dr. prédikátor
Nem lehet hogy ez a bejlus a durbincsebihal ikertesója??? mert az értelmi szintjük azonos.!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.